Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
jak zamontowałeś wyrwaną szpilkę?
Napisałeś że takie same objawy są w 2.3? czyli że wywala błąd 45 przez kolektor? dobrze zrozumiałem?
45 mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga
Pytanie moje brzmi przez co w\w błąd może się pojawiać? Najpierw miałem wypadanie zapłonu czyli błąd 71\72\73\74.
Po wymianie świec\przewodów\palca\kopułki wypadania zapłonu ustąpiło. Ale pozostaje 45.
Przez co takie rzeczy mogą się dziać? dodam że z objawów to czasem na do hamowaniach do świateł(automat) silnik potrafi delikatnie poszarpywać, nie zawsze, ale odczuwalne drgania całego silnika(wszystkie poduszki silnika sprawdzone i sprawne)
Do tego przy włączonej klimatyzacji objawy się nasilają(myślałem że może coś z ładowaniem, ale po włączeniu wszystkich urządzeń elektrycznych poza klimą problemów nie ma...., trochę dziwne ale tak jest) Do tego ostatnio zauważyłem że silnik potrafi się "dławić" przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu i ledwo wtedy co rusza z miejsca. Kalibrowana była także na nowo instalacja lpg, problemów z wydajnością itp nie ma. I co ciekawe dzieję się tak tylko na lpg ;/
Dodam że mam ob2 (auto usa\canada) i także dwie sondy
Myślałem o:
-wymianie aparatu zapłonowego( być może czujnik halla\cewka\moduł) się kończą. Ale wtedy na BP też chyba powinien "szarpać\\dławić się"
-sonda lambda
-katalizator
-zapchane filtry gazu( rozebrałem dwa filtry i o dziwo prawie jak "nowe)
-zawory(ustawiane jakieś 15 tyś km temu)
- do tego zauważyłem przedmuch na kolektorze wydechowym spod jednej ze szpilek która się zerwała ;/ czyli może sonda dostaję złe wartości? ale powtórzę się że na BP jest w porządku
-zajechany reduktor\wtryski lpg
- ciulowate przewody zapłonowe? <bosch> bo jak włożę stare przewody to owe "szarpanie" występuję już systematycznie i cały czas ciągiem.
Nie wiem za co się zabrać a nie chce niepotrzebnie na coś kasy wydać...a stanie na światłach i szarpiącym silniku jest mocno wkur****** i do tego zastanawianie się czy przy ruszaniu się nie "zdławi"
Napisałeś że takie same objawy są w 2.3? czyli że wywala błąd 45 przez kolektor? dobrze zrozumiałem?
45 mieszanka zbyt bogata lub zbyt uboga
Pytanie moje brzmi przez co w\w błąd może się pojawiać? Najpierw miałem wypadanie zapłonu czyli błąd 71\72\73\74.
Po wymianie świec\przewodów\palca\kopułki wypadania zapłonu ustąpiło. Ale pozostaje 45.
Przez co takie rzeczy mogą się dziać? dodam że z objawów to czasem na do hamowaniach do świateł(automat) silnik potrafi delikatnie poszarpywać, nie zawsze, ale odczuwalne drgania całego silnika(wszystkie poduszki silnika sprawdzone i sprawne)
Do tego przy włączonej klimatyzacji objawy się nasilają(myślałem że może coś z ładowaniem, ale po włączeniu wszystkich urządzeń elektrycznych poza klimą problemów nie ma...., trochę dziwne ale tak jest) Do tego ostatnio zauważyłem że silnik potrafi się "dławić" przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu i ledwo wtedy co rusza z miejsca. Kalibrowana była także na nowo instalacja lpg, problemów z wydajnością itp nie ma. I co ciekawe dzieję się tak tylko na lpg ;/
Dodam że mam ob2 (auto usa\canada) i także dwie sondy
Myślałem o:
-wymianie aparatu zapłonowego( być może czujnik halla\cewka\moduł) się kończą. Ale wtedy na BP też chyba powinien "szarpać\\dławić się"
-sonda lambda
-katalizator
-zapchane filtry gazu( rozebrałem dwa filtry i o dziwo prawie jak "nowe)
-zawory(ustawiane jakieś 15 tyś km temu)
- do tego zauważyłem przedmuch na kolektorze wydechowym spod jednej ze szpilek która się zerwała ;/ czyli może sonda dostaję złe wartości? ale powtórzę się że na BP jest w porządku
-zajechany reduktor\wtryski lpg
- ciulowate przewody zapłonowe? <bosch> bo jak włożę stare przewody to owe "szarpanie" występuję już systematycznie i cały czas ciągiem.
Nie wiem za co się zabrać a nie chce niepotrzebnie na coś kasy wydać...a stanie na światłach i szarpiącym silniku jest mocno wkur****** i do tego zastanawianie się czy przy ruszaniu się nie "zdławi"
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- accord115
- Posty: 156
- Rejestracja: 08 cze 2010 21:49
- Auto: Lexus IS200
- silnik: 1G-FE
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
mi wygląda na za bogatą mieszankę lpg
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
Slepak widze ze lubisz doiwestowac konkretnie fure...wymieniajac niepotrzebnie polowe ukladu zaplonowego i wydechowego.
W sumie nikt Ci nie broni, ale...
Sprawdzales to o czym pisalem?
Odepnij ktorys z podcisnieniowych wezykow do lpg i zobaczysz czy jest gorzej czy bez zmian... A jak juz bedziesz odpinal to po kolei sprawdz ich szczelnosc... Tak dla swietego spokoju.
Wnioskuje ze kabla do sterownika LPG nie posiadasz...
Wiec....
Zabierz sie za wizyte u dobrego i polecanego gaz mena w Twojej okolicy, a jesli nie lubisz placic za takie uslugi to jedna z pierwszych inwestycji jakie zrob to modul bluetooth do sterownika, albo skleć jakis kabel i wrzuc mapy tutaj ew na lpg forum.
Nie zdradziles jaki masz sterownik tak z ciekawosci.
W sumie nikt Ci nie broni, ale...
Sprawdzales to o czym pisalem?
Odepnij ktorys z podcisnieniowych wezykow do lpg i zobaczysz czy jest gorzej czy bez zmian... A jak juz bedziesz odpinal to po kolei sprawdz ich szczelnosc... Tak dla swietego spokoju.
Wnioskuje ze kabla do sterownika LPG nie posiadasz...
Wiec....
Zabierz sie za wizyte u dobrego i polecanego gaz mena w Twojej okolicy, a jesli nie lubisz placic za takie uslugi to jedna z pierwszych inwestycji jakie zrob to modul bluetooth do sterownika, albo skleć jakis kabel i wrzuc mapy tutaj ew na lpg forum.
Nie zdradziles jaki masz sterownik tak z ciekawosci.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
fotografiks pisze:Slepak widze ze lubisz doiwestowac konkretnie fure...wymieniajac niepotrzebnie polowe ukladu zaplonowego i wydechowego.
W sumie nikt Ci nie broni, ale...
Sprawdzales to o czym pisalem?
Odepnij ktorys z podcisnieniowych wezykow do lpg i zobaczysz czy jest gorzej czy bez zmian... A jak juz bedziesz odpinal to po kolei sprawdz ich szczelnosc... Tak dla swietego spokoju.
Wnioskuje ze kabla do sterownika LPG nie posiadasz...
Wiec....
Zabierz sie za wizyte u dobrego i polecanego gaz mena w Twojej okolicy, a jesli nie lubisz placic za takie uslugi to jedna z pierwszych inwestycji jakie zrob to modul bluetooth do sterownika, albo skleć jakis kabel i wrzuc mapy tutaj ew na lpg forum.
Nie zdradziles jaki masz sterownik tak z ciekawosci.
Dzięki za zainteresowanie, więc może tak:P
Co do układu zapłonowego to uwierz mi że był w takim stanie że szkoda gadać i tak jak pisałem aż wypadanie zapłonu następowało, przewody miały spore przebicie, świece nadtopione a kopułka nadpalona i co gorsza porysowana w środku, do tego w każdym aucie z lpg w\w elementy wymieniałem raz na rok\półtora przy przebiegach średnio 60 tyś km rocznie. Także na pewno nie wymieniłem nic niepotrzebnie, o ile tak można napisać o dbanie o układ zapłonowy przy aucie z lpg:P
Co do układu wydechowego to nieszczelność jest i tym też trzeba się zająć:)
Wężyk podciśnieniowy widzę który połączony jest między przepustnicą a reduktorem, to jego mam odłączyć?
Kabla nie mam ale kbl ma i ustawialiśmy na nowy były mapy i wyglądało to tak że po pierwszej regulacji wtryski było trzeba podkręcić bo przy 3500 wpadała już benzyna.... także jak by instalka nie wyrabiała do silnika, dla tego to co napisał accord115 miało by sens jak najbardziej, a do tego zaczął samochód około litr mniej spalać (a jeszcze koła 18 przecież doszły) ale zauważalnie też słabszy się zrobił, a to nie wina kół bo porównanie już miałem. Także może na początek podkręcić ciśnienie na reduktorze i ustawić zawory?? Bo znalazłem takie dwa tematy:
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... -1500-brc/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 75#6734975" onclick="window.open(this.href);return false;
Objawy w obydwu przypadkach takie same.
Kolejna sprawa, ciśnienie zwiększamy ta śrubą imbusową co jest mniej więcej po środku reduktora i przykryta gumowym korkiem?
http://www.hants.toucansurf.com/10092009078.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do centralki to zapomniałem jaką mam.
Pozdrawiam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
Mi się wydaje że któryś wtrysk gazowy pada. Mapa gazowa pokrywa się z paliwową. Delikatnie podciągnięta w niektórych zakresach podczas jazdy. Swoją droga te Twoje nowe przewody WN nadają się do tarcia chrzanu
Prędzej wolałbym zmniejszyć ciśnienie bo może wtryski nie wyrabiają na wolnych obrotach. Dałbym te 1600 a nie tak jak teraz ponad 2500
Prędzej wolałbym zmniejszyć ciśnienie bo może wtryski nie wyrabiają na wolnych obrotach. Dałbym te 1600 a nie tak jak teraz ponad 2500
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
To trzeba się ustawić i zobaczyć mapę jak wtryski pracują, może któryś się wiesza, ale dziwne że tylko na wolnych obrotach, także prędzej byłbym za tym ciśnieniem na reduktorze +\- albo zawory. Bo na lpg co 20 tyś regulacja, a ja już mam dużo więcej zrobione.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
Hmm.. W tym przypadku to powinna być podstawowa informacja która powinieneś wiedzieć;)slepak pisze: Co do centralki to zapomniałem jaką mam.
Kabel możesz zrobić sam;)
Wygodniej jest jednak kupić moduł na bluetooth`a można wtedy podczas jazdy wprowadzać zamiany kasować mapy itp itd... korzystajac ze smartfona lub laptopa.
Poświęć kilka godzin na instalacje, unikaj błędów i nic Cie nie zaskoczy:
http://lpg-forum.pl/podstawy-montazu-i- ... 32594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Manual PDF, AC Stag:
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... rukcja.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
On ma BRC Sequent 24 a sterownik to MY07.fotografiks pisze:Hmm.. W tym przypadku to powinna być podstawowa informacja która powinieneś wiedzieć;)slepak pisze: Co do centralki to zapomniałem jaką mam.
Kabel możesz zrobić sam;)
Wygodniej jest jednak kupić moduł na bluetooth`a można wtedy podczas jazdy wprowadzać zamiany kasować mapy itp itd... korzystajac ze smartfona lub laptopa.
Poświęć kilka godzin na instalacje, unikaj błędów i nic Cie nie zaskoczy:
http://lpg-forum.pl/podstawy-montazu-i- ... 32594.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Manual PDF, AC Stag:
http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... rukcja.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
Z kablem też można śmigać pod maską
Czekam na termin wizyty u KBL i pogrzebiemy trochę w sterowniku i zmniejszymy ciśnienie na reduktorze i zobaczymy jak będzie bo może faktycznie ciśnienie jest za duże i za bogata.No i zawory od razu. Jak to nic nie pomoże to zostanie aparat zapłonowy\przewody zapłonowe inne.
Czekam na termin wizyty u KBL i pogrzebiemy trochę w sterowniku i zmniejszymy ciśnienie na reduktorze i zobaczymy jak będzie bo może faktycznie ciśnienie jest za duże i za bogata.No i zawory od razu. Jak to nic nie pomoże to zostanie aparat zapłonowy\przewody zapłonowe inne.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Błąd 71\73\74 sporadycznie 45. Pomocy
A no jeździć to można ze wszystkim pod maska.
Natomiast wracając do BT to jest to wygodniejsze bo korzystasz z telefonu i nie musisz ciągnąc całęj drutozy przez okno i padnięta bateria w kompie nie jest przeszkodą:)
O i na blutka też można samemu zrobić jak widzę:)
Chłopaki na LPG Forum zapodali "schemat" dla każdego
źródło: (lpg-forum.pl)
Nie wiem jak jest z BRC, bo Stagiem jestem tak samo zarażony jak Honda, i o BRC nie chciałem nawet słyszeć, ale pewnie wtyczki są podobne
Natomiast wracając do BT to jest to wygodniejsze bo korzystasz z telefonu i nie musisz ciągnąc całęj drutozy przez okno i padnięta bateria w kompie nie jest przeszkodą:)
O i na blutka też można samemu zrobić jak widzę:)
Chłopaki na LPG Forum zapodali "schemat" dla każdego
źródło: (lpg-forum.pl)
Nie wiem jak jest z BRC, bo Stagiem jestem tak samo zarażony jak Honda, i o BRC nie chciałem nawet słyszeć, ale pewnie wtyczki są podobne
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle