Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Silnik z Prelude

Mechanika, elektryka, naprawy i inne problemy
PeJot
Posty: 22
Rejestracja: 17 maja 2013 19:19
Auto: Accord CN2 2004
silnik: N22A2

Re: Silnik z Prelude

Post autor: PeJot »

kbl100 pisze: Uwierz mi, nie przetłumaczysz... :D
Jakie snaki by nie były to i tak h22a obd2 nie mieści się w nie bo jest o wiele niżej osadzony od F serii.
W 4D/5D 1.8/2.0 jeżeli zakłada się silnik z Preli OBD2 H22A5/A8 to wystarczy wymienić miskę olejową na H22A7 z ATR'a i już na dołkach nie będzie pukać o sanki - w Coupe będzie pewnie podobnie ...
Prywo pisze: tylko od H22A7 z type-r , bo H22A8 jest z pralki 2.2 VTI i ma inną łapę
Na tej poduszce+łapie od strony rozrządu to się wiele osób przejechało przy wkładaniu z ATR'a H22A7 do Preli albo odwrotnie z Preli H22A5/A8 do Acc 6.gen - trzeba mieć łapę od danego silnika a poduszki zostają takie jak są w aucie.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014 23:06 przez PeJot, łącznie zmieniany 2 razy.
Happy Owner Never Drives Anything else.
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Silnik z Prelude

Post autor: kbl100 »

poduszka od strony rozrządu zostaje. Chodzi o wymianę mocowania silnika do poduszki (przykręcane bezpośrednio do bloku)
PeJot
Posty: 22
Rejestracja: 17 maja 2013 19:19
Auto: Accord CN2 2004
silnik: N22A2

Re: Silnik z Prelude

Post autor: PeJot »

Tak chodzi o tę łapę przy bloku, w Prelude i Accord 6.gen jest inna ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
Awatar użytkownika
TheRealCzarls
Posty: 120
Rejestracja: 22 mar 2013 17:38
Auto: cg4
silnik: 2.0
Lokalizacja: wwa

Re: Silnik z Prelude

Post autor: TheRealCzarls »

krisss111 pisze:Panowie.... albo grubo, albo wcale ...... k seria ale z s2k i najlepiej z całym napędem itd. rzeźba w ch..j, ale zrobić z naszej qpy rwd :-D bezcenne
silniki od S2k to padliny, maja jakis problem z zaworami ( a w szczegolnosci 2.2) i strach ze wystrzeli podczas jazdy wiec odradzał bym ten silnik. Za drogie sa te silniki, zbyt awaryjne i nie sa tak podatne na mody jak seria K.
Adi
Posty: 51
Rejestracja: 25 lip 2013 22:41
Auto: CG2
silnik: v6
Lokalizacja: Gdynia

Re: Silnik z Prelude

Post autor: Adi »

Poza tym że nie ma K serii w s2k tam jest f20/f22;)
K24 były w acco VII gen
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: Silnik z Prelude

Post autor: krisss111 »

To już żeśmy ustalili,ze się pierdyklem :-/
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
blackbazyl
Posty: 22
Rejestracja: 29 lut 2012 13:50
Auto: Accord 98
silnik: 2.3

Re: Silnik z Prelude

Post autor: blackbazyl »

Mam tak na szybko F20B5 na podmiankę. Elektryka i komputer zostają z mojego F23A1 czy trzeba coś kombinować???
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Silnik z Prelude

Post autor: kbl100 »

tak. "elektryka" i komputer musisz mieć z f20b5 ponadto immo czyli stacyjka+ kluczyki i wkładki do drzwi (ewentualnie emulator immo)
blackbazyl
Posty: 22
Rejestracja: 29 lut 2012 13:50
Auto: Accord 98
silnik: 2.3

Re: Silnik z Prelude

Post autor: blackbazyl »

Czyli wystarczy podmienić stacyjkę i zapali?? O co chodzi z tymi wkładkami??
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: Silnik z Prelude

Post autor: kbl100 »

skoro zmienisz stacyjke to i kluczyk tak ? więc zdałoby się zmienić wkładki w zamakach pod ten kluczyk no chyba że będziesz nosił dwa przy sobie :) stacyjka i kluczyk muszą być z tego samego auta co sterownik
ODPOWIEDZ