Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Szprotkowe CG4

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
escone
Posty: 304
Rejestracja: 19 cze 2016 22:46
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: escone »

MuzykGrzes pisze:Już tłumaczę bo jak zwykle robię zbyt duże "skróty" A więc piszesz że pracujesz w serwisie KIA ,na podnośniku widać naklejki Suzuki, u mnie w mieście serwisy Suzuki/Dacia/Renault a teraz jeszcze Kia ma jeden właściciel u którego kolega właśnie pracował.
No Ok. Ja pracuje w Serwisie KIA/Suzuki/Mitsubishi, a wcześniej przez 9 lat w Hondzie.... Miałem troche styczności z częściami różnych producentów. CTR na pewno lepszy niż np. FEBI. A tego Twojego kolege chyba znam bo był z nami w grupie szkoleniowej (Sławek z firmy Promotor)ale do etapu mistrza nie dotrwał. Opowiadał że pracował wcześniej w VW
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
MuzykGrzes
Moderator
Posty: 2003
Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
Auto: Accord Coupe CG4
silnik: F20B5
Lokalizacja: Wałbrzych

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: MuzykGrzes »

Mój kolega to Mirek i jak piszesz od Promotora.
Obrazek
Zbieraj punkty a 24 wymień na rower
Awatar użytkownika
escone
Posty: 304
Rejestracja: 19 cze 2016 22:46
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: escone »

No to pewnie jakiś inny od nich :)
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
szprotek91
Posty: 171
Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0 iES
Lokalizacja: Legnica

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: szprotek91 »

Wpadły nowe piasty na tył (pozdrowienia dla Zaybatsu :) ) stare były w agonalnym stanie i wyczyszczony silniczek krokowy oraz przepustnica
Załączniki
IMG_1836.JPG
Awatar użytkownika
Zaybatsu
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2015 17:13
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Szczecin\Kwidzyn

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: Zaybatsu »

Oby służyły jak najdłużej ;) Pamiętaj aby jak najdokładniej oczyścić powierzchnię tarczy, która styka się z piastą. Inaczej będą niechciane wibracje podczas hamowania. Mogą spowodować drganie na kierownicy i szybsze zużycie się łożysk.
Awatar użytkownika
farmi
Posty: 274
Rejestracja: 18 mar 2015 06:05
Auto: CG4 01 AT
silnik: F20B7
Lokalizacja: Polska

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: farmi »

I nie dawać żadnej pasty - zgodnie ze sztuką. Na czym polegał agonalny stan piast ? Jakiej marki kopiłeś? Podobno tylko OEM trzymają poziom..
Awatar użytkownika
Zaybatsu
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2015 17:13
Auto: CG2
silnik: J30A1
Lokalizacja: Szczecin\Kwidzyn

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: Zaybatsu »

Firma piasty ta co na zdjęciu czyli SNR-NTN. To samo co możemy znaleźć w ASO Hondy ;)
szprotek91
Posty: 171
Rejestracja: 16 lut 2014 11:37
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0 iES
Lokalizacja: Legnica

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: szprotek91 »

Tak jak kolega wyżej napisał SNR z łożyskiem NTN, w starych Piastach po poluzowaniu nakrętki zabezpieczającej łożyska praktycznie się rozpadły. Dodam ze jedno było made in USA a drugie jakieś już inne
Awatar użytkownika
Lebow
Posty: 583
Rejestracja: 25 lut 2014 20:59
Auto: QP VI 1999
silnik: 2.0
Lokalizacja: Września--Włodek--43lata

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: Lebow »

Będzie Pan zadowolony. :)
Też wymieniłem jedną na SNRa bo buczało. ..,,Tylko że opona.
Oryginał będzie na zapas. :D
Awatar użytkownika
regret
Administrator
Posty: 1044
Rejestracja: 10 lut 2013 22:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.2
Lokalizacja: Elbląg

Re: Szprotkowe CG4

Post autor: regret »

Tez latam juz na NTN 3 lata i jest elegancko.
NPK Team
De opresso liber
ODPOWIEDZ