Mój bolid wreszcie szczęśliwie przeszedł przeszczep "serducha" po urwaniu paska rozrządu, natomiast pojawiło się pewne małe "Houston, mamy problem".
Podczas przekładki silnika na nowym motorze trzeba było położyć stare kolektory ssące, ponieważ accordeon ma instalację nadtlenku lpg i kolektory z poprzedniego były powiercone pod wtrysk gazu (zakładany silnik tylko Pb).
Okazało się jednak, że kolektory ze starego motoru mają usunięte i zaślepione wejścia podciśnienia (zaznaczone na czerwono) i co za tym idzie nie ma z czym połączyć wyjść z tego "bączka" (zaznaczone na zielono).
Przyznam szczerze, że nie mam zielonego pojęcia za co ta część układu vacuum odpowiada i jakie mogą być konsekwencje nie podpięcia tych węży. Check na tą chwilę się nie świeci, sinik pracuje normalnie.
Pytanie z mojej strony co z tym fantem zrobić ... zaślepić te wyjścia w "bączku"? zmostkować ze sobą? Ma ktoś jakiś rozsądny pomysł, a przede wszystkim jest w stanie wyjaśnić za co odpowiada brakująca część układu
Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Układ podciśnień silnika J30A1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2100
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Układ podciśnień silnika J30A1
Pytanie na czasie. Podłączam się. U mnie co prawda nie zaślepione, ale mam z jednym problem techniczny.
wysłane z klapka za pomocą Tapka
wysłane z klapka za pomocą Tapka
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001