Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.

QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2007
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: MuzykGrzes »

O filmiki z Krzywej na tym drugim to chyba kbl vs. moondravsky za to na pierwszym "rat" Skąpego Pana.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
moondravsky
Posty: 246
Rejestracja: 08 kwie 2013 10:50
Auto: CG2 2001
silnik: 3.0
Lokalizacja: Kłodzko

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: moondravsky »

Mnie wtedy nie było :)
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: kbl100 »

figo pisze:chyba nie pamiętacie tych filmików kbl
vs. pralka h22
" onclick="window.open(this.href);return false;

vs. acco V6
" onclick="window.open(this.href);return false;

pytanie jak tam na mecie :D
doszedłem do 3 biegu i nie widziałem v6, Pralka h22a też dużo w tyle ale było ją wiadać :D

Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: slepak »

kbl100 pisze:
figo pisze:chyba nie pamiętacie tych filmików kbl
vs. pralka h22
" onclick="window.open(this.href);return false;

vs. acco V6
" onclick="window.open(this.href);return false;

pytanie jak tam na mecie :D
doszedłem do 3 biegu i nie widziałem v6, Pralka h22a też dużo w tyle ale było ją wiadać :D

Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****
No to się zgadzamy :)
A tamto h22 w pralce coś zepsute było :lol:



P.S; w ex CG3 poszła panewka, ale było to do przewidzenia bo gość co go kupił miał mega ciężką nogę, także jest na etapie wkładania h22 z manualem.




:arrow: Edit:
Zakupiony Olej 5 litrów i filtr oleju, do tego kilka fantów do auta umilających podróż:)
Także z czasem dodam zdjęcia.

Wczoraj pierwszy raz od zakupu chciałem zobaczyć na banie ile J30 pojedzie i wynik mnie zaszokował, udało się zamknąć licznik, a GPS na nawigacji pokazywał 233 km\h. Od 100 km\h do tak 210 przyspieszanie szło całkiem całkiem :D a potem już chwilę cierpliwości, a miły łysy Pan w swoim x3 przy 220 grzecznie zjechał na środkowy pas :mrgreen: Tylko następnym razem będę musiał na zegarach zakleić wskaźnik paliwa bo jego wskazania po takiej jeździe szokują, mimo że zrobiłem koło 50 kilometrów w czasie prób :lol:
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2141
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Odp: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: QuicksilveR »

slepak pisze: Wczoraj pierwszy raz od zakupu chciałem zobaczyć na banie ile J30 pojedzie i wynik mnie zaszokował, udało się zamknąć licznik, a GPS na nawigacji pokazywał 233 km\h. Od 100 km\h do tak 210 przyspieszanie szło całkiem całkiem :D a potem już chwilę cierpliwości, a miły łysy Pan w swoim x3 przy 220 grzecznie zjechał na środkowy pas :mrgreen: Tylko następnym razem będę musiał na zegarach zakleić wskaźnik paliwa bo jego wskazania po takiej jeździe szokują, mimo że zrobiłem koło 50 kilometrów w czasie prób :lol:
Miałem podobnie w poprzedniej CG2. Do 220 szedł jak zły, potem do zapięcia szafy już powoli. Za to strzalka paliwa opadala szybciutko.


Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
Trojan
Loża szyderców
Posty: 2407
Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
Auto: S3
silnik: 1.8T APY
Lokalizacja: Wawa

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: Trojan »

Mi się nigdy nie udało tyle pojechać. 225 licznikowe mask.... ale z drugiej strony w mieście trochę starch wiecej jechać :lol:
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2141
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Odp: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: QuicksilveR »

Trojan pisze:Mi się nigdy nie udało tyle pojechać. 225 licznikowe mask.... ale z drugiej strony w mieście trochę starch wiecej jechać :lol:
Jak to mówią: na drogach jest pełno wariatów, normalnie ciężko ich wyprzedzić ;-)

Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
marcin
Posty: 349
Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B7
Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: marcin »

kbl100 pisze:Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****

jakiego zapier***? przecież oba nie jadą :lol: ;)
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM

640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie :D
Awatar użytkownika
kbl100
Posty: 981
Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
Auto: Accord cg4
silnik: h22a
Lokalizacja: Bielefeld

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: kbl100 »

marcin pisze:
kbl100 pisze:Nawet z dobrą skrzynią manualną j30 nie szans do h22a. Poprostu jeden silnik został stworzy do normalnej komfortowej jazdy, a drugi do zapierd****

jakiego zapier***? przecież oba nie jadą :lol: ;)
Male sprostowanie: Jedno jest szybsze od drugiego i wymaga innego stylu jazdy. Pasuje Ci?
Awatar użytkownika
marcin
Posty: 349
Rejestracja: 04 mar 2010 20:46
Auto: Accord 98-02
silnik: F20B7
Lokalizacja: Trójmiasto/Warszawa

Re: QP 3.0 V6 CG2 " Śliwka" by Ślepak

Post autor: marcin »

spokojnie, to tylko żarty ;) co nie zmienia faktu, że dzisiaj 200KM to bardziej po prostu racjonalna moc potrzebna do sprawnej jazdy w aucie wielkości Accorda niż do jakichkolwiek ściganek. Osobiście, po przejażdżce Accordem 3.0 byłem mocno zawiedziony. Najwolniejsze 200KM jakim miałem okazję jeździć. Pewnie za sprawą automatu.
Accord Coupe 2.0 150KM/ Corrado Turbo 310KM/ C4 Coupe VTS 180KM

640KM w stajni ... szkoda, że nie w jednym aucie :D
Zablokowany