Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
CG2 vel Ikarus...zawracanie
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
Dla mnie po Volvo S80 I gen zawracanie Accordem to luksus.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
średnica zawracania w ACC jest spora nawet w europejskiej wersji VI nie jest mało, ale najlepiej zawraca BMW E39 kombi z silnikiem benzynowym z wyłączoną kontrolą trakcji prawie w miejscu
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
Trzeba zmienić nazwę tematu na " co mnie denerwuję w QP"
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
1. Odłażący tylny zderzakslepak pisze:Trzeba zmienić nazwę tematu na " co mnie denerwuję w QP"
2. Taka sobie konsola
3. Łatwo rdzewiejące tylne nadkola
4. Miękki klar
5. Drogie dokładki
Więcej nie znajduję
- jacobsen
- Posty: 664
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
6. Automatyczna skrzynia biegów w 3.0, za to że jest.Cegua pisze:1. Odłażący tylny zderzakslepak pisze:Trzeba zmienić nazwę tematu na " co mnie denerwuję w QP"
2. Taka sobie konsola
3. Łatwo rdzewiejące tylne nadkola
4. Miękki klar
5. Drogie dokładki
Więcej nie znajduję
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
7. To że zza kierownicy g... widzę do tyłu i nie wiem gdzie się auto kończy.jacobsen pisze:6. Automatyczna skrzynia biegów w 3.0, za to że jest.Cegua pisze:1. Odłażący tylny zderzakslepak pisze:Trzeba zmienić nazwę tematu na " co mnie denerwuję w QP"
2. Taka sobie konsola
3. Łatwo rdzewiejące tylne nadkola
4. Miękki klar
5. Drogie dokładki
Więcej nie znajduję
8. To że zza kierownicy g... widzę do przodu, więc nie wiem gdzie się auto zaczyna.
9. To że pas kierowcy zawsze się zahacza o wajchę od odchylania oparcia.
10. Trzeszcząca podsufitka.
11. To że wskaźnik poziomu paliwa za szybko leci na pysk.
Ale z drugiej strony jest boska....drugiej z tam zgrabnym kuperkiem w całej okolicy nie znajdziesz.
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
Miękki klar, ale tylko głownie w "śliwkowym" i zielonym. Sporadycznie czarny, w srebrnym nie widziałem jeszcze żeby klar schodził.
To że nic nie widać do przodu i do tyłu mi to nie przeszkadza coś za coś, a w każdym qp itp bedzie podobnie z widocznością.
Szkoda że schowek nie jest klimatyzowany, a podsufitka mi nie trzeszczała zarówno w cg3 icg2.
Ale np w porównaniu do audi to stosunkowo wysoko się siedzi, nawet gdy fotel na samym dole.
To że nic nie widać do przodu i do tyłu mi to nie przeszkadza coś za coś, a w każdym qp itp bedzie podobnie z widocznością.
Szkoda że schowek nie jest klimatyzowany, a podsufitka mi nie trzeszczała zarówno w cg3 icg2.
Ale np w porównaniu do audi to stosunkowo wysoko się siedzi, nawet gdy fotel na samym dole.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
Ja tam jestem zakochany w tym aucie, to moje 3. podejście i nic złego w nim nie zauważam. Akceptuję je takim, jakie jest. Jak mnie zacznie wkurzać, to wezmę z nim rozwód i przesiądę się na inne
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire S przy użyciu Tapatalka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
Też się pod tym podpisze:DQuicksilveR pisze:Ja tam jestem zakochany w tym aucie
U mnie "staż" mówi sam za siebie - powoli będzie zbliżać się 10 rocznica jak jest w domu:D wiec można sobie samemu odpowiedzieć czy coś mnie denerwuje
Co do podsufitki to nie ona trzeszczy sama w sobie - tylko "klej" pomiędzy nią, a dachem z tyłu... łapie i puszcza i łapie i puszcza... i wtedy powstaje ten piękny dźwięk... można to szybko ogarnąć największym punktem zapalnym jest okolica wyjścia anteny z tyłu.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie
Już nie popadajcie w samo zachwyt Nikt nie wyprodukował jeszcze auta idealnego, bez jakiś typowych usterek\problemów. Z blachami też nie jest idealnie, ale bynajmniej podłoga już nie gnije jak to miało miejsce we wcześniejszych hondach.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1