Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
O filmiki z Krzywej na tym drugim to chyba kbl vs. moondravsky za to na pierwszym "rat" Skąpego Pana.
- moondravsky
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 kwie 2013 10:50
- Auto: CG2 2001
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Mnie wtedy nie było
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
doszedłem do 3 biegu i nie widziałem v6, Pralka h22a też dużo w tyle ale było ją wiadaćfigo pisze:chyba nie pamiętacie tych filmików kbl
vs. pralka h22
" onclick="window.open(this.href);return false;
vs. acco V6
" onclick="window.open(this.href);return false;
pytanie jak tam na mecie
Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
No to się zgadzamykbl100 pisze:doszedłem do 3 biegu i nie widziałem v6, Pralka h22a też dużo w tyle ale było ją wiadaćfigo pisze:chyba nie pamiętacie tych filmików kbl
vs. pralka h22
" onclick="window.open(this.href);return false;
vs. acco V6
" onclick="window.open(this.href);return false;
pytanie jak tam na mecie
Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****
A tamto h22 w pralce coś zepsute było
P.S; w ex CG3 poszła panewka, ale było to do przewidzenia bo gość co go kupił miał mega ciężką nogę, także jest na etapie wkładania h22 z manualem.
Edit:
Zakupiony Olej 5 litrów i filtr oleju, do tego kilka fantów do auta umilających podróż:)
Także z czasem dodam zdjęcia.
Wczoraj pierwszy raz od zakupu chciałem zobaczyć na banie ile J30 pojedzie i wynik mnie zaszokował, udało się zamknąć licznik, a GPS na nawigacji pokazywał 233 km\h. Od 100 km\h do tak 210 przyspieszanie szło całkiem całkiem a potem już chwilę cierpliwości, a miły łysy Pan w swoim x3 przy 220 grzecznie zjechał na środkowy pas Tylko następnym razem będę musiał na zegarach zakleić wskaźnik paliwa bo jego wskazania po takiej jeździe szokują, mimo że zrobiłem koło 50 kilometrów w czasie prób
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Odp: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Miałem podobnie w poprzedniej CG2. Do 220 szedł jak zły, potem do zapięcia szafy już powoli. Za to strzalka paliwa opadala szybciutko.slepak pisze: Wczoraj pierwszy raz od zakupu chciałem zobaczyć na banie ile J30 pojedzie i wynik mnie zaszokował, udało się zamknąć licznik, a GPS na nawigacji pokazywał 233 km\h. Od 100 km\h do tak 210 przyspieszanie szło całkiem całkiem a potem już chwilę cierpliwości, a miły łysy Pan w swoim x3 przy 220 grzecznie zjechał na środkowy pas Tylko następnym razem będę musiał na zegarach zakleić wskaźnik paliwa bo jego wskazania po takiej jeździe szokują, mimo że zrobiłem koło 50 kilometrów w czasie prób
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Mi się nigdy nie udało tyle pojechać. 225 licznikowe mask.... ale z drugiej strony w mieście trochę starch wiecej jechać
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Odp: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Jak to mówią: na drogach jest pełno wariatów, normalnie ciężko ich wyprzedzićTrojan pisze:Mi się nigdy nie udało tyle pojechać. 225 licznikowe mask.... ale z drugiej strony w mieście trochę starch wiecej jechać
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
kbl100 pisze:Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****
jakiego zapier***? przecież oba nie jadą
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
Male sprostowanie: Jedno jest szybsze od drugiego i wymaga innego stylu jazdy. Pasuje Ci?marcin pisze:kbl100 pisze:Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****
jakiego zapier***? przecież oba nie jadą
- marcin
- Posty: 349
- Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
- Auto: Accord 98-02
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa
Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak
spokojnie, to tylko żarty co nie zmienia faktu, że dzisiaj 200KM to bardziej po prostu racjonalna moc potrzebna do sprawnej jazdy w aucie wielkości Accorda niż do jakichkolwiek ściganek. Osobiście, po przejażdżce Accordem 3.0 byłem mocno zawiedziony. Najwolniejsze 200KM jakim miałem okazję jeździć. Pewnie za sprawą automatu.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie
640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie