Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
polaff
Posty: 198
Rejestracja: 03 maja 2016 21:03
Auto: VI
silnik: 3.0

Re: Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Post autor: polaff »

escone pisze:No ale po coś jednak ta skrzynia tryb D3 ma. Mój Acc po remoncie skrzyni potrafi wrzucać 4 przy 45km/h i przy minimalnym muśnięciu gazu schodzi na 3... Ja jednak staram się panować nad tym aby za często nie redukował i jeżdżę ciągle na D4... D3 używam głównie przy ciasnym wyprzedzaniu bo można wtedy 3ke przeciągnąć pod pod 200km/h
nie mylisz przypadkiem loock up ze zmianą biegów?
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 776
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Post autor: wysio »

U mnie bez żadnego remontu i też wrzuca czwórkę przy ok 45 km. Auto z nie małym momentem może sobie tak pracować. Z resztą nauczyłem się sam wymuszać zmiany biegów na niższe w tej skrzyni.
Awatar użytkownika
escone
Posty: 304
Rejestracja: 19 cze 2016 22:46
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Post autor: escone »

polaff pisze:
escone pisze:No ale po coś jednak ta skrzynia tryb D3 ma. Mój Acc po remoncie skrzyni potrafi wrzucać 4 przy 45km/h i przy minimalnym muśnięciu gazu schodzi na 3... Ja jednak staram się panować nad tym aby za często nie redukował i jeżdżę ciągle na D4... D3 używam głównie przy ciasnym wyprzedzaniu bo można wtedy 3ke przeciągnąć pod pod 200km/h
nie mylisz przypadkiem loock up ze zmianą biegów?
Nie
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
buksiu
Posty: 212
Rejestracja: 19 mar 2014 00:29
Auto: Coupe 98-02
silnik: 2
Lokalizacja: Będzin

Re: Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Post autor: buksiu »

SzwedziuZGR pisze:Zgadza się to był jeden z powodów dla których jechałem po Auto 5 Godzin w jedną stronę widziałem może dwa Accordy w tym kolorze i oba ze stanów.
Gratuluję :) Możesz zobaczyć na zdjęciach trzeciego takiego acco w tym kolorze. Ja mam dokładnie taki sam kolor - type "X" i kod identyczny YR524M :) .
escone pisze:1-pierwszy bieg
2- drugi bieg
D3- biegi od 1 do 3
D4 - biegi od 1 do 4

Generalnie jeździć powinno sie tak aby automat zmieniał biegi możliwie najrzadziej. Stąd niektórzy w zakorkowanych miastach jeżdżą na D3 aby przy prędkościach ok 50 nie było co chwile wachlowania 3-4-3-4-3...
Na drodze gruntowej gdzie jedzie sie powoli to najlepiej na 2 bo rusza se z 2 biegu i można powoli se jechac, omijac dziury bez wachlowania przez skrzynie biegami. Ewentualnie w korkach żeby oleju zmianami nie grzać (każda zmiana biegu to tarcia sprzęgieł więc temperatura i zużycie).
1- bardzo stromy podjazd żeby 2 nie wrzucił co mogłoby go zdusić
Zgadza się, D3 przeznaczona jest do jazdy miejskiej z uwagi na dłuższe przełożenia, natomiast D4 służy do jazdy po za miejskiej ale pomimo tego ja używam po mieście cały czas D4 i nigdy nie wachluję biegami. Po prostu jak wrzucę D4 to cały czas tak jeżdżę bez względu na natężenie ruchu. Wydaje mi się, że jeżdżąc na D3 spalanie będzie większe niż jeżdżąc na D4. Jakby nie było przy 60km/h na D4 będą mniejsze obroty niż na D3.
buksiu - QP '00 2L
Awatar użytkownika
escone
Posty: 304
Rejestracja: 19 cze 2016 22:46
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Post autor: escone »

Chodzi o to żeby skrzynia nie mieszała biegami a nie Ty :) Jeżdżąc na D4 trzeba się nauczyć w mieście operować pedałem gazu bo inaczej często będzie redukował niepotrzebnie na 3.... Da się tego nauczyć i nawet poniżej 50 może rozpędzać się na 4 biegu bez redukcji
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
polaff
Posty: 198
Rejestracja: 03 maja 2016 21:03
Auto: VI
silnik: 3.0

Re: Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Post autor: polaff »

... a mi się wydawało, że skrzynia automatyczna jest montowana w aucie by ułatwić życie...
Awatar użytkownika
Guras
Posty: 370
Rejestracja: 17 sty 2015 11:16
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Włocławek

Re: Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Post autor: Guras »

polaff pisze:... a mi się wydawało, że skrzynia automatyczna jest montowana w aucie by ułatwić życie...
made my day :lol:
Awatar użytkownika
rexio
Posty: 815
Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
Auto: Accord Coupe 02
silnik: J30A1
Lokalizacja: Slask

Re: Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Post autor: rexio »

Haha :)

No ja tez z tym problemu nie mam D4 i tyle.
Awatar użytkownika
markus
Posty: 188
Rejestracja: 24 sie 2016 09:06
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Złote Qupa 3.0 Szwedzia

Post autor: markus »

rexio pisze:Haha :)

No ja tez z tym problemu nie mam D4 i tyle.
No raczej. Po to jest automat, żeby sobie d**** nie zawracać myślami w stylu "na jakim biegu teraz jadę"? :lol:
Zapraszam na http://carparts.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false; :)
ODPOWIEDZ