Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
Ładny przebieg. Te irydowe świece rzeczywiście są lepsze niż standardowe?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
Jakies +5 pkt do prestiżuQuicksilveR pisze:Te irydowe świece rzeczywiście są lepsze niż standardowe?
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
No nie do końca, irydowe czy platynowe są o wiele bardziej żywotne.fotografiks pisze:Jakies +5 pkt do prestiżuQuicksilveR pisze:Te irydowe świece rzeczywiście są lepsze niż standardowe?
Bez powodu w autach gdzie dojście do świec jest nieciekawe jak np w t-spark gdzie w dodatku są dwie świece na cylinder stosuję się takie świeczki. Przebiegi po 100 tyś na platynie są jak najbardziej realne.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
Honda zawiozła i przywiozła mnie bez przygód nad morze na "wakacyjny" wypad. Bez zająknięcia zrobiła trasę Myszków-Władysławowo plus okoliczne zwiedzanie i z powrotem. Razem wyszło jakieś 1500km. Gdzieś pod Helem mignęła mi ciemna Coupe-ta. W międzyczasie wybiła ładna cyferka na blacie
Teraz mniej ciekawe sprawy. Przed samym wyjazdem padł alternator Oo na szczęście było z czego podmienić Plus po powrocie odezwały się tylne zaciski które proszą się o regeneracje.
Z nowości przed wyjazdem zamontowałem zderzak by auto "jakoś" wyglądało przed wyjazdem. Teraz na spokojnie trzeba ogarnąć spasowanie tego błotnika, pomalować zderzak i w końcu ogarnąć nadkola tył.
Teraz mniej ciekawe sprawy. Przed samym wyjazdem padł alternator Oo na szczęście było z czego podmienić Plus po powrocie odezwały się tylne zaciski które proszą się o regeneracje.
Z nowości przed wyjazdem zamontowałem zderzak by auto "jakoś" wyglądało przed wyjazdem. Teraz na spokojnie trzeba ogarnąć spasowanie tego błotnika, pomalować zderzak i w końcu ogarnąć nadkola tył.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2015 18:35 przez Chmura, łącznie zmieniany 1 raz.
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
Jeszcze nigdy nie byłem nad "możem" Ładny wynik to 333333
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
Jak widać bardzo udany pierwszy wypadQuicksilveR pisze:Jeszcze nigdy nie byłem nad "możem" Ładny wynik to 333333
Edit.
Dotarła paczka z Haparts z częściami do aparatu zapłonowego i rozrządu.
Aparat rozebrany na części. Wpadły nowa kopułka i palec rozdzielczy, uszczelniacz i oring. Teraz najsłabszym punktem układu zapłonowego będą kable W tygodniu auto w końcu jedzie na nadkola rozrząd i ustawienie tylnego błotnika. I w końcu będzie można trzaskać kolejne kilometry.
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
Czyli oring i uszczelniacz z haparts pasują do CG1/CG2 ? Bo jak bylem u nich ostatnio, to byly wątpliwości i nie wziąłem.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
QuicksilveR Oring jest od Haparts a uszczelniacz kupiony na olx od kolegi z forum Stopczyk
Uszczelniacza Haparts nie miał i nie mógł dostać, na miejscu też szukałem w stosownych sklepach i nic. Zostawał ebay lub ten olx.
Uszczelniacza Haparts nie miał i nie mógł dostać, na miejscu też szukałem w stosownych sklepach i nic. Zostawał ebay lub ten olx.
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2141
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
Polecam ten sklep >> http://www.e-ngk.pl/ngk-rche86-przewody ... -2032.html" onclick="window.open(this.href);return false;Chmura pisze:Teraz najsłabszym punktem układu zapłonowego będą kable
Kabelki w dobrej cenie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Amerykańskie 4 drzwi CG1 - Chmura
Sprzęt wypluł na liczniku taki wynik
W miedzy czasie ogarnięty rozrząd, pomalowany tylny zderzak, naprostowany błotnik.
Dalej nie mogę się doczekać na nadkola i prawdopodobnie nowy wydech.
W miedzy czasie ogarnięty rozrząd, pomalowany tylny zderzak, naprostowany błotnik.
Dalej nie mogę się doczekać na nadkola i prawdopodobnie nowy wydech.
on board->> ED4/D16Z6 ED3/D15B2mpfi CG1/J30A1 CM8/J30A4