Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accor Coupe 3.0 V6 99r.

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
figo
Posty: 1766
Rejestracja: 18 cze 2010 09:55
Auto: CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Rdm

Re: Accor Coupe 3.0 V6 99r.

Post autor: figo »

krisss111 pisze:mi ostatnio, jak latam po trasie na szkolenie, średnio 120 - 140 km/h to mi 8,5 wyszło na 100 :-/
przy tej prędkości tak pali benzyny,
do 110km/h pali ok 7,5l
HR
Awatar użytkownika
jaccob
Posty: 24
Rejestracja: 31 paź 2012 21:39
Auto: Accord CD5
silnik: F22B1
Lokalizacja: Białystok

Re: Accor Coupe 3.0 V6 99r.

Post autor: jaccob »

Koxov pisze:Panowie podpowiedzcie mi odnośnie spalania.
Na trasie 10 litrów przy prędkości 110 km/h - tempomat.
Na trasie 12 litrów przy prędkości 130 km/h - tempomat.
Pól trasa/pół miasto 15 l/100km
Samo miasto i nie w godzinach szczytu tylko przy pustych drogach 19 litrów (i tu się przeraziłem) przy spokojnej jeździe. Może 2-3 żwawsze zebrania.

Może jakieś rady żeby mnie spalał po mieście. Czy te 19 l/100km to normalne? Ceny gazu są niskie więc nie martwi mnie portfel, ale jeżeli jest coś nie tak to wolę o tym wiedzieć.
Jeżeli chodzi o trasę to jestem zachwycony, ale miasto mi nie pasuje - chyba, że CI, którzy opinie piszą okłamują samych siebie...

Instalacja następująca:

Reduktor: Tomasetto Artic
Zawór gazowy: tomasetto


Zbiornik: stako
Wielozawór: tomasetto
Obudowa wielozaworu: stako
Zawór tankowania: tomasetto
ECU: STAG-300-6 ISA2
Wtryskiwacz: HANA
Przełącznik B/G Stag
Inne: filtr

Pozdrawiam

Kurczę to generalnie sporo palą te silniki. Śmigam teraz Jeepem Grand Cherokee z silnikiem 4.0 ( z dużymi kołami i oponami terenowymi) i mi pali podobnie :lol:
Awatar użytkownika
Bonio
Posty: 925
Rejestracja: 05 lip 2011 12:20
Auto: CG2
silnik: 3.0v6
Lokalizacja: Grajewo

Re: Accor Coupe 3.0 V6 99r.

Post autor: Bonio »

Ja mam zbiornik 45l tyle mi gazu wchodzi i w miescie robie ok 300 km wiec sie nie oszukuje. Na trase ponad 1000km wypalil mi gazu za niecale 250zl :)
Awatar użytkownika
Koxov
Posty: 23
Rejestracja: 18 mar 2013 22:30
Auto: Accord Coupe 99
silnik: 3,0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Accor Coupe 3.0 V6 99r.

Post autor: Koxov »

Jestem w połowie wyjeżdżania pełnego zbiornika na tzw. eco-drivingu :) Dam znać ile tym sposobem mi spali, ale już zauważyłem, że wciąga mniej gazu.

Poradziłem sobie z problemem falowania. Wystarczyło ustawić temperaturę przełączenia gazu na 33 stopnie. (metodą prób i błędów ta temperatura okazała się optymalna).

Pozostał mniejszy i ostatni kłopot. Obniżenie obrotów silnika ciepłego zaraz po odpaleniu na ok 10 sekund.
Odpalam i obroty nagle spadają do minimum (tak, że mam wrażenie, że zaraz zgaśnie). Po ok 10 sekundach wraca wszystko do normy.
Dzieje się tak na biegu P. Jak wrzucę na R lub D4 to obroty wskakują na odpowiedni poziom. Na zimnym silniku się tak nie dzieje, bo włącza się ssanie i obroty są wyższe.

Wtryskiwacze ustawione drugi raz. Sprawdzone - jest wszystko ok. EGR czyszczony (ale nie rozbierany na części pierwsze). Przepustnica wyczyszczona.

Pomożecie ? :)
Awatar użytkownika
Koxov
Posty: 23
Rejestracja: 18 mar 2013 22:30
Auto: Accord Coupe 99
silnik: 3,0 V6
Lokalizacja: Kielce

Re: Accor Coupe 3.0 V6 99r.

Post autor: Koxov »

Odnośnie spalania: przy delikatniejszej jeździe spalił mi po mieście (Kielce) 16 litrów gazu. Przy mieszanym trybie 13.8.

Silnik dalej gaśnie niestety. Dzieje się tak tylko wtedy gdy jest w pełni zagrzany i po odpaleniu. Obroty po odpaleniu robią się strasznie niskie (200-300) i tu loteria, albo po 2-3 sekundach idą w górę albo gaśnie silnik i wtedy trzeba czekać. U mojego brata w Hondzie Civic za każdym razem po odpaleniu obroty idą w górę na ok 1200-1300 i powoli sobie opadają - i tak powinno być.

Tym razem stwierdziliśmy, że to wina przepustnicy, bo wszystko zostało wyregulowane i przeczyszczone. Co o tym myślicie? Proszę o pomoc bo nie chcę kupować nic na darmo.

Swoją drogą może ktoś ma przepustnice na sprzedaż? Ile może kosztować?
ODPOWIEDZ