Strona 1 z 3

automat

: 01 lip 2018 15:29
autor: dareknatalia
Honda Accord
ROK: 1999
MODEL: CG4
SILNIK: F20 B6.
MOC:147
KOLOR NADWOZIA:zielony
ŚRODEK: jasna skóra
UKŁAD WYDECHOWY:seria
UKŁAD DOLOTOWY:seria
UKŁAD HAMULCOWY:seria
ZAWIESZENIE:seria
KOŁA:17
BODY-KIT:seria
CAR AUDIO:sony+głośniki seria
DODATKI:seria
PLANY:samochód kupiony miesiąc temu w planach:kupione już nowe felgi 17 chromowane za dwa miesiące malowanie i blacha potem zawiecha i lekki body-kit

Re: automat

: 01 lip 2018 20:10
autor: Edi
Witaj :).
A jakieś zdjęcia wstawisz 8-) ?

Re: automat

: 01 lip 2018 23:13
autor: maxel
oo i kolejny z Inowrocławia :D

Projekt Lady Accord Coupe 99 usa

: 12 wrz 2019 09:19
autor: dareknatalia
Wróciliśmy do tematu Naszego Accorda :)
Dużo się wydarzyło w miedzyczasie.. Hania wypluła uszczelkę w drodze do Poznania i nawet przez dwa dni była wystawiona na sprzedaż z uwagi na brak czasu żeby się nią zająć.. Ale babskie przywiązanie dało o sobie znać i zdecydowałam się wziąć na siebie organizacje remontu. Nie mogłam się jeszcze z Nią rozstać :) Więc zaczynamy!

Re: automat

: 13 wrz 2019 01:59
autor: dareknatalia
A

Re: automat

: 13 wrz 2019 07:24
autor: JulekCG4
? co to znaczy "A" :D

Re: automat

: 13 wrz 2019 18:40
autor: dareknatalia
Znaczy, że dopiero zaczynam tu pisać i wiecznie mam z czymś problem :)

Re: automat

: 13 wrz 2019 19:02
autor: dareknatalia
Plan:
Wymienić silnik na zakupiony F20 B6 :)
Razem z silnikiem przeglad ukladów paliwowego, wydechowego i zaplonowego. Chciałabym żeby silnik tykał w benzynie (instalacji gazowej na razie nie podłączam w ogóle) tak samo jak w angliku z ktorego go kupiliśmy. Jeśli ktoś ma sugestie co jeszcze warto sprawdzić i ewentualnie wymienić, żeby ten chodził jak na swoje 80.000km przystało.
Zleciłam mechanikowi:
Wymiana silnika, oleju i filtrów
Wymiana wtrysków paliwa lub może nawet całego kolektora ssacego na ten od nowego silnika
Sprawdzenie aparatu zapłonowego
Przewody i świece nowe
Regulacja zaworów
Przełożenie rozrządu z mojego silnika (był praktycznie nowy)
I teraz nie wiem co jeszcze. Zastanawiam się czy zrobić czyszczenie baku, bo ostatnio był wymieniany filtr w ktorym był mega syf i poprzedni specjaliści twierdzili że chyba od nowości nie był wymieniany, ale o baku w sumie nic nie mówili.
A uklad wydechowy. Da sie sprawdzic kata bo czytałam że jak jest zapchany to też może sie dławić.
Może coś jeszcze? Trochę żałuję teraz że nie wzięłam silnika z całym osprzętem bo Nasz Hania ma juz prawie 300.000 i tak sie boję że sie reszta zacznie sypać. No cóż.. Dopiero się uczę..

Pozniej oczywiście przegląd zawieszenia i ukl hamulcowego a zimą blacha i odnowienie wnętrza. Budżet wynosi na razie 10.000zł (kwota jaką mieliśmy przrznaczyć na zakup drugiego auta) Ciekawe na ile wystarczy...

Re: automat

: 16 wrz 2019 07:12
autor: JulekCG4
Jeżeli wcześniej miałaś F20B5 to nie przekładaj całego kolektora ssącego, bo w B6 jest IAB, więc dużo pracy było by żeby to ogarniać.

Druga sprawa jeżeli masz jakiś problem z silnikiem (nierówna praca) to skoro układ paliwowy dobrze będzie spr to jeszcze spr układ zapłonowy, wszystko co jest z nim związane.

Co do katalizatora to najzwyczajniej wyjąć go i spojrzeć czy jest drożny, jeżeli poprzedni silnik brał ci hektolitry oleju może być zapchany "sadzą"

Re: automat

: 16 wrz 2019 13:49
autor: dareknatalia
Właśnie mechanik dziś wytłumaczył mi dlaczego załozył stary kolektor, i sprawdziliśmy aparat zaplonowy okazał się szajs ztopiony palec i wytarty jeden słupek..
Jestem mega wk.... bo zagladali tam specjaliści od hond z Piły i słowem nie wspomnieli że może tam być problem Twierdzili że aparat ok, a chcieli inne rzeczy sprawdzać.Czyścić przepustnice i zawór dopalania spalin.. Mogłam się domyślić że coś śmierdzi po tym jak zobaczyłam ich sposób na sprawdzenie przewodów (oblanie ich wodą i czekanie na przebicie). A jak nie ma przebicia to są ok i nie trzeba ich wymieniać... Buahaha
Na prawde trzeba uważać komu się auto daje do naprawy, bo niby znasz kogoś kilka lat a tu taki numer.. :( Watpie żeby było to wynikiem niewiedzy..
Jeszcze jedno, kupiłam wtryski od nowego silnika ale mechanik stwierdził, że stare są ok bo wjechał nim na warsztat i kazał zwrócić. Slusznie? Wiem że jest to część która psuje się rzadko, ale czytałam że można pomylić objawy z ukł zaplonowym właśnie.
Chciałabym mieć jakiś czas spokój z serduszkiem skoro i tak jest na warsztacie.
Zapomniałam dodać że nowy słupek już w aucie :D