Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
>>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Dzięki Trojan to mnie pocieszyłeś. Opony na tych felgach gratis:) oczywiście są na śmietnik ale po mieście ten sezon jeszcze przeżyją bo na nowy komplet to nie mam narazie;p Przez zimę trochę odłożyłem a że z moją połówką ustaliliśmy że accord zostaje do upadłego to trzeba go ładnie zrobić i nie martwić się o niego jak już przyjdzie czas kredytu mieszkaniowego:)
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
figo pisze:nie polecają NGK bo i ich nie mają w ofercie, każdy sprzedawca będzie namawiał do tego co ma w sprzedaży :D haparts można pytać tylko o ori części, ale też trzeba uważać i sprawdzać inne źródła, ja zawsze tak robię i przynajmniej ceny mam z 3 sklepów/osób.
Zgadzam się przed mówcą, jak czegoś nie mają piszą że to "gówno". Już z kilka maili takich dostałem i też wciskali mi oem przewody, a gdyby mieli SEIWA przewody to były by "super". Także śmiało możesz kupować NGK i nie bać się o ich jakość.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Marko jak chcesz zobaczyć jak siedzi felga z ET55 to zobacz moją byłą QP, tyle że tam jest 17"
będziesz wiedział jak głęboko siedzą
ET55 to oryginał hondy i nic nie będzie tarło
będziesz wiedział jak głęboko siedzą
ET55 to oryginał hondy i nic nie będzie tarło
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Czyli na pewno nie schowa się bardziej niż teraz jest:) Prywo jedyne zdjęcie jakie się uchowało na forum Twojej qpetki to na hamowni. W porównaniu do felgi co teraz siedzi to chowa się mniej ale nawet bym się pokusił o delikatny dystans ale to zobaczę jak usiądą same z siebie. Ale na razie koleś coś na maile nie odpisuje i chyba będę musiał zadzwonić jutro do niego żeby nikt mi ich nie sprzątną z przed nosa:) Bo w opisie nie pisał czy są proste i kurde jak dojdzie prostowanie to łączna suma będzie uuuu..... duzia:(
- cisek33
- Posty: 366
- Rejestracja: 21 mar 2014 17:30
- Auto: Accord Coupe
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Rawicz/Góra
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
felgi siądą identycznie jak u mnie http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=1998&start=10" onclick="window.open(this.href);return false; również mam 18x7,5" ET55 z civica, opony 225/40/18 ,tył się schował ,ale dystans 10-15mm powinien załatwić sprawę tylko nie wiem czy szpilek nie będę musiał już dłuższych dawaćMaRkO911 pisze:Czyli na pewno nie schowa się bardziej niż teraz jest:) Prywo jedyne zdjęcie jakie się uchowało na forum Twojej qpetki to na hamowni. W porównaniu do felgi co teraz siedzi to chowa się mniej ale nawet bym się pokusił o delikatny dystans ale to zobaczę jak usiądą same z siebie. Ale na razie koleś coś na maile nie odpisuje i chyba będę musiał zadzwonić jutro do niego żeby nikt mi ich nie sprzątną z przed nosa:) Bo w opisie nie pisał czy są proste i kurde jak dojdzie prostowanie to łączna suma będzie uuuu..... duzia:(
Ciche auta zabijają dzieci
olej bierze?A co ma kurna dawać?
olej bierze?A co ma kurna dawać?
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Mam nawet wrażenie że w porównaniu do aktualnych 16" wysunął się trochę. Koleś odpisał ze są proste i ma na to jakiś niemiecki papierek ala przegląd kół więc decyzja zapadła i trwają negocjacje cenowe, zobaczymy ile się uda zjechać. Już się nie mogę doczekać aż wszystkie graty przylecą;)
Od razu na wstępie zaznaczam że miałem ciężki tydzień i miałem lenia ma mycie samochodu;p Przedstawiam wam moją zieloną strzałę po kilku "poważniejszych" modach. Mianowicie wpadła nowa felga o której wcześniej wspomniałem. Kupione w komplecie z oponami "Goodyear Eagle F1". Bieżnik mocno wskazuje iż jest to ostatni sezon opon więc nowy komplet będzie na nowy sezon. Założone tarcze EBC Turbo Groove oraz klocki Hawk Performance ale tu niestety zaczęły się schody. Zamówione tarcze nie pasują na tył;( Piasta nie wejdzie w otwór tarczy jest 0,5cm za duża i teraz muszę w tygodniu dogadać się z brakeparts.pl jak z wymianą na poprawne. Zaciski pomalowane prócz jednego bo jak mechanik zauważył że jedna tarcza nie pasuje to drugiego tylnego nie rozbierał. Kolor wybrałem złoty bo to jedyny który mi pasował do zielonej budy:) Przednie pasowały jak ulał (chociaż dobrze że te ważniejsze pasowały). Ale przy tej operacji okazało się również że większość sworzni jest do wymiany tak więc już zamówię komplet wszystkich i będę spokojny:) Na gwint dalej czekam ale tak teraz patrząc trochę można by się pokusić żeby niżej usiadła Tak więc ENJOY
Od razu na wstępie zaznaczam że miałem ciężki tydzień i miałem lenia ma mycie samochodu;p Przedstawiam wam moją zieloną strzałę po kilku "poważniejszych" modach. Mianowicie wpadła nowa felga o której wcześniej wspomniałem. Kupione w komplecie z oponami "Goodyear Eagle F1". Bieżnik mocno wskazuje iż jest to ostatni sezon opon więc nowy komplet będzie na nowy sezon. Założone tarcze EBC Turbo Groove oraz klocki Hawk Performance ale tu niestety zaczęły się schody. Zamówione tarcze nie pasują na tył;( Piasta nie wejdzie w otwór tarczy jest 0,5cm za duża i teraz muszę w tygodniu dogadać się z brakeparts.pl jak z wymianą na poprawne. Zaciski pomalowane prócz jednego bo jak mechanik zauważył że jedna tarcza nie pasuje to drugiego tylnego nie rozbierał. Kolor wybrałem złoty bo to jedyny który mi pasował do zielonej budy:) Przednie pasowały jak ulał (chociaż dobrze że te ważniejsze pasowały). Ale przy tej operacji okazało się również że większość sworzni jest do wymiany tak więc już zamówię komplet wszystkich i będę spokojny:) Na gwint dalej czekam ale tak teraz patrząc trochę można by się pokusić żeby niżej usiadła Tak więc ENJOY
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
ładna ta felga, mi się podoba
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
No calkiem calkiem na tej feldze jest ,dobra zmiana.
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
- Auto: Accord Coupe 98
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: >>-Green-Arrow-> CG2 by MaRkO
Felga siedzi na tyle dobrze że dystanse sobie odpuszczę. Tarcze tylne będą odesłane do EBC i przetoczone do odpowiedniego rozmiaru. Mówią że to szybsza droga. Zobaczymy jak szybka:p
A teraz czas na małe sprostowanie odnośnie tego co pisałem o sworzniach a mianowicie. Różnica jest na osi tylnej gdzie jest 5 wahaczy na stronę i 1 sworzeń. Na dokładkę w tym przypadku (nie wiem dlaczego, takie dostałem info od HaParts) że tylnego sworznia samego się nie wymieni, jedyną opcją jest wymiana wahacza razem ze sworzniem. Oś przednia zostaje jak wcześniej 2 wahacze z 2 sworzniami na stronę.
A teraz czas na małe sprostowanie odnośnie tego co pisałem o sworzniach a mianowicie. Różnica jest na osi tylnej gdzie jest 5 wahaczy na stronę i 1 sworzeń. Na dokładkę w tym przypadku (nie wiem dlaczego, takie dostałem info od HaParts) że tylnego sworznia samego się nie wymieni, jedyną opcją jest wymiana wahacza razem ze sworzniem. Oś przednia zostaje jak wcześniej 2 wahacze z 2 sworzniami na stronę.