No Ok. Ja pracuje w Serwisie KIA/Suzuki/Mitsubishi, a wcześniej przez 9 lat w Hondzie.... Miałem troche styczności z częściami różnych producentów. CTR na pewno lepszy niż np. FEBI. A tego Twojego kolege chyba znam bo był z nami w grupie szkoleniowej (Sławek z firmy Promotor)ale do etapu mistrza nie dotrwał. Opowiadał że pracował wcześniej w VWMuzykGrzes pisze:Już tłumaczę bo jak zwykle robię zbyt duże "skróty" A więc piszesz że pracujesz w serwisie KIA ,na podnośniku widać naklejki Suzuki, u mnie w mieście serwisy Suzuki/Dacia/Renault a teraz jeszcze Kia ma jeden właściciel u którego kolega właśnie pracował.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Szprotkowe CG4
Re: Szprotkowe CG4
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2003
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Szprotkowe CG4
Mój kolega to Mirek i jak piszesz od Promotora.
Re: Szprotkowe CG4
No to pewnie jakiś inny od nich ![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0 iES
- Lokalizacja: Legnica
Re: Szprotkowe CG4
Wpadły nowe piasty na tył (pozdrowienia dla Zaybatsu
) stare były w agonalnym stanie i wyczyszczony silniczek krokowy oraz przepustnica
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- Zaybatsu
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 lis 2015 17:13
- Auto: CG2
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Szczecin\Kwidzyn
Re: Szprotkowe CG4
Oby służyły jak najdłużej
Pamiętaj aby jak najdokładniej oczyścić powierzchnię tarczy, która styka się z piastą. Inaczej będą niechciane wibracje podczas hamowania. Mogą spowodować drganie na kierownicy i szybsze zużycie się łożysk.
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: Szprotkowe CG4
I nie dawać żadnej pasty - zgodnie ze sztuką. Na czym polegał agonalny stan piast ? Jakiej marki kopiłeś? Podobno tylko OEM trzymają poziom..
- Zaybatsu
- Posty: 115
- Rejestracja: 30 lis 2015 17:13
- Auto: CG2
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Szczecin\Kwidzyn
Re: Szprotkowe CG4
Firma piasty ta co na zdjęciu czyli SNR-NTN. To samo co możemy znaleźć w ASO Hondy ![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0 iES
- Lokalizacja: Legnica
Re: Szprotkowe CG4
Tak jak kolega wyżej napisał SNR z łożyskiem NTN, w starych Piastach po poluzowaniu nakrętki zabezpieczającej łożyska praktycznie się rozpadły. Dodam ze jedno było made in USA a drugie jakieś już inne
- Lebow
- Posty: 583
- Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
- Auto: QP VI 1999
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Września--Włodek--43lata
Re: Szprotkowe CG4
Będzie Pan zadowolony. ![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Też wymieniłem jedną na SNRa bo buczało. ..,,Tylko że opona.
Oryginał będzie na zapas.![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Uśmiech :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Też wymieniłem jedną na SNRa bo buczało. ..,,Tylko że opona.
Oryginał będzie na zapas.
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)