Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Problem z SRS ... help
- tosiek
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2010 12:14
- Auto: Accord VI 2000
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: Warszawa
Problem z SRS ... help
Cześć.
No i zabieram się do doprowadzania mojego nowego USAccorda do stanu tip top. Mam problem z SRS. Kontrolka na desce świeci się czerwonym i bolesnym światłem. Jutro sprawdzam komputer sposobem liczenia świecenia i zobaczymy. Ale pomyślałem, że może ktoś miał taki stan wiecznego świecenia SRS`u wie jak to szybko załatwić.
Pozdrawiam, Tosiek.
No i zabieram się do doprowadzania mojego nowego USAccorda do stanu tip top. Mam problem z SRS. Kontrolka na desce świeci się czerwonym i bolesnym światłem. Jutro sprawdzam komputer sposobem liczenia świecenia i zobaczymy. Ale pomyślałem, że może ktoś miał taki stan wiecznego świecenia SRS`u wie jak to szybko załatwić.
Pozdrawiam, Tosiek.
- stars
- Administrator
- Posty: 365
- Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
- Auto: Accord 98-02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Problem z SRS ... help
SRS przy odpalaniu się zapala się na chwilę sygnalizując, że wszytko gra. Jak nie gaśnie to masz problem z poduszką. Sprawdzałeś tego swojego sedana czy aby nie był bity? Od początku ci się tak świeci?
- tosiek
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2010 12:14
- Auto: Accord VI 2000
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z SRS ... help
Tak, pali się non stop. Bity nie był, miał jakieś małe oparcie w korku o autko z przodu... ale bez tragedii, nie wymieniono elementów lekko podgiął się zamek od maski, obejrzałem to dokładnie to taka osiedlowe dotknięcie. W weekend zabieram się do roboty, zrobię samodiagnostykę, reset SRS, sprawdzę kompa czy nic nie wywala i przewody pod fotelami... jak nie pomoże to będę szukał dalej
Tosiek
Tosiek
- stars
- Administrator
- Posty: 365
- Rejestracja: 10 kwie 2009 09:02
- Auto: Accord 98-02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: 3miasto
Re: Problem z SRS ... help
Poduszka SRS działa w oparciu o naprężenie pasów, a nie czujniki zderzeniowe, także problem na pewno leży w kablach.
Znalazłem takie coś: kontrolka SRS może się świecić z kilku przyczyn, m.in.:
- z powodu wypięcia zestawu wskaźników
- wypinania kabli SRS podczas wyciągania siedzeń
- wypinania innych wtyczek SRS i włączania stacyjki
Dizklaimer: Poniższa instrukcja tylko dla tych, którzy wiedza co robią oraz wiedzą jaka jest przyczyna zapalenia kontrolki SRS. Może ona świadczyć o inne awarii układu SRS, która może być zdiagnozowana np. przez ASO. Pamiętajcie, że z poduszkami nie warto igrać Za szkody spowodowane poniższą instrukcją nie ponoszę odpowiedzialności.
Potrzebne narzędzia:
- latarka (trzeba zlokalizować żółtą wtyczkę MES pod kokpitem)
- niecały metr kabla np głośnikowego z usuniętą izolacją
1) Zewrzyj i przytrzymaj zwarte kiedy włączasz stacyjkę - kontrolka SRS się zapali na kilka sekund i zgaśnie
2) Gdy zgaśnie rozłącz kable - SRS znów się zapali
3) Znów zewrzyj kable ponownie - SRS zgaśnie
4) Kiedy zgaśnie rozłącz kable ponownie - SRS zamruga 2 razy
5) Wyłącz stacyjkę
6) Odpal silnik normalnie - SRS powinien normalnie zapalić się na kilka sekund i zgasnąć
Każdy etap zwierania i rozłączania kabli powinien być przeprowadzony w czasie nie dłuższym niż 4 sekundy od zgaśnięcia/zapalenia - czyli jak zewrzemy i się zapali następny krok trzeba wykonać w czasie poniżej 4 sekund itp - czyli cała operacji resetowania około 15 sekund.
Oryginał: http://www.superhonda.com/forum/536559-post5.html
Znalazłem takie coś: kontrolka SRS może się świecić z kilku przyczyn, m.in.:
- z powodu wypięcia zestawu wskaźników
- wypinania kabli SRS podczas wyciągania siedzeń
- wypinania innych wtyczek SRS i włączania stacyjki
Dizklaimer: Poniższa instrukcja tylko dla tych, którzy wiedza co robią oraz wiedzą jaka jest przyczyna zapalenia kontrolki SRS. Może ona świadczyć o inne awarii układu SRS, która może być zdiagnozowana np. przez ASO. Pamiętajcie, że z poduszkami nie warto igrać Za szkody spowodowane poniższą instrukcją nie ponoszę odpowiedzialności.
Potrzebne narzędzia:
- latarka (trzeba zlokalizować żółtą wtyczkę MES pod kokpitem)
- niecały metr kabla np głośnikowego z usuniętą izolacją
1) Zewrzyj i przytrzymaj zwarte kiedy włączasz stacyjkę - kontrolka SRS się zapali na kilka sekund i zgaśnie
2) Gdy zgaśnie rozłącz kable - SRS znów się zapali
3) Znów zewrzyj kable ponownie - SRS zgaśnie
4) Kiedy zgaśnie rozłącz kable ponownie - SRS zamruga 2 razy
5) Wyłącz stacyjkę
6) Odpal silnik normalnie - SRS powinien normalnie zapalić się na kilka sekund i zgasnąć
Każdy etap zwierania i rozłączania kabli powinien być przeprowadzony w czasie nie dłuższym niż 4 sekundy od zgaśnięcia/zapalenia - czyli jak zewrzemy i się zapali następny krok trzeba wykonać w czasie poniżej 4 sekund itp - czyli cała operacji resetowania około 15 sekund.
Oryginał: http://www.superhonda.com/forum/536559-post5.html
- tosiek
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2010 12:14
- Auto: Accord VI 2000
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z SRS ... help
Dziękuje! Dopadłem podobny opis i wszystko działa jak się masz. Twój jest znaczne bardziej czytelny. Trzeba to wrzucić do FAQ bo jest to dość częsty problem w hondach Dziękuje jeszcze raz.
- MacB
- Posty: 40
- Rejestracja: 06 lut 2011 23:09
- Auto: Accord coupe 2000
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Orzesze, śląskie
Re: Problem z SRS ... help
Trochę odświeżę temat, czy ktoś się orientuje jaki może być powód, że po przejściu całej procedury, a dokładniej po podwójnym mignięciu, kontrolka SRS zapala się i nie gaśnie.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Problem z SRS ... help
pamiętajcie że zapalenie się kontroli SRS może być jeszcze spowodowane złym stanem akumulatora , przy odpalaniu mocno spada napięcie i zapala się kontrolka, a potem tylko kasowanie i od nowa.
MacB jeżeli zrobiłeś wszystko jak napisał Stars (kasowanie), to sprawdź jeszcze kostki i przewody SRS może coś nie styka, ale najlepiej wcześniej zrób samodiagnostykę i powinieneś wiedzieć więcej.
MacB jeżeli zrobiłeś wszystko jak napisał Stars (kasowanie), to sprawdź jeszcze kostki i przewody SRS może coś nie styka, ale najlepiej wcześniej zrób samodiagnostykę i powinieneś wiedzieć więcej.
Re: Problem z SRS ... help
u mnie też się świeci (fotele były wyjmowane, więc trzeba będzie kiedyś to sprawdzić)
ten sposób ze zwieraniem kabelków nie działa
a w ogóle to cześć
ten sposób ze zwieraniem kabelków nie działa
a w ogóle to cześć
Accord Coupe CG2 3.0 V6
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Problem z SRS ... help
na pewno działa patent z kabelkami, tylko czasami trzeba kilka razy powtórzyć i dojść do wprawy to jest jedyna opcja (z wyjątkiem ASO) by skasować błąd SRS, no chyba że uszkodziłeś przewód, złączkę lub poduszkę.
w ogóle cześć
w ogóle cześć
Re: Problem z SRS ... help
złączka jest zapewne uszkodzona, aczkolwiek wcześniej błąd był kasowany, wiec sam już nie wiem...
próbowałem z 5 razy i nie udało się
próbowałem z 5 razy i nie udało się
Accord Coupe CG2 3.0 V6