Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord Coupe CG4 by KOko

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
jerek
Posty: 195
Rejestracja: 12 cze 2012 17:02
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Kraków

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: jerek »

jako ze mi kable kuna gryzie przynajmniej raz na 2 miesiące mimo ze teraz na noc juz garażuje :roll: to juz różne kable miałem bo różne były w danym czasie dostępne i nie mam nic do zarzucenia kablom Boscha nie miałem z nimi żadnych problemów a i wykonanie było jak najbardziej OK
http://usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=530" onclick="window.open(this.href);return false; Coupetka
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: slepak »

jerek pisze:jako ze mi kable kuna gryzie przynajmniej raz na 2 miesiące mimo ze teraz na noc juz garażuje :roll: to juz różne kable miałem bo różne były w danym czasie dostępne i nie mam nic do zarzucenia kablom Boscha nie miałem z nimi żadnych problemów a i wykonanie było jak najbardziej OK

No to jak zmieniasz kable raz na dwa miesiące to Bosch pewnie nawet 8 tyś km nie zrobił, mało tego gdy włożyłem 3 stare kable oem to na tych garach wypadanie zapłonu ustąpiło. Do cg3 2.3 pasowały bardzo słabo, nie dało rady ich zatrzasnąć na tym rancie od pokrywy zaworów że musiałem kabel przesuwać w "fajce" żeby zaskoczyły na świece i jakoś się trzymały... :?

Co do kopułki i palca to firma tak jak napisałem YEC, masz tutaj namiar co do części z mojej poprzedniej pracy:

http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=37&t=2447" onclick="window.open(this.href);return false;
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: KOko »

To już nie wiem, może zostawię na razie Bosh, skoro już je mam, a za miesiąc, dwa, jak zbiorę kasę to zobaczę jak będzie to wyglądało?
A żeby lepiej lepiej świeciło w środku dla dziewuchy i dla mnie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 12 mar 2015 20:31 przez KOko, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2104
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: QuicksilveR »

Zamiast cykać fotki żarówek, pokaż jak one świecą ;)
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 780
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: wysio »

Pewnie w środku jasno jak w Rossmannie :)
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: KOko »

Te z lusterka musiałem obrócić na boki, tak by nie świeciły na wprost, bo były tak oczojebne, że nie sposób było się przejrzeć w lusterku. W nocy cyknę fotę i dodam pod tamtymi.

Edit: Byłem na wycenie wymiany części. Mechanik mocno zasugerował, że nie powinienem robić płukanki silnika. Mówił o tym, że nowe oleje są tak zbudowane, że nie ma potrzeby robić po nich płukanki, ponieważ one nie pozostawiają po sobie ubytków, nie to co tam kiedyś w starych starych silnikach. Jako, że ze mnie informatyk, a nie mechanik to tylko powiedziałem "mhm". Zapytałem czy zrobi mimo to, a on, że w jego zakładzie na pewno mi tego nie zrobią. Prawda to co opisywał? Jest sens więc w ogóle robić tą płukankę?
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 780
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: wysio »

Dobrze, że powiedział, że nie zrobi, a nie że zrobi i faktycznie by tego nie zrobił. Skąd miałbyś w końcu wiedzieć, czy zrobił, czy nie. Ja osobiście nigdy tego nie robiłem i robić nie będę. Ale wiem, że są zwolennicy płukania silnika. Tylko, że w czymś takim przydała by się opinia prawdziwego fachowca, a nie tylko czyjeś zdanie, że mu się tak wydaje, że trzeba to robić.
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: KOko »

Myślałem, że przy zmianie oleju na innej "marki" powinienem wyczyścić płukanką po nim silnik. Ale widać to nie to samo, co procesory :P
Awatar użytkownika
wysio
Posty: 780
Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
Auto: Accord Coupe 99
silnik: V6 3l
Lokalizacja: Otwock

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: wysio »

Nie chodzi tu może tyle o markę, jak o rodzaj, tzn. z półsyntetyka na pełen syntetyk. Ps. Ja również znam się bardziej na komputerach, niż samochodach - chociaż ostatnio staram się nadrabiać zaległości. Mam też kolegę, który pracuje w sklepie z olejami, gdzie miał różne szkolenia w tym temacie, jak również sam sobie w większości robi przy swoich samochodach ( często je zmienia) i nigdy nic mi nie mówił o płukaniu silnika. Chociaż oczywiście są przypadki, w których można by się pokusić o zrobienie tej czynności - np stary, mocno zużyty olej kiepskiej jakości.
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1125
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord Coupe CG4 by KOko

Post autor: KOko »

Przypadkiem natknąłem się na takie coś wetknięte na siłę pod spód kierownicy, by nikt tego nie zauważył :O Prawdopodobnie było wcześniej podklejone obok kierownicy. Sprawdziłem, nie pokazuje nic przy cofaniu, przy zapalaniu auta, przy zmianie na LPG - może samo jest padnięte. Nie mam pomysłów :\ ciekawe gdzie się ciągnie, bez rozbierania pewnie się nie dowiem..
Obrazek
Zablokowany