Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
Honda Accord
ROK: 2002
MODEL: CG2
SILNIK: 3.0 V6
MOC: 200km
KOLOR NADWOZIA: Był złoty - jest biały mat
ŚRODEK: oryginalny banan w stanie agonalnym - już jest pewne, że na dniach zostanie doprowadzone do stanu w jakim powinno być
UKŁAD WYDECHOWY: Oryginalny
UKŁAD DOLOTOWY: Krótki dolot ze stożkiem (jakiś no name)
UKŁAD HAMULCOWY: Oryginalny USDM
ZAWIESZENIE: Koni sport + Eibach Pro Kit
KOŁA: Tomason TN1 18' 225/40/18
BODY-KIT: USDM Polift
CAR AUDIO: Oryginalne (gra całkiem spoko)
DODATKI: Rozpórki z przodu górna i z tyłu dolna
PLANY: Tutaj trochę tego jest... Marzy mi się wyciągnięcie silnika i odmalowanie komory silnika coś w rodzaju koloru z palety firmy House Of Kolor - "Root Beer", pochowanie wszystkich kabli, rurek czy innych tego typu rzeczy oraz małą kuracje techniczną silnika (gdzie nie gdzie pojawiły się małe wycieki) i oczywiście jego odmalowanie. Coś z bliższych czasowo rzeczy:
- regeneracja wnętrza pojazdu
- coś z układem wydechowym (może kwas, aczkolwiek nie chciał bym się żegnać z tą błogą ciszą jaka wydobywa się z oryginalnego wydechu dlatego rozważam też same końcówki)
- przyciemnienie wszystkich szyb
- dobranie w końcu jakiegoś odpowiedniego koloru felg ( i tu czekam na rady - spodobało mi się połączenie koloru z nowej Tesli S - białą + różowe złoto, ale niestety nie wiem skąd wytrzasnąć taki lakier :/)
Posiadaczem tego accorda coupe jestem od kwietnia 2013r. Kupiłem to auto szukając czegoś, dzieki czemu mógłbym wykorzystać parę części z poprzedniej, rozbitej CG4 i tak natrafiłem na ten egzemplarz... Auto w stanie hmmm... bądź co bądź nie zadowalającym oka ale za to w 100% bez żadnej poważnej historii wypadkowej i w 100% sprawną elektryka za to do ogarnięcia wizualnie i trochę mechanicznie. Tak więc pierwsze co zrobiłem to powymieniałem łożyska, wahacze i pare innych pierdół które były "wybombane" i zamontowałem felgi z poprzedniej coupe które jakimś cudem przetrwały (swoją drogą od tego czasu każdemu będę polecał tą firmę bo jest mega wytrzymała). Po tym wszystkim musiałęm się "wykaraskać" z kłopotów finansowych dlatego ponad przez rok z autem nic nie robiłem oprócz pomalowania felg i dachu czarnym matowym Plasti Dip'em. Wkońcu wziąłem się za auto i oryginalne, terenowe zawieszenie zostało wyrzucone i zamontowany został zestaw Koni Sporta z Eibachami (w sumie zmusiło mnie do tego zużycie prawego przedniego amortyzatora a ten zestaw miałem w garażu, tyle że do regeneracji - tak też się stało), auto na tym komplecie siadło niezwykle mocno dlatego musiałem trochę pokombinować aby ładnie zgrać obniżenie z felgami które troszkę wystają poza obrys auta. Przy tych kombinacja, przez moje niedopatrzenie przy jeździe testowej otwarła mi się maska przy ok. 100km/h tak więc szyba oraz maska zostały wymienione a auto dostało nowy kolor Od dawna chciałem pomalować auto na biało - rozważałem tylko czy ma być to połysk czy mat, wkońcu padło na mat i wcale tego nie żałuję Na początku auto jeździło na czarnych felgach i zostały pomalowane zaciski w czerwony kolor, później felgi były srebrne a na końcu białe (Plasti Dip) i na takich "wożę" się do teraz To tak po krótce opisałęm historię auta... Jak narazie z auta jestem mega zadowolony a najbardziej z tego, że mogłem go doprowadzić do stanu używalności ze stanu no w sumie agonalnego.... Mam nadzieję, że zrealizuje resztę planów a auto będzie mi służyło długo i bezawaryjnie
ROK: 2002
MODEL: CG2
SILNIK: 3.0 V6
MOC: 200km
KOLOR NADWOZIA: Był złoty - jest biały mat
ŚRODEK: oryginalny banan w stanie agonalnym - już jest pewne, że na dniach zostanie doprowadzone do stanu w jakim powinno być
UKŁAD WYDECHOWY: Oryginalny
UKŁAD DOLOTOWY: Krótki dolot ze stożkiem (jakiś no name)
UKŁAD HAMULCOWY: Oryginalny USDM
ZAWIESZENIE: Koni sport + Eibach Pro Kit
KOŁA: Tomason TN1 18' 225/40/18
BODY-KIT: USDM Polift
CAR AUDIO: Oryginalne (gra całkiem spoko)
DODATKI: Rozpórki z przodu górna i z tyłu dolna
PLANY: Tutaj trochę tego jest... Marzy mi się wyciągnięcie silnika i odmalowanie komory silnika coś w rodzaju koloru z palety firmy House Of Kolor - "Root Beer", pochowanie wszystkich kabli, rurek czy innych tego typu rzeczy oraz małą kuracje techniczną silnika (gdzie nie gdzie pojawiły się małe wycieki) i oczywiście jego odmalowanie. Coś z bliższych czasowo rzeczy:
- regeneracja wnętrza pojazdu
- coś z układem wydechowym (może kwas, aczkolwiek nie chciał bym się żegnać z tą błogą ciszą jaka wydobywa się z oryginalnego wydechu dlatego rozważam też same końcówki)
- przyciemnienie wszystkich szyb
- dobranie w końcu jakiegoś odpowiedniego koloru felg ( i tu czekam na rady - spodobało mi się połączenie koloru z nowej Tesli S - białą + różowe złoto, ale niestety nie wiem skąd wytrzasnąć taki lakier :/)
Posiadaczem tego accorda coupe jestem od kwietnia 2013r. Kupiłem to auto szukając czegoś, dzieki czemu mógłbym wykorzystać parę części z poprzedniej, rozbitej CG4 i tak natrafiłem na ten egzemplarz... Auto w stanie hmmm... bądź co bądź nie zadowalającym oka ale za to w 100% bez żadnej poważnej historii wypadkowej i w 100% sprawną elektryka za to do ogarnięcia wizualnie i trochę mechanicznie. Tak więc pierwsze co zrobiłem to powymieniałem łożyska, wahacze i pare innych pierdół które były "wybombane" i zamontowałem felgi z poprzedniej coupe które jakimś cudem przetrwały (swoją drogą od tego czasu każdemu będę polecał tą firmę bo jest mega wytrzymała). Po tym wszystkim musiałęm się "wykaraskać" z kłopotów finansowych dlatego ponad przez rok z autem nic nie robiłem oprócz pomalowania felg i dachu czarnym matowym Plasti Dip'em. Wkońcu wziąłem się za auto i oryginalne, terenowe zawieszenie zostało wyrzucone i zamontowany został zestaw Koni Sporta z Eibachami (w sumie zmusiło mnie do tego zużycie prawego przedniego amortyzatora a ten zestaw miałem w garażu, tyle że do regeneracji - tak też się stało), auto na tym komplecie siadło niezwykle mocno dlatego musiałem trochę pokombinować aby ładnie zgrać obniżenie z felgami które troszkę wystają poza obrys auta. Przy tych kombinacja, przez moje niedopatrzenie przy jeździe testowej otwarła mi się maska przy ok. 100km/h tak więc szyba oraz maska zostały wymienione a auto dostało nowy kolor Od dawna chciałem pomalować auto na biało - rozważałem tylko czy ma być to połysk czy mat, wkońcu padło na mat i wcale tego nie żałuję Na początku auto jeździło na czarnych felgach i zostały pomalowane zaciski w czerwony kolor, później felgi były srebrne a na końcu białe (Plasti Dip) i na takich "wożę" się do teraz To tak po krótce opisałęm historię auta... Jak narazie z auta jestem mega zadowolony a najbardziej z tego, że mogłem go doprowadzić do stanu używalności ze stanu no w sumie agonalnego.... Mam nadzieję, że zrealizuje resztę planów a auto będzie mi służyło długo i bezawaryjnie
Ostatnio zmieniony 26 sie 2014 13:17 przez Mlody98, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
Biorąc po uwagę opis i fakt, że nie ma zdjęć to naprawdę działa na wyobraźnie
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
Siemka ,
naprawdę konkretnie można na tym koni posadzić auto. Widziałem ten sprzęt na żywo i naprawdę fajnie wygląda.
Nowe wnętrze już dogadane ?
Poka foty na białym kole
I uzywaj może zewnętrznych serwrów do wrzucania fotek.
(Bez kitu nagle foty wyparowały )
naprawdę konkretnie można na tym koni posadzić auto. Widziałem ten sprzęt na żywo i naprawdę fajnie wygląda.
Nowe wnętrze już dogadane ?
Poka foty na białym kole
I uzywaj może zewnętrznych serwrów do wrzucania fotek.
(Bez kitu nagle foty wyparowały )
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
Re: USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
Małą fotorelacja ( jeśli mi się uda dodać zdjęc bo jestem strasznym antykomputrem ).
- Załączniki
-
- Moje śliczne lampy przed polerką xD
- lampy przed.jpg (68.43 KiB) Przejrzano 14055 razy
-
- Tutaj już unormowane obniżenie na samym przodzie, tył jeszcze nie założony.
- gleba 2.jpg (153.99 KiB) Przejrzano 14055 razy
-
- Trojan - to jest właśnie to zbyt duże obniżenie ;)
- gkeba.jpg (94.03 KiB) Przejrzano 14055 razy
-
- Nowa felga na oryginalnym terenowym zawieszeniu :P
- nowa felga 3.jpg (124.36 KiB) Przejrzano 14055 razy
-
- Oryginalny wygląd + popękany zderzak, utlenione felgi i mnóstwo rys na całym aucie ;)
- acco.jpg (34.15 KiB) Przejrzano 14055 razy
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
Re: USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
Foty wyparowały bo źle je pościągałęm i sam usunołem, teraz dodaje w innych rozmiarach :p I w odpowiedniej kolejności juz teraz xD Sorry ale nigdy nie byłem mocny w sprawach technicznych xD
Panowie wybaczcie z czasem nauczę się używać forum i wszystko będzie tak jak się należy Wnętrze jest dogadane, czekam na przesyłke
Panowie wybaczcie z czasem nauczę się używać forum i wszystko będzie tak jak się należy Wnętrze jest dogadane, czekam na przesyłke
- Załączniki
-
- nowy kolor 2.jpg (126.76 KiB) Przejrzano 14054 razy
-
- Srebrna felga :)
- srebrna felga 2.jpg (101.77 KiB) Przejrzano 14054 razy
-
- Tutaj jest aktualny wygląd na białej feldze ;)
- biała felga.jpg (125.28 KiB) Przejrzano 14054 razy
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
No, nareszcie się tu pojawiłeś Fura fajna, była macana, obsłuchana i podziwiana na żywo.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
W ostatniej odsłonie zdecydowanie najfajniej wygląda
Staraj się nie pisać posta pod postem ,używaj edycji jakby co
Staraj się nie pisać posta pod postem ,używaj edycji jakby co
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
Biały Amerykanin...
Ładnie się prezentuje... jakby wczoraj wyjechał z fabryki;)
Ładnie się prezentuje... jakby wczoraj wyjechał z fabryki;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
Witamy i tutaj a wnętrze z czasem się znajdzie:)
Kolor,zawieszenie i koła robią robotę.
Kolor,zawieszenie i koła robią robotę.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Mlody98
- Posty: 431
- Rejestracja: 13 sie 2014 22:12
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Sieraków WLKP
Re: USDM'owski polift CG2 od Młodego ;)
Tak jak pisałem, wnętrze już w drodze myślę, że pod koniec tego tygodnia będę wybebeszał to wnętrze i oddam nowy fotel kierowcy do przeszycia w standardowym miejscu Zastanawiam się nad włożeniem dodatkowej warstwy wygłuszenia skoro i tak wykładzina, i wszystko inne dookoła będzie wyciągnięte...
Honda Accord coupe 3.0 V6 USDM ----> Nismo 350Z premium pack