Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2099
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
O dobrych mechaników/elektryków samochodowych z okolic Rzeszowa to może warto się zapytać na grupie regionalnej Podkarpacie w Honda Accord Klub Polska http://www.accordklub.pl" onclick="window.open(this.href);return false;.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Skoro nie chcesz wydać 20 kilka zeta na użyteczne urządzenie to nie... męcz się i szukaj dalej darmowego programu do kabelka bo TAM na forum tak było
tu masz sposób odczytywania błędów gratis
Aby odczytać kody błędów należy:
1. Ustawić kluczyk w stacyjce w położeniu "wyłączony"
2. Za pomocą zwory serwisowej zwieramy złącze serwisowe OBD2 PIN 4 i 9. Zamiast zwory serwisowej można użyć spinacza biurowego - sprawdza się wyśmienicie.
3. Przekręć kluczyk w stacyjce w położenie "zapłon"
4. Jeśli w pamięci ECU zapisane są kody usterek, to kontrolka "Check Engine" zacznie migać. Kontrolka sygnalizuje kody DTC ilością i długością błysków i może zasygnalizować kody kilku usterek zapisanych w pamięci ECU. Kody są wymigiwane jeden po drugim. Kody DTC od 1 do 9 są sygnalizowane serią krótkich rozbłysków. Kody od 10 do 92 sygnalizowane są serią długich a następnie krótkich rozbłysków. Długie rozbłyski określają pierwszą cyfrę kodu. Każdy z kodów należy odczytać przynajmniej dwa razy, by uniknąć pomyłki.
Jeśli w pamięci ECU nie ma zapisanych kodów błędów DTC, to po przekręceniu kluczyka w położenie "zapłon" kontrolka "Check Engine" zacznie świecić ciągłym światłem i nie będzie migać.
5. Po odczytaniu wszystkich kodów błędów zapisanych w pamięci ECU przekręcamy kluczyk w stacyjce w pozycję "wyłączony". Wyjmujemy zworę (spinacz) ze złącza serwisowego.
tu masz sposób odczytywania błędów gratis
Aby odczytać kody błędów należy:
1. Ustawić kluczyk w stacyjce w położeniu "wyłączony"
2. Za pomocą zwory serwisowej zwieramy złącze serwisowe OBD2 PIN 4 i 9. Zamiast zwory serwisowej można użyć spinacza biurowego - sprawdza się wyśmienicie.
3. Przekręć kluczyk w stacyjce w położenie "zapłon"
4. Jeśli w pamięci ECU zapisane są kody usterek, to kontrolka "Check Engine" zacznie migać. Kontrolka sygnalizuje kody DTC ilością i długością błysków i może zasygnalizować kody kilku usterek zapisanych w pamięci ECU. Kody są wymigiwane jeden po drugim. Kody DTC od 1 do 9 są sygnalizowane serią krótkich rozbłysków. Kody od 10 do 92 sygnalizowane są serią długich a następnie krótkich rozbłysków. Długie rozbłyski określają pierwszą cyfrę kodu. Każdy z kodów należy odczytać przynajmniej dwa razy, by uniknąć pomyłki.
Jeśli w pamięci ECU nie ma zapisanych kodów błędów DTC, to po przekręceniu kluczyka w położenie "zapłon" kontrolka "Check Engine" zacznie świecić ciągłym światłem i nie będzie migać.
5. Po odczytaniu wszystkich kodów błędów zapisanych w pamięci ECU przekręcamy kluczyk w stacyjce w pozycję "wyłączony". Wyjmujemy zworę (spinacz) ze złącza serwisowego.
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
a on nie będzie miał już tej kostki dwupinowej? żeby nie kombinowac z tą durzą?
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Tego nie wiem musi sam poszukać. Poza tym jaśniej już się nie da tego pokazać.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2099
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
W VII gen. jest już złącze OBD2, tak jak w polifcie VI gen.
To małe złącze jest w przedliftach, jeśli o to Ci chodziło.
To małe złącze jest w przedliftach, jeśli o to Ci chodziło.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
QuicksilveR pisze:W VII gen. jest już złącze OBD2, tak jak w polifcie VI gen.
To małe złącze jest w przedliftach, jeśli o to Ci chodziło.
nie to małe złącze jest w poliftach .... ja przynajmniej mam, zaraz obok tego dużego
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Ok, Panowie znajomy miał jakis tam sprzet i takie błedy wyskoczyły(P0420,430,174,172,175) Lecz na tym urzadzeniu pokazuje tylko kod a nie ma opisu. Mam jeszcze pytanie, mianowicie wymieniałem czujnik abs, po wymianie abs zgasł ale świeci się żółty trójkąt i po przejechaniu paru metrów zapala się TCS. Po skasowaniu wszystkich błędów dalej sie świeci. Jak to ogarnąć?
Dodam że opcja z zaciągnięciem ręcznego i trzymaniem przycisku TCS.... nie działa
Dobra, zrobione. Trzeba w obd pin 4 i 9 złączyć agrafką lub czymś innym. Jest dużo opisów na necie jak to zrobić gdyby coś to piszcie.
Dodam że opcja z zaciągnięciem ręcznego i trzymaniem przycisku TCS.... nie działa
Dobra, zrobione. Trzeba w obd pin 4 i 9 złączyć agrafką lub czymś innym. Jest dużo opisów na necie jak to zrobić gdyby coś to piszcie.
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Czyli co zrobione ?suli88 pisze:Dobra, zrobione. Trzeba w obd pin 4 i 9 złączyć agrafką lub czymś innym. Jest dużo opisów na necie jak to zrobić gdyby coś to piszcie.
Naprawiłeś samochód ?
Katalizator lub sondy walnięte
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Abs i TCS zrobione, świeci tylko check na blacie. Zamówiłem już 6 oryginalnych świec i cewek. Zobaczymy jak motor bedzie pracował, bo narazie go trzęsie jak nie powiem co
Re: Pytania odnośnie accord VII 3.0 2003r.
Jeszcze raz witam Wszystkich.
Na tę chwilę co zrobione to wymienione filtry, świece oryginał, wszystkie 6 cewek, ustawiłem luzy zaworowe + wymiana uszczelek. Silnik pracuje bardzo ładnie, najgorzej tylko jak zimny to zawory sobie ładnie grają...Ale jak już złapie temperaturę to cichnie i chodzi równiutko. Czekam teraz na wymianę rozrządu ponieważ km nie ma dużo zrobionych ale 8 lat i dodatkowo poci spod rozrządu. Także wraz z kompletem rolek itp pójdą nowe uszczelniacze. Pozostał tylko problem "check engine" po zakupie kabelka który mi zaproponowaliście oraz diagnozie spinaczem są tylko dwa błędy 420 i 430 czyli bank1 i bank2. Katalizator czy mogą być to sondy? Jak mogę to sprawdzić?
Na tę chwilę co zrobione to wymienione filtry, świece oryginał, wszystkie 6 cewek, ustawiłem luzy zaworowe + wymiana uszczelek. Silnik pracuje bardzo ładnie, najgorzej tylko jak zimny to zawory sobie ładnie grają...Ale jak już złapie temperaturę to cichnie i chodzi równiutko. Czekam teraz na wymianę rozrządu ponieważ km nie ma dużo zrobionych ale 8 lat i dodatkowo poci spod rozrządu. Także wraz z kompletem rolek itp pójdą nowe uszczelniacze. Pozostał tylko problem "check engine" po zakupie kabelka który mi zaproponowaliście oraz diagnozie spinaczem są tylko dwa błędy 420 i 430 czyli bank1 i bank2. Katalizator czy mogą być to sondy? Jak mogę to sprawdzić?