Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Coupe VI gen Air23

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
Air23
Posty: 15
Rejestracja: 25 lip 2019 13:46
Auto: CG2 98-02
silnik: 3.0
Lokalizacja: Skrzeszew

Coupe VI gen Air23

Post autor: Air23 »

Honda Accord
ROK: 1998
MODEL: COUPE CG2
SILNIK: V6
MOC: 200
KOLOR NADWOZIA: ZŁOTY
ŚRODEK: SKÓRA, CZARNY
UKŁAD WYDECHOWY: FABRYCZNY + KOŃCÓWKI
UKŁAD DOLOTOWY: FABRYCZNY
UKŁAD HAMULCOWY: FABRYCZNY
ZAWIESZENIE: FABRYCZNE + SPRĘŻYNY EIBACH PRO KIT
KOŁA: 16 CALI FABRYCZNE
BODY-KIT: BRAK
CAR AUDIO: GŁOŚNIKI FABRYCZNE + RADIO HONDA
DODATKI: BRAK
PLANY: WYMIANA ROZRZĄDU + DRUGA STATYCZNA WYMIANA OLEJU W SKRZYNI BIEGÓW, FABRYCZNE RADIO 838DW + DOKUPIENIE PILOTA CENTRALNEGO ZAMKA

Po ponad roku posiadania zdecydowałem się wrzucić fotki, projekt praktycznie skończony :)
Auto kupiłem trochę przez przypadek, w Szwajcarii, z aukcji internetowej. Samochód zalicytował mój znajomy, ale ostatecznie zrezygnował i tak stałem się posiadaczem Accorda Coupe. Powód - jakieś 20 lat temu mega mi się to auto podobało i właśnie w złotym kolorze. Po odebraniu "przesyłki" okazało się że Honda jest w super stanie jak na swój wiek, 164tys km przebiegu, zero rdzy, podwozie jak w 2 letnim aucie, silnik pracuje równo, jednym mankamentem była delikatnie szarpiąca skrzynia. Do wymiany była zbita tylna szyba + poprawki lakiernicze (pomalowałem oba zderzaki i tylny prawy błotnik. Szyba została wymieniona na ori, uszczelkę udało się uratować.
Poza tym w aucie zostało zrobione:
- serwis olejowy (Motul) + filtry
- serwis klimatyzacji
- dołożyłem radio Hondy (ale cały czas szukam fabrycznego 838dw)
- oświetlenie zostało doprowadzone do fabrycznego stanu (ledy, chińskie xenony itp. zdemontowałem)
- statycznie wymieniłem olej (druga wymiana za 3tys. km, jest dużo lepiej)
- wymiana opon na nowy zestaw lato Continental + odświeżenie/malowanie felg
- wymiana oryginalnego katalizatora (rozpadł się w środku) + dołożyłem końcówki tłumików
- wymiana sprężyn na Eibach Pro kit
Generalnie zależało mi na doprowadzeniu auta o stanu fabrycznego, jedyną zmianą są sprężyny obniżające. Accord nie służy mi do jazdy na co dzień, chociaż staram się nim jeździć, przez rok zrobiłem niecałe 7tysięcy :). Nie planuję sprzedaży, jedynie być może kiedyś zamianę na Legenda Coupe.
Poniżej fotki, zakup:
Obrazek Obrazek Obrazek
Po wymianie szyby:
Obrazek
Obrazek
Wczoraj :) :
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
pozdrawiam,
Sebastian
melo1993
Posty: 99
Rejestracja: 18 lip 2017 22:58
Auto: Accord Coupe 99
silnik: 2.0

Re: Coupe VI gen Air23

Post autor: melo1993 »

Ładna sztuka :) O oleju w skrzyni tez nie zapominaj!
Zderzak tylny się udało spasować?

Pzdr
Awatar użytkownika
Air23
Posty: 15
Rejestracja: 25 lip 2019 13:46
Auto: CG2 98-02
silnik: 3.0
Lokalizacja: Skrzeszew

Re: Coupe VI gen Air23

Post autor: Air23 »

melo1993 pisze:Ładna sztuka :) O oleju w skrzyni tez nie zapominaj!
Zderzak tylny się udało spasować?

Pzdr
Olej w skrzyni już raz wymieniony statycznie, nie dodałem tylko w opisie "w skrzyni" :)

Zderzak tylny to jest masakra, nie ma opcji żeby się dał dobrze spasować, u mnie miał małą dziurę, poklejony i pomalowany. Dziwnie wygląda ten jakby brak części nadkoli z tyłu, czytałem że można tam oryginalne chlapacze dołożyć, chyba to zrobię.
pozdrawiam,
Sebastian
ODPOWIEDZ