OK Panowie i Panie, jakiś czas już mam konto na tym forum, ale jeszcze nie miałem tu żadnego tematu, więc chyba najwyższa pora i tu się pokazać
większość już wszystko widział na HAKP, dlatego zapodam, tylko najświeższe fotki.
ROK: 2001
MODEL: CG4
SILNIK: F20B7 zalany Millers XF Longlife 5W50
UKŁAD DOLOTOWY: → air intake Simota przerobiony na CAI + hydroshield injen + oil cath tank D1Spec
UKŁAD WYDECHOWY: → kolektor wydechowy 4-2-1 OBX + tłumik przelotowy AWG + reszta z ATR zakończone replikami tłumików OBX
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: → zawieszenie gwintowane ISC Sport + customowa rozpórka kielichów
UKŁAD HAMULCOWY: → przód: czterotłoczki z legenda+nawiercane tarcze 320 zimmerman sport + kloci ebc green / tył: tarcze brembo + klocki ebc green
BODY-KIT: → (polift), tył w stylu no name + komplet dokładek + owiewki szyb + pomalowane ramki reflektorów na czarno z pomarańczowym odbłyśnikiem kierunkowskazu
LAKIER: Satin Silver Metallic
NH623MŚRODEK: seria (skórka) TypeX
CAR-AUDIO: → radyjko 2DIN vordon + kamera cofania
KOŁA: Lato: → felgi
WORK Euroline 18"/8" ET35 +22mm dystans przód 18"/9" ET38 + 15mm dystans tył,
Zima: felgi
WORK Euroline 18"/7,5" ET35 +22mm dystans przód 18"/9" ET38 + 15mm dystans tył
MOC: seria 147 km
najnowsze fotki ..... lato 2015