Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

F22B5

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
Awatar użytkownika
arhano1
Posty: 35
Rejestracja: 13 lut 2013 10:34
Auto: 93-97
silnik: 2.2
Lokalizacja: warszawa/molde

F22B5

Post autor: arhano1 »

Siema ! Dzisiaj mialem niespodzianke rano do roboty chce jechac lapie za kluczyk przekrecam zaskoczyl silnik na chwilke i zgasl ,wiec druga proba a tu nic kreci luzno tak jak silnik bez swiec by byl wiec macha do gory i zerkam i zerkam i nic wszystko okej pokopalem troche w kola i po jakims czasie zapalil ciezko i nierowno chodzil az wkoncu sie ulozyl pojechalem kawalek i zasowa normalnie wymieninilem palec ,kopulke i swiece na razie ale pytanie nadal jest co to bylo bo jeszcze zmienilem wszystko zpowrotem i tez smiga wiec co ? moze ktos mial takie cus ?! a i jeszcze czy polosie z h22 do f22 pasuja ?
HONDA FOREVER !
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: F22B5

Post autor: fotografiks »

Słyszysz pompę po "przekręceniu kluczyka"?
Jak kręci i nic... to może standardowo przekaźnik pompy...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
Prywo
Loża szyderców
Posty: 1571
Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
Auto: O3FL
silnik: 1.4
Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR

Re: F22B5

Post autor: Prywo »

jak kręcił luźno to wydaje mi się że masz rozrusznik ostro w środku uwalony syfem i automat nie odbija, a jak nie ma oporu to i luźno kręci.
pozdrawiam
http://www.ukpkp.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
ODPOWIEDZ