Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Srebrne CG4 z Gdańska
- Yogi248
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
- Auto: VI 99 coupe
- silnik: CG4 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Srebrne CG4 z Gdańska
Honda Accord
ROK: 1999
MODEL: CG 4
SILNIK: 2.0 F20B6 ( Był F20B5 ale poprzedniemu włascicielowi poszedł rozrząd ), manual
MOC: 147 km
KOLOR NADWOZIA: Srebrny
ŚRODEK: Czarny, grafit + plastikowe drewno
UKŁAD WYDECHOWY: Ulter ( nie znam dokładnego modelu bo nie ja go zakładałem )
UKŁAD DOLOTOWY: OEM
UKŁAD HAMULCOWY: OEM
ZAWIESZENIE: OEM
KOŁA: 17 cali Alutec
BODY-KIT: Tylni spoiler
CAR AUDIO: Chyba nie OEM, było wymienione przez poprzedniego właściciela, ważne, że gra
DODATKI:
Podgrzewane fotele, elektryczny dach, podgrzewanie lusterek i elektryczna kalibracja, elektryczny fotel kierowcy, tempomat, otwieranie klapy z pilota, spryskiwacze reflektorów - jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopiszę.
PLANY:
- Pozbycie się rudej z tylnich nadkoli
- lakierownie zderzaków w celu usunięcia rys i obtarć i spasowanie tylniego
- Wymiana radia
- Kompleksowa regeneracja felg ( gdy je kupiłem były pokrzywione i porysowane ) - ZROBIONE
- Pomalowanie zacisków na srebrno
- Regeneracja fotela kierowcy ( z lewej strony od strony drzwi jest spora dziura, jakby pies to poszarpał )
- Regulacja zaworówZROBIONE
- Ogarnięcie wysokiego spalania. Uważam, że 12L to trochę za dużo w cyklu mieszanym.
- Układ wydechowy
- Ogarnięcie niedziałającego ABS - z tego co wyszło na diagnostyce to pompa ABS
Auto posiadam od Maja 2016 r. ale wziąłem sie za nie dopiero teraz, wczesniej miałem na głowie ślub i inne głupoty, a potem przyszła zima więc nie tykałem
Wymieniłem:
- sprzęgło ( komplet ) + wysprzęglik, który pękł podczas wymiany płynu.
- pompa wody ( ciekła ). Przy wymianie okazało się, że stara pompa byłą względnie nowa, pewnie jakiś tani badziew.
- Łożysko z piastą prawe tylnie
- Kable, świece, kopułka, paluch
-drązki i gumy stablizatora przód/tył
Opis:
Auto zakupione całkiem przypadkowo. Potrzebowałem pilnie nowego auta z racji ślubu i pracy wymagającej dojazdu samochodem. W trakcie luźnej rozmowy z wujkiem okazało się, że ma furę na sprzedaż. Pojechałem, zobaczyłem i się zakochałem Rok temu nie wiedziałem nawet o istnieniu tak pięknego auta. Samochód kupiłem za nieduże pieniądze - 7 tyś. złotych i z pewnego źródła.
Od jakiegoś miesiąca wziąłem się za doprowadzenie samochodu do stanu na jaki zasługują nasze Qpetki i To chyba tyle, jak coś sobie przypomnę to napisze
ROK: 1999
MODEL: CG 4
SILNIK: 2.0 F20B6 ( Był F20B5 ale poprzedniemu włascicielowi poszedł rozrząd ), manual
MOC: 147 km
KOLOR NADWOZIA: Srebrny
ŚRODEK: Czarny, grafit + plastikowe drewno
UKŁAD WYDECHOWY: Ulter ( nie znam dokładnego modelu bo nie ja go zakładałem )
UKŁAD DOLOTOWY: OEM
UKŁAD HAMULCOWY: OEM
ZAWIESZENIE: OEM
KOŁA: 17 cali Alutec
BODY-KIT: Tylni spoiler
CAR AUDIO: Chyba nie OEM, było wymienione przez poprzedniego właściciela, ważne, że gra
DODATKI:
Podgrzewane fotele, elektryczny dach, podgrzewanie lusterek i elektryczna kalibracja, elektryczny fotel kierowcy, tempomat, otwieranie klapy z pilota, spryskiwacze reflektorów - jak coś jeszcze sobie przypomnę to dopiszę.
PLANY:
- Pozbycie się rudej z tylnich nadkoli
- lakierownie zderzaków w celu usunięcia rys i obtarć i spasowanie tylniego
- Wymiana radia
- Kompleksowa regeneracja felg ( gdy je kupiłem były pokrzywione i porysowane ) - ZROBIONE
- Pomalowanie zacisków na srebrno
- Regeneracja fotela kierowcy ( z lewej strony od strony drzwi jest spora dziura, jakby pies to poszarpał )
- Regulacja zaworówZROBIONE
- Ogarnięcie wysokiego spalania. Uważam, że 12L to trochę za dużo w cyklu mieszanym.
- Układ wydechowy
- Ogarnięcie niedziałającego ABS - z tego co wyszło na diagnostyce to pompa ABS
Auto posiadam od Maja 2016 r. ale wziąłem sie za nie dopiero teraz, wczesniej miałem na głowie ślub i inne głupoty, a potem przyszła zima więc nie tykałem
Wymieniłem:
- sprzęgło ( komplet ) + wysprzęglik, który pękł podczas wymiany płynu.
- pompa wody ( ciekła ). Przy wymianie okazało się, że stara pompa byłą względnie nowa, pewnie jakiś tani badziew.
- Łożysko z piastą prawe tylnie
- Kable, świece, kopułka, paluch
-drązki i gumy stablizatora przód/tył
Opis:
Auto zakupione całkiem przypadkowo. Potrzebowałem pilnie nowego auta z racji ślubu i pracy wymagającej dojazdu samochodem. W trakcie luźnej rozmowy z wujkiem okazało się, że ma furę na sprzedaż. Pojechałem, zobaczyłem i się zakochałem Rok temu nie wiedziałem nawet o istnieniu tak pięknego auta. Samochód kupiłem za nieduże pieniądze - 7 tyś. złotych i z pewnego źródła.
Od jakiegoś miesiąca wziąłem się za doprowadzenie samochodu do stanu na jaki zasługują nasze Qpetki i To chyba tyle, jak coś sobie przypomnę to napisze
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2017 18:07 przez Yogi248, łącznie zmieniany 1 raz.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Ładny kolor i widać wnętrze w świetnym stanie jak na taki przebieg ,moja kierownica (rzekome 250 tyś) i podłokietnik rozpadły się całkiem (skóra się wytarła) także przebieg jak najbardziej realny.
Tylko posadzić auto niżej bo jak kiedyś pisał escone to auto w serii po prostu nie wygląda (i bez podtekstów) ta buda aż się prosi o minimum 4 cm niżej.
Powodzenia i szerokości.
Tylko posadzić auto niżej bo jak kiedyś pisał escone to auto w serii po prostu nie wygląda (i bez podtekstów) ta buda aż się prosi o minimum 4 cm niżej.
Powodzenia i szerokości.
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Dzialaj bo auto potrafi dac duzo frajdy.
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Twoja skróra wydaje się być w niezłym stanie, ale kurcze... Wydaje mi się, że do tego auta pasuje tylko banan. Czarna tapicerka sugeruje, że mamy doczynienia z przeciętnym Japońcem, a Accord Coupe nie jest samochodem byle jakim. Ile dałeś za wymianę sprzęgła?
- Yogi248
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
- Auto: VI 99 coupe
- silnik: CG4 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Muszę się wam przyznać ;> skóry regenerowalem na własną rękę profesjonalnym pigmentem, dlatego tak wyglądają. Auto ma nastukane 300 tys km więc nie ma opcji żeby normalnie były w takim stanie oryginalnie były grafitowe teraz są czarne w robiłem tylko przednie fotele bo tył jest w idealnym stanie.
Jeśli chodzi o sprzęgło to nie pamiętam ile dokładnie, musiałbym znaleźć w zamrażarce rachunek ale z wymianą było to mniej niż tysiąc złotych z tego co pamiętam.
I tu mam pytanie. Pomimo wymiany sprzęgła, wysprzeglika i płynu sprzęgło nadal mega nisko łapie, też.tak macie?
Jeśli chodzi o sprzęgło to nie pamiętam ile dokładnie, musiałbym znaleźć w zamrażarce rachunek ale z wymianą było to mniej niż tysiąc złotych z tego co pamiętam.
I tu mam pytanie. Pomimo wymiany sprzęgła, wysprzeglika i płynu sprzęgło nadal mega nisko łapie, też.tak macie?
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
jak mozess to napisz jakich srodkow do skory uzyles bo tez czeka mnie zabawa. co do sprzegla to wydaje mi sie, ze Honda tak ma
- Yogi248
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
- Auto: VI 99 coupe
- silnik: CG4 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Użyłem środka SAPHIR - z łatwością znajdziesz na allegro.Mosciak pisze:jak mozess to napisz jakich srodkow do skory uzyles bo tez czeka mnie zabawa. co do sprzegla to wydaje mi sie, ze Honda tak ma
Kierownica wyszła super, fotele też ale trochę już się ten pigment wyciera na du*ie. Mam nadzieję, że po prostu z.czasem barwa się wyrowna. Prawda jest taka, że jest to doraźne działanie nic nie zastąpi pracy tapicera.
Jeśli chodzi o sprzęgło to łapie prawie przy samej podłodze...czasami czuje zapach ścierania sprzęgła ;( ciekaw jestem czy można to jakoś wyregulowac.
A propo koloru skóry to niby fajnie mieć jasna ale na.takiej bardziej widać ślady użytkowania
Editi ;
Sprzęgło kosztowało 370 zł
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Dużo tych Srebrnych na Pomorzu się pojawia...Moja, Twoja, mieglo .... i pare innych
Gratki zakupu i koniecznie niżej z nią bo wtedy dopiero to auto ma piękną linię
Gratki zakupu i koniecznie niżej z nią bo wtedy dopiero to auto ma piękną linię
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3464" onclick="window.open(this.href);return false;
- Yogi248
- Posty: 109
- Rejestracja: 28 lut 2017 14:06
- Auto: VI 99 coupe
- silnik: CG4 2.0
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Pytanko - dziś przestało mi dzialac otwieranie z pilota drzwi kierowcy, pasażera chodzi nornalnie. Myślicie, że to silniczek? Może ktoś ma na sprzedaż?
Re: Srebrne CG4 z Gdańska
Może siłownik już nie ma siły