Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck). Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Trojan pisze:Ok ,u mnie już załatwiona sprawa.
Gość kupił 10m tej rurki miedzianej na wszelki i wszystko mi wymienił, przy okazji przewody paliwowe zostały trochę oczyszczone z rdzy i przemalowane Hammeritem.
Szkoda ,że nowy płyn który był w układzie od dwóch dni trzeba było znowu wymienić
@Trojan , gdzie wymieniales te przewody bo tez musze wymienić (wawa, okolice ? )
Co prawda mam namiary na gościa polecanego z CKPL (tygrysek) ale od przybytku ludzi zaufanych głowa nie boli
Stopczyk pisze:
Oryginalny lewy hamulcowy ma ok. 312 cm, prawy 411 uwzględniając jak tylko możliwe wszystkie krzywizny, a średnica zewnętrzna 5mm.
Czyli jest to wymiar potwierdzony? Bo czeka mnie wymiana a nie chcę nikomu oddawać do roboty bo jak czytam o demontażu zbiornika paliwa i zawiechy to nie chcę na takiego "magika" trafić, oglądałem je od spodu i nie bardzo jest taka potrzeba żeby coś demontować.
Polecam część gdzie zdrowe, czyli na pewno pod maską przy pompie abs zostawić oryginalne stalowe a w podwoziu gdzie jest początek korozji obciąć, zrobić łączenie i dalej lecieć z miedzią..... żeby to jakoś wyglądało
He he to ma skutecznie hamować a nie wyglądać ,więc całość pójdzie w korozjo odpornej miedzi a na wiosnę pewnie i przód tez zamienię.
ps: Ale wiesz miedź to plastyczny materiał da się ukształtować jak seryjne przewody.
MuzykGrzes pisze:He he to ma skutecznie hamować a nie wyglądać ,więc całość pójdzie w korozjo odpornej miedzi a na wiosnę pewnie i przód tez zamienię.
ps: Ale wiesz miedź to plastyczny materiał da się ukształtować jak seryjne przewody.
Robie takie przewody na co dzień, jestem też diagnostą i przeprowadzam badania techniczne conajmniej kilkunastu samochodów dziennie więc uwierz, wiem co to są skuteczne hamulce, jak również wiem co ludzie potrafią z miedzi wykonać