Rok: 2000
Model: Coupe CG4 lakier Signet Silver
Silnik: 2.0 F20B7 + LPG założone przy 183 tys. km
Układ dolotowy: seria
Układ wydechowy: tłumik końcowy Proex Eco Series, brak katalizatora
Elektronika: seria + wywalone czujniki cofania
Układ napędowy: seria
Zawieszenie: seria
Układ hamulcowy: seria
Body-Kit: przedlift
Środek: seria, czarna skóra
Car audio: radio Pioneer, nagłośnienie BOSE
Koła: lato 17" Ronal R42; zima oryginalne Honda
Moc: 147 km
Co zrobiono po zakupie:
wymiana oleju silnika + filtru oleju (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana oleju skrzyni skrzyni biegów (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana filtrów powietrza + kabinowych (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana rozrządu z pompą wody (zrobione 03.2015 - 215k)
regulacja luzów zaworowych (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana kopułki i palca + przewodów zapłonowych + świec (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana akumulatora (zrobione 03.2015 - 215k)
sprawdzenie i naprawa Check silnika (zrobione 04.2015 - wymiana czujnika spalania stukowego - 215k)
wymiana tarcz, klocków hamulcowych tył i przód + płynu hamulcowego (zrobione 09.2015 - 221k)
konserwacja przewodów hamulcowych + paliwowych (zrobione 03.2015 - 215k)
wymiana tłumika (zrobione 03.2015 - 215k) (nowy tłumik od Proexa - str. 16)
regulacja LPG (zrobione - wyregulowane idealnie po ponad 10h jazdy i testów)
sprawdzenie i ew. naprawa zawieszenia (zrobione 03.2015 - 215k)
zmiana opon bo te to porażka (zrobione 07.2015 - 218k)
Plany:
- doprowadzić i utrzymać auto w porządnym stanie technicznym
- sprawdzenie, ew. naprawa i zabezpieczenie ognisk korozji oraz poprawa lakieru
- doprowadzić do porządku fotele
- założyć sprężyny -30mm + lepsze amortyzatory
- poprawić zderzaki
- być może komputerek zamiast licznika kilometrów w zegarach
- być może poprawa systemu audio
- prawdopodobnie kiedyś zmienić felgi
Mini dziennik wymian podstawowych części (nie chce mi się prowadzić odrębnego zeszyciku):
Olej: 03.2015 - 215k -> 03.2016 -232k -> 07.2016 - 241k
Filtr oleju: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Świece zapłonowe: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Regulacja luzów zaworowych: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Filtr paliwa: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k -> 07.2016 - 241k
Filtr powietrza: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k
Filtr kabinowy: 03.2015 - 215k -> 03.2016 - 232k
Po zakupie:
![Obrazek](http://i.imgur.com/pP5C87p.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/KTNCKry.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/VrHqECZ.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/8fS1ITc.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/3i1gxF0.jpg)
---- jakoś później ----
![Obrazek](http://oi57.tinypic.com/k1quxs.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/thD9YlZ.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/2a1Yg25.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/RyHzvgz.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/BwBxgyA.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/wNqRlni.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/C7S0mSy.jpg)