Problem z alarmem
Problem z alarmem
Witam,
Mam problem z alarmem w moim Coupe. Po zamknięciu samochodu kierunki mrygają 3 razy oraz włącza się dioda przy drzwiach. (teoretycznie alarm się załącza).
Po takim załączeniu mogę z samochodem zrobić wszystko. Zostawiając otwarte szyby wsiąść bez problemu do środka, alarm się nie włączy. Tak jak by nie działał.
Proszę o info co może być nie tak, może nie rozumiem formy działania alarmu w naszych Hondach
Pozdrawiam
Mam problem z alarmem w moim Coupe. Po zamknięciu samochodu kierunki mrygają 3 razy oraz włącza się dioda przy drzwiach. (teoretycznie alarm się załącza).
Po takim załączeniu mogę z samochodem zrobić wszystko. Zostawiając otwarte szyby wsiąść bez problemu do środka, alarm się nie włączy. Tak jak by nie działał.
Proszę o info co może być nie tak, może nie rozumiem formy działania alarmu w naszych Hondach
Pozdrawiam
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Problem z alarmem
A odpalić możesz?
Jak mruga trzy razy to daje cynk, że się nie uzbraja do końca... bo coś mu nie gra;) I może tylko odcina zapłon, czy nie wiem co tam innego może odcinać jeszcze, nie zamykając drzwi.
Zazwyczaj z powodu otwartej klapy bagażnika albo maski przodu, lub którychś drzwi - jak masz wszystko domknięte to może któryś czujnik od tychże elementów jest kiwnięty i daje sprzeczne info do centralki. Także przeleć po wszystkich czujnikach i sprawdź czy dają prawidłowe "sygnały".
Jak mruga trzy razy to daje cynk, że się nie uzbraja do końca... bo coś mu nie gra;) I może tylko odcina zapłon, czy nie wiem co tam innego może odcinać jeszcze, nie zamykając drzwi.
Zazwyczaj z powodu otwartej klapy bagażnika albo maski przodu, lub którychś drzwi - jak masz wszystko domknięte to może któryś czujnik od tychże elementów jest kiwnięty i daje sprzeczne info do centralki. Także przeleć po wszystkich czujnikach i sprawdź czy dają prawidłowe "sygnały".
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Problem z alarmem
3 mrugnięcia kierunkami i zapalenie się diody security to właśnie że wszystko w porządku. Bynajmniej w EU bo w USDM mrugają pozycję i w ogóle inaczej wszystko. Gdyby się security nie zapaliło to wtedy szukać winny w stycznikach.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Problem z alarmem
Czyli wychodzi na to, że alarm się załącza.
Mrugają 3 razy kierunki oraz zapala się dioda Security (po zostawieniu samochodu, mruga).
Jak mogę sprawdzić alarm? Jedyna opcja to otwierając go z kluczyka oraz spróbować odpalić silnik?
Jakieś czujniki ruchu są zamontowane w środku? Niestety nie orientuję się jaka jest zasada działania alarmu w naszych Hondach.
Mrugają 3 razy kierunki oraz zapala się dioda Security (po zostawieniu samochodu, mruga).
Jak mogę sprawdzić alarm? Jedyna opcja to otwierając go z kluczyka oraz spróbować odpalić silnik?
Jakieś czujniki ruchu są zamontowane w środku? Niestety nie orientuję się jaka jest zasada działania alarmu w naszych Hondach.
Re: Problem z alarmem
zostaw otwartą szybę i wejdź do auta, lub sam się w środku zamknij w samochodzie i spróbuj odpalić, jak wszystko masz w porządku na pewno alarm się odezwie. Czujek ruchu nie ma.
Poza tym jest imo kodowane. Także jak ktoś będzie chciał zajumać jakiekolwiek auto to i tak to zrobi. Z dwoma zabezpieczeniami czy czterema. Możemy jedynie czas działania złodzieja wydłużyć jakimiś patentami, i powiem tyle że jakieś proste\domowe sposoby na odcięcie np pompy w ukrytym pstryczkiem są najlepszą opcją.
Poza tym jest imo kodowane. Także jak ktoś będzie chciał zajumać jakiekolwiek auto to i tak to zrobi. Z dwoma zabezpieczeniami czy czterema. Możemy jedynie czas działania złodzieja wydłużyć jakimiś patentami, i powiem tyle że jakieś proste\domowe sposoby na odcięcie np pompy w ukrytym pstryczkiem są najlepszą opcją.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Problem z alarmem
Miałem takie odcięcie w QP właśnie i raz mi się w tym ustrojstwie bezpiecznik spalił bo był dołożony na wszelki wypadek, stało się w najmniej odpowiednim momencie standardowo . Nigdy więcej czegoś takiego do samochodu nie wsadzę. Poza tym QP to nie jest auto popularne wśród złodziei także nie stresowałbym się za mocno.
Re: Problem z alarmem
Wiadomo im mniej "szmerów\bajerów" tym lepiej Chyba że takie odcięcie dodatkowe ktoś sobie sam założy.
Zawsze można też przekaźnik pompy paliwa wyjąć spod deski jednym ruchem ręki a w domu spokojni że nikt nie zajuma naszego autka go przy okazji prze lutować
Zawsze można też przekaźnik pompy paliwa wyjąć spod deski jednym ruchem ręki a w domu spokojni że nikt nie zajuma naszego autka go przy okazji prze lutować
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Problem z alarmem
No chyba ze masz LPG... to i choćbyś całą pompę wykręcał i trzymał w nocnej szafce to i tak pójdzie jak ta lala:Dslepak pisze:Zawsze można też przekaźnik pompy paliwa wyjąć spod deski jednym ruchem ręki a w domu spokojni że nikt nie zajuma naszego autka
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Problem z alarmem
Nikt raczej instalacji na śrubę nie montuję do QP, a żeby odpalić sekwencję to najpierw benzyna musi być. Wiadomo każda instalacja ma jakaś procedurę odpalenia awaryjnego na LPG, ale w głównej mierze blokują to czujniki temp w reduktorze.
A mi kiedyś w CG3 zabrakło paliwa do odpalenia i nawet procedura awaryjnego odpalenia w BRC nie zadziałała i maszerowałem na stację z kanisterkiem
A mi kiedyś w CG3 zabrakło paliwa do odpalenia i nawet procedura awaryjnego odpalenia w BRC nie zadziałała i maszerowałem na stację z kanisterkiem
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Problem z alarmem
sprawa wygląda tak (wersja EU), czujek ruchu nie ma, alarm się uzbraja po 3 mignięciach kierunkami, dioda security mryga, ale dopiero po ok 60sek alarm jest uzbrojony, nie ma przy tym sygnały dźwiękowego.
Uruchamia się przy próbie otwarcia drzwi, bagażnika, maski, próbie uruchomienia silnika i próbie odłączenia radia (to nie do końca potwierdzone przy wersji EU).
Jak chcesz sprawdzić czy wszystko działa poprawnie, otwórz szybę, włącz alarm/zamknij centralny i po minucie otwórz auto od środka nie kluczykiem, powinny migać kierunki i wyć klakson.
Uruchamia się przy próbie otwarcia drzwi, bagażnika, maski, próbie uruchomienia silnika i próbie odłączenia radia (to nie do końca potwierdzone przy wersji EU).
Jak chcesz sprawdzić czy wszystko działa poprawnie, otwórz szybę, włącz alarm/zamknij centralny i po minucie otwórz auto od środka nie kluczykiem, powinny migać kierunki i wyć klakson.
HR