Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
accord115
Posty: 156
Rejestracja: 08 cze 2010 21:49
Auto: Lexus IS200
silnik: 1G-FE
Lokalizacja: Wieluń

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: accord115 »

Instalacje mam sprawną bo czujnik niedawno nawalił
Jak zwieram pin 3 i5 to kontrolka się zapala
A ten nowy czujnik od daewoo ma jakieś 900 Ohm może on jest uszkodzony
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

A ja mam dalej ten sam problem :(
Mianowicie kilka dni temu dostałem pompę paliwa włozyłem i jak juz pisałem wcześniej zapaliła bez problemów...cieszyłem sie jak dziecko :) wystarczyło kupić akumulator i myslałem że to koniec moich problemów z tym , aż do dzisiaj... :cry:

Dziś na koniec pracy dostałem na chwileczke starter do akumulatora bo mój Akumulator już wiecie jest dno totalne, chciałem poprostu odpalić na chwilke i posłuchać sobie tego milutkiego dzwięku.
:) i zapalam i kręci i kręci i kręci ......... i dalej kręci i nic :cry: Było zbyt głośno u mnie na hali by usłyszeć czy pompa sie włączyła w zbiorniku... po kilkunasto krotnym usiłowaniu odpalenia paskudy, poddałem sie i poszedłem się przebrac i wróciłem do domku z przeświadczeniem ze dalej jest coś nie tak a juz myślałem że ten problem mam za sobą...
electro
Posty: 29
Rejestracja: 11 cze 2009 22:40
Auto: Accord CG2 99
silnik: J30A1

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: electro »

Możesz sprawdzić go jescze podłączając do 12V i poczekać kilkanaście sekund i znów pomierzyć. Bo tak wogóle to ta rezerwa nie zapala sie odrazu, trzeba czasu żeby ten drucik się rozgrzał, nawet z 2-3minuty zanim kontrolka sie zapali
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

jutro po pracy pomierzę czy na pompę wchodzi 12V, potem będę szedł dalej... czyli do zespołu przekaźników przy kierownicy- tych co ostatnio przelutowywałem... może tam jednak coś jest nie tak...
a jak sprawdzic czy jest dawane napięcie na świece (tzw. iskra) bo jesli paliwo bedzie podawane to trzeba eliminować inne aspekty także dotyczące zapłonu, chwytam się wszystkiego co może byc przyczyną takiego stanu żeczy... :(
electro
Posty: 29
Rejestracja: 11 cze 2009 22:40
Auto: Accord CG2 99
silnik: J30A1

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: electro »

@audiotone
możliwości jest wiele, aż tak wiele że cieżko tu strzelać, od pompy poczynając na sterowniku silnika kończąc, cieżko coś tak diagnozować na odległość, trzeba kombinować i sprawdzać i eliminować, jak zawsze zreszta podczas diagnozy :)
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

Witam.
Wszystko sprawdziłem mam dobry Akumulator ale troszke większy bo 70Ah a był oryginalnie 65 Ah mam nadzieje że będzie wszystko ok. Kręci jak dziki..heheh :D
Ale zanim zapali to terz czasem mija 15 sekund.... :( kręci i kręci ..... dziwne, nawet wymieniłem świece bo juz myślałem że to świece, co może być jeszcze..hm... ?
możliwe by układ paliwowy sie zapowietrzał lub coś w tym rodzaju to tak wyglada że za kazdym razem paliwo dopiero ciągnie ze samego zbiornika i dopiero pompuje do przewodów i dalej .... sam juz nie wiem... :?
Awatar użytkownika
maciek
Posty: 15
Rejestracja: 07 wrz 2009 00:27
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.3 VTEC 148KM
Lokalizacja: Warszawa

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: maciek »

Trywialne pytanie, ale czy sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki?

U mnie 2 dni temu kręcił, ale nie odpalał. Myślałem, że pompa nawaliła albo cewka.
A tu się okazało, że pod maską bezpiecznik ACG (S) był przepalony.

Jeśli dopiero co wymieniłeś pompę to zacznij od uważnego sprawdzenia wszystkich bezpieczników.
Zazwyczaj najprostsze rozwiązania są najtrafniejsze.
Powodzenia!
Awatar użytkownika
maciek
Posty: 15
Rejestracja: 07 wrz 2009 00:27
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.3 VTEC 148KM
Lokalizacja: Warszawa

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: maciek »

Aaa, nie zauważyłem ostatniego postu. Widzę, że już odpala :P
Niestety nie mam pojęcia czemu tak długo trwa zanim zaskoczy.

Generalnie wiadomo - potrzeba iskry i paliwa.
Jeśli wymieniałeś świece i daje iskrę (tzn. przewody, cewka i moduł są OK)
to winy trzeba szukać po stronie układu paliwowego.

Ale w temacie nie mam doświadczenia, więc nie pomogę.
electro
Posty: 29
Rejestracja: 11 cze 2009 22:40
Auto: Accord CG2 99
silnik: J30A1

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: electro »

Jeżeli ta nowa pompa jest ok, w baku nie masz syfu który zatkał filtr przy pompie, to może być jeszcze kwestia regulatora ciśnienia. Można to sprawdzić manometrem, ale trzeba mieć odpowiedni zestaw przejsciówek, lub prostsza metoda, zacisnąć powrotny wężyk paliwa. Przekrecić kluczyk i sprawdzić czy odpali, jeśli tak to zaraz zgasić, zbyt wysokie ciśnienie może zaszkodzić układowi. To szybka metoda diagnozy regulatora. Bo rozumiem że jak już odpali to pracuje w miarę normalnie?
Awatar użytkownika
audiotone
Posty: 1076
Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Perth Scotland

Re: LOW FUEL INDICATOR LIGHT - Pytanie

Post autor: audiotone »

wczoraj przeczyściłem cały układ paliwowy łącznie z wyczyszczeniem baku, i wlałem do baku z paliwem płyn do czyszczenia wtrysków, poczym zalałem samym paliwem , dziś próbowałem z rana zapalić i zapalił zdecydowanie szybciej po może 2 sekundach :D . sprawdzę także jutro czy bedzie wszystko ok :) musze tylko jeszcze wymienić filtr paliwa, ale to musi potrwać bo juz sie spłukałem z kasy..heheheh :?
ODPOWIEDZ