Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Swap K20 k24
- TheRealCzarls
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 mar 2013 17:38
- Auto: cg4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: wwa
Re: Swap K20 k24
już nie pamiętam dokładnie o co chodziło (nie chce też jakieś bzdury walnąć) z tym kompem. Jeśli masz gościa co Ci to taniej ogarnie to na plus. Zawsze to jakaś oszczędność.
Re: Swap K20 k24
No K24 nie poradzi sobie z V6, pojemności i Nm nie da się oszukać. Może od 0 do 100 k24 będzie szybsze od V6 ze względu na MT przekładnie, ale od 100 do 200 zostanie z tyłu. Wczoraj na banie przypadkowo dopadło mnie 3.0 TDI w A6 bo Panu się mocno śpieszyło i poganiał mnie długimi i między 140 a 200 km\h został z tylu, szybciej nie widziałem sensu jechać bo świrować nie ma co,także zwolniłem do swoich 140 i na klapie 3.0TDI quattro.No i potwierdziły się słowa Trojana że v6 jest szybsze od 220 konnego tdi:)
Przeczytałem kosztorys i wolałbym żeby Pan Przemek wymodził lepiej jak wsadzić MT do v6, na pewno wyszło by dużo taniej.
Bo wkładać jakąś szlifierkę o mocy 190 koni i raptem 220 Nm to trochę bez sensu. Wolałbym v6 które jedzie od dołu obrotomierza,super brzmi i do tego MT, ale kto co lubi. Ale życzę Panowie zaparcia w dążeniu do celu i relacji foto ze swapów na forum, żeby na "pisaniu" się tylko nie skończyło:)
Przeczytałem kosztorys i wolałbym żeby Pan Przemek wymodził lepiej jak wsadzić MT do v6, na pewno wyszło by dużo taniej.
Bo wkładać jakąś szlifierkę o mocy 190 koni i raptem 220 Nm to trochę bez sensu. Wolałbym v6 które jedzie od dołu obrotomierza,super brzmi i do tego MT, ale kto co lubi. Ale życzę Panowie zaparcia w dążeniu do celu i relacji foto ze swapów na forum, żeby na "pisaniu" się tylko nie skończyło:)
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Swap K20 k24
Nie no nic takiego nie mówiłem ,to że w jakimś przedziale prędkości jechałem równo z kumplem nie znaczy ,że qp jest szybsze od takiego klekota.slepak pisze:No i potwierdziły się słowa Trojana że v6 jest szybsze od 220 konnego tdi:)
Nie odchodźmy od głównego tematu.
- kbl100
- Posty: 981
- Rejestracja: 14 lis 2011 22:33
- Auto: Accord cg4
- silnik: h22a
- Lokalizacja: Bielefeld
Re: Swap K20 k24
Znam temat audi 3.0 tdi.... pewnie trzy wtryski padły
Temat dobry będę często tu zaglądał. Tak od siebie dodam, że cenę którą podaliście za swapa k24 do qp należy pomnożyć razy 2.
Jakbym miał robić drugi raz swapa nadal na pierwszym miejscu było by h22a, na drugim j32
W tym nowym roku prawdopodobnie będę sprzedawał kompletny swap j32a2 + skrzynia 6 z lsd
Temat dobry będę często tu zaglądał. Tak od siebie dodam, że cenę którą podaliście za swapa k24 do qp należy pomnożyć razy 2.
Jakbym miał robić drugi raz swapa nadal na pierwszym miejscu było by h22a, na drugim j32
W tym nowym roku prawdopodobnie będę sprzedawał kompletny swap j32a2 + skrzynia 6 z lsd
- TheRealCzarls
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 mar 2013 17:38
- Auto: cg4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: wwa
Re: Swap K20 k24
mogłem sie spodziewać takiej wypowiedzi Ślepak wieczne porównywanie do v6. A coś na temat techniczny swapu chcesz coś powiedzieć/doradzić?? Proszę nie sprowadzaj wątku o swapie K20/24 do tego co jest lepsze. Co ma sens a co nie ma sensu. Chłopaki pytają się o serie K, to mają odpowiedz co i jak. Co do osiągów to może jest tak jak mówisz ale nie sprawdzimy tego dopóki taki projekt nie powstanie po za tym od 100 do 200 tez by sobie taki silnik dobrze poradził i takie 2.4 też fajnie "ryczy"
Ja ten wątek traktuje jako pytanie czy wsadzenie K serii się opłaca. Każdy zna już koszta więc może sobie odpowiedzieć sam. I jest to bardziej wątek do posiadaczy accordów z silnikami 2.0 i 2.3 którzy chcą zrobić swap na mocne R4.
Dla osoby które maja wersje z silnikiem V6 to raczej mało interesujący temat. Więc może już nie piszmy co jest lepsze a co gorsze...
Edyta
Ja ten wątek traktuje jako pytanie czy wsadzenie K serii się opłaca. Każdy zna już koszta więc może sobie odpowiedzieć sam. I jest to bardziej wątek do posiadaczy accordów z silnikami 2.0 i 2.3 którzy chcą zrobić swap na mocne R4.
Dla osoby które maja wersje z silnikiem V6 to raczej mało interesujący temat. Więc może już nie piszmy co jest lepsze a co gorsze...
Edyta
proszę, rozwiń temat. Mogłem coś ominąć?kbl100 pisze:Tak od siebie dodam, że cenę którą podaliście za swapa k24 do qp należy pomnożyć razy 2.
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Swap K20 k24
z tego co pamiętam z rozważań z forum Prelude to K-seria w modach jest dużo droższa od H - więc nie wiem skąd wcześniejsze stwierdzenie, że jest taniej. Choć, mówiąc całkiem szczerze na marginesie - jak miałbym swoje F20B7 na coś swapować to wolałbym na "szóstkę" niż na na H22 czy K. Accord jest autem komfortowym, nie szlifierką. Do zginania frajerów mam póki co (jest na sprzedaż) starą Prelude, która nie jednemu złoiła skórę
Re: Swap K20 k24
Właśnie dla tego się wypowiedziałem i porównałem do V6, bo nie widzę logicznego sensu wkładania czegoś(k20\k24) co ma mniej mocy i Nm gdy można sprzedać r4 i kupić seryjne V6 które będzie szybsze, beż żadnego EMU, customowych łap, worka pieniędzy itd itd. Zapewne wyjdzie taniej włożenie j32, czy kupienie ep3 dla fanu, ale nikogo do niczego nie będę namawiał, tylko tak jak napisałem wyżej czekam na efekty prac a nie efekty wypocin w tym temacie czy ten temat jest dla posiadaczy r4 czy v6 i innych pierdół:) I o żadne ryczenie silnika mi nie chodzi, tylko porównanie "szlifierki" jadącej górą do silnika V6 to trochę bez sensu bo każdy z tych silników się inaczej zachowuję, ma inną kulturę pracy, jeden będzie wolał auto jadące od dołu i mega elastyczne a drugi będzie wolał coś zachowującego się jak B seria czy H kręcące się po 9 tyś obr. A odpowiadając na pytanie włożenie K seri się nie opłaca, widziałem wiele swapów, wiele modyfikacji i jeszcze nikt nigdy wtedy nie powiedział że zamknął się w budżecie takim jakim przewidywał, tylko tak jak napisał KBL wyszło dwa razy drożej bo coś było trzeba dorobić, dwa razy stroić, niektóre rzeczy kupić raz jeszcze, czy dodatkowe koszty jak wydajniejsza pompa paliwa, zmodyfikować wydech,hamulce i wiele innych rzeczy.kbl100 pisze:Tak od siebie dodam, że cenę którą podaliście za swapa k24 do qp należy pomnożyć razy 2.
Jakbym miał robić drugi raz swapa nadal na pierwszym miejscu było by h22a, na drugim j32
W tym nowym roku prawdopodobnie będę sprzedawał kompletny swap j32a2 + skrzynia 6 z lsd
Troj no masz rację, "szybszy" to za duże słowo, ale jak mu zjechałem na prawy pas to jakoś wyprzedzić mnie nie mógł
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Swap K20 k24
Temat mi się podoba (ceny już nie) -trzeba chyba szukać sponsora co chciałby nas "podbudować"-
-Dochodzę do wniosku że KOCHAM F20B5-tylko o tym zapomniałem
-Dochodzę do wniosku że KOCHAM F20B5-tylko o tym zapomniałem
Re: Swap K20 k24
Może warto by się zastanowić na zakupem VII jakiegoś anglika z 2.4 w całości? Co potrzebne do swapa wyjąć, resztę gratów upłynnić i na pewno część kosztów się zwróci. Bo zaraz pewnie ktoś napiszę że się spinam czy coś po powyższej wypowiedzi
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- TheRealCzarls
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 mar 2013 17:38
- Auto: cg4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: wwa
Re: Swap K20 k24
kolejna wypowiedz pt. co ja bym wolał
Piter, nikt nie stwierdził tutaj że K seria jest tania do modyfikacji, mówimy tu o swapie a nie o modyfikacjach. Z resztą każdy wie że K seria to spore wydatki podczas ulepszania jednostki.
I widze ze mylisz dwa silniki k20 i k24 ktore charakteryzują się różna praca i oddaniem momentu. W przypadku k20 zgodze sie ze jest to szlifierka ale K24 ma już lepsze parapmetry, inną kulture pracy ma ten silnik. I nie mówie tu o tak zwanym frankestainie K24 z czapą od k20 - bo to tez szlifierka tylko już z wieksza pojemnoscia.
Panowie na temat, na temat pisać, bo tylko widze co byście woleli a to jest inny wątek tematyczny. Marzenia do innego działu
Padł konkretny temat. Swap K20/K24. Wiec trzymajmy się go. A nie co jest lepsze i co bym wolał. Nikogo Piter nie interesuje ze wolał byś to, to i to. I odpowiedz ze jest to szlifierka tez mnie mało przekonuje. Malo konkretnie i ogolnikowo.
Dla paru osób ten watek jest ciekawy, wiec starajmy się pisać na temat, a marzenie o silniku z "NSX'a" odłóżmy na inny temat
broń bożeny się tu nie spisznasz LUZ co do kupna anglika jako dawcy i spzredania reszty gratow to jest to dobry pomysł
Piter, nikt nie stwierdził tutaj że K seria jest tania do modyfikacji, mówimy tu o swapie a nie o modyfikacjach. Z resztą każdy wie że K seria to spore wydatki podczas ulepszania jednostki.
I widze ze mylisz dwa silniki k20 i k24 ktore charakteryzują się różna praca i oddaniem momentu. W przypadku k20 zgodze sie ze jest to szlifierka ale K24 ma już lepsze parapmetry, inną kulture pracy ma ten silnik. I nie mówie tu o tak zwanym frankestainie K24 z czapą od k20 - bo to tez szlifierka tylko już z wieksza pojemnoscia.
Panowie na temat, na temat pisać, bo tylko widze co byście woleli a to jest inny wątek tematyczny. Marzenia do innego działu
Padł konkretny temat. Swap K20/K24. Wiec trzymajmy się go. A nie co jest lepsze i co bym wolał. Nikogo Piter nie interesuje ze wolał byś to, to i to. I odpowiedz ze jest to szlifierka tez mnie mało przekonuje. Malo konkretnie i ogolnikowo.
Dla paru osób ten watek jest ciekawy, wiec starajmy się pisać na temat, a marzenie o silniku z "NSX'a" odłóżmy na inny temat
aslepak pisze:Może warto by się zastanowić na zakupem VII jakiegoś anglika z 2.4 w całości? Co potrzebne do swapa wyjąć, resztę gratów upłynnić i na pewno część kosztów się zwróci. Bo zaraz pewnie ktoś napiszę że się spinam czy coś po powyższej wypowiedzi
broń bożeny się tu nie spisznasz LUZ co do kupna anglika jako dawcy i spzredania reszty gratow to jest to dobry pomysł
Ostatnio zmieniony 02 sty 2015 10:56 przez TheRealCzarls, łącznie zmieniany 1 raz.