Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord CG4 - eMeN
Re: Accord CG4 - eMeN
Wow, zaciekawiłeś mnie tym Pioneerem.
Bo też mam Pioneera, stację 2DIN, nie działa teoretycznie bez przekręconego kluczyka, ale.
Ale ustawienia i zegar są trzymane przez akumulator - odepniesz akumulator i radio wszystko zapomina (nawet zapisane equalizery i stacje). I też mam wiecznie ten problem, że kradnie mi prąd, nawet teraz jak jest ciepło samochód postoi tydzień i już nie odpali...
Ale obawiam się, że taka specyfika Pioneerów skoro zamiast zapisywać wszystko w pamięci na stałe radio musi mieć podtrzymanie...
Aczkolwiek i tak ten pobór prądu jest zdecydowanie zbyt duży skoro mówimy o problemach z odpaleniem auta.
Bo też mam Pioneera, stację 2DIN, nie działa teoretycznie bez przekręconego kluczyka, ale.
Ale ustawienia i zegar są trzymane przez akumulator - odepniesz akumulator i radio wszystko zapomina (nawet zapisane equalizery i stacje). I też mam wiecznie ten problem, że kradnie mi prąd, nawet teraz jak jest ciepło samochód postoi tydzień i już nie odpali...
Ale obawiam się, że taka specyfika Pioneerów skoro zamiast zapisywać wszystko w pamięci na stałe radio musi mieć podtrzymanie...
Aczkolwiek i tak ten pobór prądu jest zdecydowanie zbyt duży skoro mówimy o problemach z odpaleniem auta.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014 21:54 przez Cegua, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Accord CG4 - eMeN
w audi z pionkiem miałem podobne przygody...
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Accord CG4 - eMeN
Problemy z odpaleniem były przy dużych mrozach i to po jednym dniu stania pod domem, wtedy nawet nie zakręcił. Kiedy jeździłem codziennie czuć było z dnia na dzień słabnący akumulator. Jak już znudziło mi się ładowanie akumulatora co parę dni to na noc wyciągałem bezpiecznik od radia, rano nie chciało mi się wkładać i przez to większość zimy słuchałem sobie silnika (szkoda że to nie V6 ) tak mi się spodobało, że odzwyczaiłem się od radia Od jakiś 2-3 tygodni radio działa cały czas i w sumie odpala za każdym razem tak samo, jeszcze nie rozładował się ani razu. Po ilu dniach by padł nie sprawdzę bo jeździ się 6/7 dni tygodnia
- tomiek
- Posty: 790
- Rejestracja: 14 kwie 2012 08:33
- Auto: CG3
- silnik: H22A
- Lokalizacja: Warszawa WK i WD
Re: Accord CG4 - eMeN
Bardzo mi się podoba ten polift, zwłaszcza kolor lakieru.
Rotory felgi pomalowałbym na jakiś kolor (bronze?) Dla mnie chrom po całości za bardzo nie pasuje...
Rotory felgi pomalowałbym na jakiś kolor (bronze?) Dla mnie chrom po całości za bardzo nie pasuje...
CG3 H22A by tomiek --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=577
Re: Accord CG4 - eMeN
Trzeba trochę odkurzyć temat żeby nie popadł w zapomnienie
Zacznijmy od drobiazgów, na accorda wpadły białe kierunki od Trojana
Od wiosny w garażu leżały i czekały na swój czas wypiaskowane felgi... i pewnie by jeszcze poleżały ale ojciec coraz częściej powtarzał że śnieg spadnie a ja dalej się za to nie zabiorę W końcu oddałem je do malowania proszkowego i w tym tygodniu odebrałem
Przed
W trakcie
Oraz efekt końcowy
A na deser dzisiaj kurier przywiózł fajną paczuszkę, ostatni przegląd tylko potwierdził że amory nadają się tylko na śmietnik więc grzechem było by przy okazji nie wymienić sprężyn
Zacznijmy od drobiazgów, na accorda wpadły białe kierunki od Trojana
Od wiosny w garażu leżały i czekały na swój czas wypiaskowane felgi... i pewnie by jeszcze poleżały ale ojciec coraz częściej powtarzał że śnieg spadnie a ja dalej się za to nie zabiorę W końcu oddałem je do malowania proszkowego i w tym tygodniu odebrałem
Przed
W trakcie
Oraz efekt końcowy
A na deser dzisiaj kurier przywiózł fajną paczuszkę, ostatni przegląd tylko potwierdził że amory nadają się tylko na śmietnik więc grzechem było by przy okazji nie wymienić sprężyn
Re: Accord CG4 - eMeN
Fajna paczuszka:D Będzie Pan zadowolony.
P.s za koszt sprężyn i nowych 4 szt. amorków nie lepiej było kupić ISC od razu gwintu? Bo zaraz dojdą do tego osłony\mocowania amorków i koszt robi się spory. Licząc na szybko 4x ok 300zł kyb amorki+ 600\700zł eibach+ 100 zł inne pierdoły mamy około 2 tyś . Bo isc to koszt 2500 jak pamiętam.
P.s za koszt sprężyn i nowych 4 szt. amorków nie lepiej było kupić ISC od razu gwintu? Bo zaraz dojdą do tego osłony\mocowania amorków i koszt robi się spory. Licząc na szybko 4x ok 300zł kyb amorki+ 600\700zł eibach+ 100 zł inne pierdoły mamy około 2 tyś . Bo isc to koszt 2500 jak pamiętam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord CG4 - eMeN
A czy przypadkiem felg nie powinno się malować proszkowo? Z racji na wygrzewanie proszku w temperaturze około 140-200 st zmieniają się właściwości aluminium i felgi robią się mniej odporne na powyginanie i pękanie. Dlatego w sklepie nie kupisz felg napylanych a malowane lakierem.
Poza tym fajne felgi ,sam muszę swoje seryjne felgi odnowić bo w ogóle nie wyglądają.
Poza tym fajne felgi ,sam muszę swoje seryjne felgi odnowić bo w ogóle nie wyglądają.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord CG4 - eMeN
To chyba Gun Metal jak mniemam.Trojan pisze:Ciekawy kolorek tych kół , będzie pasować do budy.
Re: Accord CG4 - eMeN
Gwint jakieś 2800, podoba mi się mocna gleba i po mieście spokojnie dałbym radę tak jeździć ale na swojej mapie mam trochę miejsc gdzie by się to nie sprawdziło dlatego do dupowozu lekkie obniżenie dla poprawy wyglądu i prowadzenia teraz mi wystarczy jak kiedyś kupię sobie drugie auto jako weekendową zabawkę zaczną się dopiero porządne glebyslepak pisze:Fajna paczuszka:D Będzie Pan zadowolony.
P.s za koszt sprężyn i nowych 4 szt. amorków nie lepiej było kupić ISC od razu gwintu? Bo zaraz dojdą do tego osłony\mocowania amorków i koszt robi się spory. Licząc na szybko 4x ok 300zł kyb amorki+ 600\700zł eibach+ 100 zł inne pierdoły mamy około 2 tyś . Bo isc to koszt 2500 jak pamiętam.
Różne opinie w necie na ten temat ale przestałem już je czytać, zdaję się na opinie znajomych którzy już z wieloma felgami tak zrobili i problemów nie byłoMuzykGrzes pisze:A czy przypadkiem felg nie powinno się malować proszkowo? Z racji na wygrzewanie proszku w temperaturze około 140-200 st zmieniają się właściwości aluminium i felgi robią się mniej odporne na powyginanie i pękanie. Dlatego w sklepie nie kupisz felg napylanych a malowane lakierem.
Poza tym fajne felgi ,sam muszę swoje seryjne felgi odnowić bo w ogóle nie wyglądają.
Co do koloru, kierowałem się jakimś grafitem, gun metalem i padło na RAL7015