Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coupe 2.0 by matysziom
- seba2213
- Posty: 283
- Rejestracja: 25 lip 2014 21:15
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: V6
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Coupe 2.0 by matysziom
cześć 205 -215 nie ma opon do naszej hondy bo nośność za mała chyba że R4 może mieć mniejszą bo w V6 minimum 91 czyli 615 kg. to jeden z najgwarniejszych parametrów wpływa na bezpieczeństwo i zużycie a u nas jest przyciężki przód
http://www.oponeo.pl/narzedzia/indeks-n" onclick="window.open(this.href);return false; ... oCa7jw_wcB
Przy oponach z oznaczeniem V obciążenie powinno być zmniejszane o 3% co każde 10km/h w przedziale między 210 a 240km/h.
Przy oponach z indeksem W obciążenie powinno być zmniejszane o 5% co każde 10km/h w przedziale między 240 a 270km/h
http://www.oponeo.pl/narzedzia/indeks-n" onclick="window.open(this.href);return false; ... oCa7jw_wcB
Przy oponach z oznaczeniem V obciążenie powinno być zmniejszane o 3% co każde 10km/h w przedziale między 210 a 240km/h.
Przy oponach z indeksem W obciążenie powinno być zmniejszane o 5% co każde 10km/h w przedziale między 240 a 270km/h
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Coupe 2.0 by matysziom
O jaka ładna fela Co to za model?
Re: Coupe 2.0 by matysziom
a czy ktos kojarzy w jaki sposob sa zabezpieczane ranty np jak w Dragach tam sie swiecil ten rancik i nie utlenial.
Pytam bo po rozmowach z lakiernikami mowia ze po przepolerowaniu trzeba bedzie zasuwac ze szmatka co 2tyg i nie wolno myc chemia np po pyle z klockow.
Natomiast po pokryciu bezbarwnym ponoc robi sie mleko.
W dragach jakos to fabrycznie musieli zrobic..
Seba co masz na mysli ze nie ma ? Ja mam r4
Koko, tez tego nie wiem
Takze chetnie sie dowiem
Pytam bo po rozmowach z lakiernikami mowia ze po przepolerowaniu trzeba bedzie zasuwac ze szmatka co 2tyg i nie wolno myc chemia np po pyle z klockow.
Natomiast po pokryciu bezbarwnym ponoc robi sie mleko.
W dragach jakos to fabrycznie musieli zrobic..
Seba co masz na mysli ze nie ma ? Ja mam r4
Koko, tez tego nie wiem
Takze chetnie sie dowiem
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Coupe 2.0 by matysziom
Naturalny proces - alu sie utlenia, chyba gdzieś już nawet po godzinie od polerki...
Producenci to chyba anodyzują alu czy jakoś tak i dlatego nie śniedzieje...
Sam klar da rade, lecz przy malowaniu czegoś jebniętego na lustro może "szybciej" odpaść... ale powinno wytrzymać dłużej niż gołe alu. Sprobuj - koszty nie duże, a zobaczysz ile wytrzyma;)
Na moto forum kiedyś czytałem, że po polerce ludziska pryskają najpierw podkładem epoxydowym - twarde jak cholera i lepiej sie amelinium ima, na to klar.
Producenci to chyba anodyzują alu czy jakoś tak i dlatego nie śniedzieje...
Sam klar da rade, lecz przy malowaniu czegoś jebniętego na lustro może "szybciej" odpaść... ale powinno wytrzymać dłużej niż gołe alu. Sprobuj - koszty nie duże, a zobaczysz ile wytrzyma;)
Na moto forum kiedyś czytałem, że po polerce ludziska pryskają najpierw podkładem epoxydowym - twarde jak cholera i lepiej sie amelinium ima, na to klar.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Coupe 2.0 by matysziom
To juz trzeba bedzie ustalic ze specem. Jeszcze dzis podsunal kolor chrome shadow
No ale trzeba sie zdecydowac na jakis
Czy ktos ogarnia VT ?
No ale trzeba sie zdecydowac na jakis
Czy ktos ogarnia VT ?
- seba2213
- Posty: 283
- Rejestracja: 25 lip 2014 21:15
- Auto: Accord Coupe VI
- silnik: V6
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Coupe 2.0 by matysziom
Z tego co sprawdzałem nie ma opon 205/40/18 R91W - 215/40/18 R91W są 225/40/18 R91W
91 to nośność 615 może w R4 może być nisze 205/40/18 R86W można dostać
jak montuje się niszą nośność (co nie jest zalecane) musisz ograniczyć prędkość
91 to nośność 615 może w R4 może być nisze 205/40/18 R86W można dostać
jak montuje się niszą nośność (co nie jest zalecane) musisz ograniczyć prędkość
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Coupe 2.0 by matysziom
Zerknąłem coż to za cacy tej Shadow... bo stoję przed tym samym problemem czyli wyborem koloru... i to to z chyba z palety od niemca z monachium jest:P wiec na pewno się nie przyjmie w Coupematysziom pisze:To juz trzeba bedzie ustalic ze specem. Jeszcze dzis podsunal kolor chrome shadow
No ale trzeba sie zdecydowac na jakis
Czy ktos ogarnia VT ?
U mnie padło na samo srebro... a jak to wypadnie to się okaże w przyszłym tyg.
PS.
Jakbyś chciał spróbować z samym klarem na Alu - zanim zdecydujesz się na pełne malowanie - to możesz podjechać do mnie - mam pierwdziawke i można psiknąć trochę na koło w ramach testu... gwarancji jakości jeszcze nie daje, z podłogi w garażu też jeść nie można, ale da się uzyskać dobre efekty;)
No i musiałbyś zostawić kółko na parę h co by dobrze wystygło... bo dmuchanie farelką w celu szybszego wyschnięcia nie dobrze się kończy;)
W przyszłym tygodniu będę jechał swoje fele wiec jak to nie będzie najmniejszego problemu.
PS II.
A VT to co to ?
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Coupe 2.0 by matysziom
Virtual TuningPS II. A VT to co to ?
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Coupe 2.0 by matysziom
A teraz zrozumiano;)
Matysziom to podeślij mi foty do "fotomontażu" to coś pogmeram i Ci odeśle - pewnie dopiero po weekendzie bo dzisiaj po południu już uciekam na "long weekend"
Matysziom to podeślij mi foty do "fotomontażu" to coś pogmeram i Ci odeśle - pewnie dopiero po weekendzie bo dzisiaj po południu już uciekam na "long weekend"
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle