Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Zaybatsu
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 lis 2015 17:13
- Auto: CG2
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Szczecin\Kwidzyn
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
Zdjęcia przerobione Na 90% postanowione że nie robię gleby i basta Mi się podoba w takiej formie. To jest genialne uczucie jak przesiadłem się ze zglebionej Preludy na Accorda pontona i podczas najazdu na śpiącego policjanta zostaje odruch Pawłowa "Ała to będzie boleć" a tu jednak przyjemne rozczarowanie i przejeżdżam jak po masełku
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
Wieksza felga i Eibach. Idealny kompromis.
- regret
- Administrator
- Posty: 1044
- Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.2
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
ale porownania- kartonowa prela vs acco ja jestem na eibachu pro kit i 17 i powiem ci ,ze duzo lepsze uczucie niz na tych kasztnairskich balonach raz ,ze lepiej sie prowadzi ,dwa -wyglada o niebo lepiej ,a trzy wcale nie jest mniej komfortowo
NPK Team
De opresso liber
De opresso liber
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
Jak u 90% ludzi na forum to auto na serii po prostu nie wygląda, a można jeszcze z przodem zejść niżej nieco poprzez doszlifowanie kielichów amora.
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
Jak dla mnie nasz accord coupe bez obniżenia, dokładki przedniej i felg 17 calowych wygląda jak amfibia : ) Może się przydać podczas lokalnych podtopień!
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
regret niestety, nie uwierze ze nie ma straty na komforcie.
Wytłumacz jak amortyzator ktory jest bardziej scisniety przez krótsze sprężyny (przez co jego skok jest krótszy) oraz opony o mniejszym profilu (45 a 55 to niewiele, ale jednak) ma zachować taką samą charakterystykę jak na stocku ?
Owszem, strety w Acco są o wiele mniejsze niż w kartonowym Cifie czy też Preli z poczatku lat 90tych, ale nie mówcie ze komfort jest taki sam.
jezdziłem na eibachach, jezdze teraz na seryjnym zawieszeniu i wiem ze jest roznica. Nie ma przepaści ale jest.
Wszystko zalezy kto po jakich drogach jezdzi. Ja mam dukty a nie drogi na moich najczęściej uczęszczanych trasach wiec jestem przewrazliwiony troche
Wytłumacz jak amortyzator ktory jest bardziej scisniety przez krótsze sprężyny (przez co jego skok jest krótszy) oraz opony o mniejszym profilu (45 a 55 to niewiele, ale jednak) ma zachować taką samą charakterystykę jak na stocku ?
Owszem, strety w Acco są o wiele mniejsze niż w kartonowym Cifie czy też Preli z poczatku lat 90tych, ale nie mówcie ze komfort jest taki sam.
jezdziłem na eibachach, jezdze teraz na seryjnym zawieszeniu i wiem ze jest roznica. Nie ma przepaści ale jest.
Wszystko zalezy kto po jakich drogach jezdzi. Ja mam dukty a nie drogi na moich najczęściej uczęszczanych trasach wiec jestem przewrazliwiony troche
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2002
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
Krawik a słyszałeś o tym że seryjny amor ugina się nawet o 5 cm niżej niż sprężyna i jest takie obniżenie dla niego bezpieczne ,a tak przy okazji zawsze można przy okazji włożenia niższych sprężyn przetoczyć gwint niżej o te 3 cm lub założyć Top Hats'y
- Camel
- Posty: 277
- Rejestracja: 26 cze 2013 21:18
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
nie będę czarował jest różnica w komforcie przed leżącym policjantem trzeba zwolnic redukcja na 2 i powoli na serii przeszedł by bez zwalniania
Ja mam sprężyny fk -40 oraz nowe amory i każda nierówność odczuwalna
wiadomo prosta droga bajka ale nierówności trzeba zwolnić do 60dych gdzie na serii przeszedł byś spokojnie 100ką wysoki skok amora plus balon 65 to pływa a tu nawet jak zjadę z krawężnika to koło uderza dosłownie o podłoże na profilu 55' ciśnienie 2,3bar gdzie na 65 to sobie możesz 2bar wbić
Ja mam sprężyny fk -40 oraz nowe amory i każda nierówność odczuwalna
wiadomo prosta droga bajka ale nierówności trzeba zwolnić do 60dych gdzie na serii przeszedł byś spokojnie 100ką wysoki skok amora plus balon 65 to pływa a tu nawet jak zjadę z krawężnika to koło uderza dosłownie o podłoże na profilu 55' ciśnienie 2,3bar gdzie na 65 to sobie możesz 2bar wbić
- macioo
- Posty: 140
- Rejestracja: 01 kwie 2015 13:41
- Auto: CG4
- silnik: 2.2 DOHC VTEC
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Re: Accord Coupe CG2 by Zaybatsu
Czy ta tylna dokładka nie jest aby za wysoko zamocowana?