Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Zawór EGR - wywalenie
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Zawór EGR - wywalenie
Przyznaje się bez bicia przekopałem forum i znalazłem tylko 5 postów z użyciem zwrotu EGR i żaden nie był manualem o zaślepieniu tego genialnego wymysłu inżynierii. Trojan w jednym z postów napisał że żeby zaslepić trzeba jakąs dziurkę zostawić żeby checka nie było ,ale może ktoś ,coś dokładniej napisze co i jak z tym zrobić żeby nie przeszkadzało i nie generowało błędów.
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Zawór EGR - wywalenie
Przejrzyj ten wątek
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... r-a-obdii/" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie pełna blaszka powodowała zapalenie CE , wywaliłem w niej dziurkę żeby zawór mógł pracować i błędu nie ma. Nie zagłębiałem się bardzie w ten temat.
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... r-a-obdii/" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie pełna blaszka powodowała zapalenie CE , wywaliłem w niej dziurkę żeby zawór mógł pracować i błędu nie ma. Nie zagłębiałem się bardzie w ten temat.
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 12 sty 2013 19:07
- Auto: ce9 cg2
- silnik: f22z2 j30a1
- Lokalizacja: Susz / Gdańsk
Re: Zawór EGR - wywalenie
x2Trojan pisze:Przejrzyj ten wątek
http://www.accordklubpolska.pl/index.ph ... r-a-obdii/" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie pełna blaszka powodowała zapalenie CE , wywaliłem w niej dziurkę żeby zawór mógł pracować i błędu nie ma. Nie zagłębiałem się bardzie w ten temat.
Były: Accord CC7-> Civic EJ1-> Accord CE9 (w kapitalnym remoncie)-> Accord CG2 -> Accord CD7 -> Accord CS1 -> Accord CD5
Są: Accord CM1, Legend KA8, Accord CS1
Są: Accord CM1, Legend KA8, Accord CS1
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Zawór EGR - wywalenie
W/g tego tematu ,silnik posiadający czujnik różnicy ciśnień wywali błąd ,ale w F20B5 tego czujnika nie znalazłem ,więc pewnie niebawem zamknę zawór,pytanie tylko który kanał zatkać? Ten od kolektora dolotowego czy od wydechu bo nie chcę próbować tylko zrobić or razu tak jak wy.
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Zawór EGR - wywalenie
Zatkaj dwa i nie będzie problemu. W f20b5 zaślepia sie cały zawór.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Zawór EGR - wywalenie
Dzięki ,jutro HMD potem się tym zajmę.
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Zawór EGR - wywalenie
dzisiaj jestem po operacji zaślepienia EGR... jest miodnie! Faktycznie od dołu zupełnie inaczej ciągnie ... jeśli będzie chcieli to mogę to na fotkach pokazać jak to przebiegło(montaż ,czyszczenie itp)
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Zawór EGR - wywalenie
poprostu jechałeś z górkiregret pisze:dzisiaj jestem po operacji zaślepienia EGR... jest miodnie! Faktycznie od dołu zupełnie inaczej ciągnie ... jeśli będzie chcieli to mogę to na fotkach pokazać jak to przebiegło(montaż ,czyszczenie itp)
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Zawór EGR - wywalenie
Ja jeszcze nie robiłem ,ale wiem że w F20B5 nie ma czujnika różnicy ciśnień więc można zawór zaślepić bez konsekwencji.
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Zawór EGR - wywalenie
przekopałem wszystkie tematy i rozkminy. Jeśli jest złącze OBDII będzie wyskakiwał błąd check engine… i jest to nie do obejścia w tej gen. chyba, że zmiana kompa …MuzykGrzes pisze:Ja jeszcze nie robiłem ,ale wiem że w F20B5 nie ma czujnika różnicy ciśnień więc można zawór zaślepić bez konsekwencji.
co do zjechania z górki… ogólnie jestem zawsze sceptycznie nastawiony do takich modów i calego "tuningowego voodoo" ,ale w przypadku jak montowałem CAI to różnica była znikoma ( po za pięknym dźwiękiem) tutaj natomiast jest o wiele płynniej dynamiczniej. Nie wiem czy u was też to występuje ,ale moja od dołu w ogóle nie szła dopiero przy 2800 obrotów było czuć taki delikatny wzrost mocy… teraz tego nie ma … jest bardzo płynnie
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber