CG2 vel Ikarus...zawracanie

Najczęściej zadawane pytania użytkowników USDM Accorda 6gen
Awatar użytkownika
Pedro
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2014 12:39
Auto: CG2
silnik: J30A1

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: Pedro »

fotografiks pisze:
Co do podsufitki to nie ona trzeszczy sama w sobie - tylko "klej" pomiędzy nią, a dachem z tyłu... łapie i puszcza i łapie i puszcza... i wtedy powstaje ten piękny dźwięk... można to szybko ogarnąć :D największym punktem zapalnym jest okolica wyjścia anteny z tyłu.
Wróżka, wiedźmin czy ki ch... :shock: Trafiłeś idealnie, nie mogłem tego irytującego dźwięku zlokalizować, a się okazało że rzeczywiście na wysokości anteny przy samej krawędzi "mlaska". Muszę to zalać jakimś klejem :)
Dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
krisss111
Posty: 1700
Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
Auto: CG4 2001r
silnik: f20B7
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
Kontakt:

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: krisss111 »

Pedro pisze:
fotografiks pisze:
Co do podsufitki to nie ona trzeszczy sama w sobie - tylko "klej" pomiędzy nią, a dachem z tyłu... łapie i puszcza i łapie i puszcza... i wtedy powstaje ten piękny dźwięk... można to szybko ogarnąć :D największym punktem zapalnym jest okolica wyjścia anteny z tyłu.
Wróżka, wiedźmin czy ki ch... :shock: Trafiłeś idealnie, nie mogłem tego irytującego dźwięku zlokalizować, a się okazało że rzeczywiście na wysokości anteny przy samej krawędzi "mlaska". Muszę to zalać jakimś klejem :)
Dzięki za pomoc.

o proszę.... ciekawy trop. muszę sprawdzić, bo też mi cuś ćwierka w tylnej okolicy szyberdachu :roll:
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: Lebow »

Może o offtop ale mnie drażni nieodbijanie kierunków zwłaszcza na rondach.
Głupio tak zadawać się na rondzie jak "ikarusem".
No może jeszcze brak czasówek wycieraczek jest "uciążliwy".
Wala się przekaźnik VW w którym czasówkami sterujemy manetką ale nigdy nie mam wystarczaąjaco czasu aby wszczepić go w układ w Hondzie.
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: slepak »

Czasówka była OEM w USDM, bardzo przydatna sprawa.
Także z ebaya dostanie prawidłowej manetki nie będzie problemem.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: Lebow »

slepak pisze:Czasówka była OEM w...
Takie coś?
Obrazek
A co z przekaźnikiem-sterownikiem, stary to obsłuży?
Zespolony jest w całości (obie manetki)?

Przy okazji, takie coś znalazłem :shock:
Obrazek
Awatar użytkownika
fotografiks
Posty: 1023
Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
Auto: Accord Coupe 99 CG3
silnik: 2.3
Lokalizacja: SBE / SB

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: fotografiks »

Chyba będzie to cały zespolony - bo w lecąc na czasówce podczas zatrzymania - postoju samochodu np. na światłach - zwalniają jeszcze o pół - żeby na światłach skrzydła nie machały jak szalone... także jest to połączone jeszcze jakoś z czujnikiem prędkości albo innymi, które rozpoznają, że auto jest w ruchu;)


A lampki to wyglądają jak ze wstawkami - ja miałem i w sumie na półce nadal mam podobny patent, zresztą jest sporo firm zajmujących się przerabianiem lamp i własnie tak to realizują...

Pedro pisze:
Wróżka, wiedźmin czy ki ch... :shock: Trafiłeś idealnie, nie mogłem tego irytującego dźwięku zlokalizować,
Haha, rzeczy niemożliwe od zaraz...
Cuda na jutro :D

A tak poważnie to jak mi coś nie gra jak trzeba to włącza mi się tryb "Shadow of Mordor" i nie ma zmiłuj muszę rozkminić...

No i parę lat się już nasiedziałem w tym aucie i czasem naprawdę proste czynności i chwila skupienia załatwiają takie dziwne i mało spotykane problemy. Auto nieco starsze i jeszcze proste jak budowa cepa - tylko mój chinol immo jak narazie nie może rozkminić i to jest na razie jedyne czego nie ruszyłem ;) - ale jak bedzie potrzeba to się zakupi odpowiedniejszy sprzęt - a tak to wiele tematów idzie od ręki w garażu.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740

The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: CG2 vel Ikarus...zawracanie

Post autor: slepak »

Dokładnie tak, tylko tak jak napisał kolega powyżej ta czasówka jest połączona z jakimś czujnikiem prędkości, bo jak się staję to się wyłączają, a jak ruszało się to szły od razu dwa\trzy cykle.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ODPOWIEDZ