Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Silber CG4 von Piter ;)
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Jesteś przewrażliwiony, pojeździsz trochę i się przyzwyczaisz też często jak wsiadam rano to wszystko pracuje tak "sztywno", aż nieprzyjemnie czasami, ale 15 minut i jest ok. No to teraz niech ci służy długie lata
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Na zimnym silniku to normalne że czuć bardziej przełączanie biegów.
Tarcze ja ostatnio kupiłem do Civica ATE i złego słowa nie powiem. Kiedyś w Cifie 6 gen tez miałem ATE i również wszystko było ok.
Tarcze ja ostatnio kupiłem do Civica ATE i złego słowa nie powiem. Kiedyś w Cifie 6 gen tez miałem ATE i również wszystko było ok.
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Z tarczami do CG4 to jest taki problem, że praktycznie nie ma żadnego wyboru - są same tanie i raczej marne zamienniki. Było już o tym na forum setki razy. Coupe 2.0 ma tarcze 282mm o grubości 28mm. I to właśnie grubość stanowi problem, bo europejskie wersje miały 25mm i można przebierać jak w ulęgałkach.
Ja już powoli tego tematu mam dość. Od zakupu auta toczyłem tarcze na których auto przyjechało. Pomogło na chwilę. We wrześniu ubiegłego roku założyłem nowe - Metelli - podobno miały być dobre... i z początku były, nawet bardzo. Teraz natomiast raptem pół roku mija i przy niskich prędkościach jest w porządku, ale praktycznie każde hamowanie z >100km/h skutkuje hałasem i biciem przy niezadowalającej sile z jaką auto zwalnia. Właśnie - zwalnia, nie hamuje. Jestem mówiąc szczerze coraz bliższy zakupu oryginalnego zestawu w ASO - koszt ok. 1500zł (tarcze + klocki) - może to rozwiąże trwale mój problem? No chyba, że zaciski mi źle pracują - choć były teoretycznie dwa lata temu regenerowane, nowe tłoczki i nowy komplet uszczelnień...
Tak na koniec się pochwalę Udało mi się dorwać oryginalny zestaw narzędzi wraz z lewarkiem do coupe. Wszystko jest w stanie idealnym - najprawdopodobniej nigdy nie były używane
Niestety nie miałem tego na wyposażeniu auta, bo Niemiec tak mocno był z nim związany, że zostawił sobie narzędzia i lewarek na pamiątkę, a w zamian wrzucił mi podnośnik od swojego Audi Teraz już mam oryginalny komplet - jak to się mówi - mała rzecz a cieszy
Ja już powoli tego tematu mam dość. Od zakupu auta toczyłem tarcze na których auto przyjechało. Pomogło na chwilę. We wrześniu ubiegłego roku założyłem nowe - Metelli - podobno miały być dobre... i z początku były, nawet bardzo. Teraz natomiast raptem pół roku mija i przy niskich prędkościach jest w porządku, ale praktycznie każde hamowanie z >100km/h skutkuje hałasem i biciem przy niezadowalającej sile z jaką auto zwalnia. Właśnie - zwalnia, nie hamuje. Jestem mówiąc szczerze coraz bliższy zakupu oryginalnego zestawu w ASO - koszt ok. 1500zł (tarcze + klocki) - może to rozwiąże trwale mój problem? No chyba, że zaciski mi źle pracują - choć były teoretycznie dwa lata temu regenerowane, nowe tłoczki i nowy komplet uszczelnień...
Tak na koniec się pochwalę Udało mi się dorwać oryginalny zestaw narzędzi wraz z lewarkiem do coupe. Wszystko jest w stanie idealnym - najprawdopodobniej nigdy nie były używane
Niestety nie miałem tego na wyposażeniu auta, bo Niemiec tak mocno był z nim związany, że zostawił sobie narzędzia i lewarek na pamiątkę, a w zamian wrzucił mi podnośnik od swojego Audi Teraz już mam oryginalny komplet - jak to się mówi - mała rzecz a cieszy
- wysio
- Posty: 787
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Sprawdzałeś na stacji diagnostycznej, czy tył dobrze Ci hamuje? Może tam jest problem i na przód idzie za dużo siły...
Ps. To już taniej wyjdzie kupić gdzieś zagranicą, niż u nas w ASO...
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ps. To już taniej wyjdzie kupić gdzieś zagranicą, niż u nas w ASO...
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Ooo to ten pseudo pokrowiec to oryginał? A ja zamontowałem oryginalny pokrowiec od lamborghini ;D
- Edi
- Moderator
- Posty: 1396
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Silber CG4 von Piter ;)
"Mój" Niemiec nie był taki zachłanny ani sentymentalny, bo mi zostawił ten zestawik .... a nawet siatkę w bagażnikuPiter pisze: Tak na koniec się pochwalę Udało mi się dorwać oryginalny zestaw narzędzi wraz z lewarkiem do coupe.
Niestety nie miałem tego na wyposażeniu auta, bo Niemiec tak mocno był z nim związany, że zostawił sobie narzędzia i lewarek na pamiątkę..... Teraz już mam oryginalny komplet - jak to się mówi - mała rzecz a cieszy
W 100% rozumiem Twoje zadowolenie .
Jaki rozczarowany .majorekk5 pisze:Ooo to ten pseudo pokrowiec to oryginał?
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Piter a ten temat przeglądałeś? Piasty na 10000% proste i zaciski przód oraz tył sprawne?
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f= ... &start=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tego co widzę linki z ostatniej strony są jeszcze aktualne, za 200 PLN masz zaciski i jarzma od VII 2.2 pod 300mm.
Wtedy droga z dostępem do tarcze ATE,Zimermann itd. wolna.
Poza tym na HAKP jest dużo VII na części, także jak byś był zainteresowany to napisz na PW to przejrzę "giełdę" , tylko jak widzę masz 2.0 to i jeszcze bez piast 5x114,3 się nie obejdzie, albo wiercenie tarcz pod 4x114,3.
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f= ... &start=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tego co widzę linki z ostatniej strony są jeszcze aktualne, za 200 PLN masz zaciski i jarzma od VII 2.2 pod 300mm.
Wtedy droga z dostępem do tarcze ATE,Zimermann itd. wolna.
Poza tym na HAKP jest dużo VII na części, także jak byś był zainteresowany to napisz na PW to przejrzę "giełdę" , tylko jak widzę masz 2.0 to i jeszcze bez piast 5x114,3 się nie obejdzie, albo wiercenie tarcz pod 4x114,3.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Piter
- Posty: 398
- Rejestracja: 10 wrz 2014 12:49
- Auto: CG4 i BA2
- silnik: F20B7, B20A1
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Silber CG4 von Piter ;)
O, dzięki za info - nie zauważyłem, że tamten temat się tak rozwinął. Faktycznie takie rozwiązanie jak proponujesz wydaje się znacznie lepsze. Myślę, że najsensowniej byłoby połączyć to z wymianą piast z CG2 - rozstaw pod pięć śrub otwiera nie tylko drogę do różnych tarcz, ale również do felg, których pod 4x114,3 jest również jak na lekarstwo. Jednak do takiej konwersji musiałbym się przygotować również od strony kół, ponieważ zarówno zimowe jak i letnie mam na 15-tkach, a w takie większej tarczy nie zmieszczę. Mimo wszystko wydaje się to warte wzięcia pod uwagę. Jak rozumiem na przód idzie setup z VIIg, a tylny zacisk/jarzmo zostaje z CG4 - tyle, że z jakimś lepszym klockiem?slepak pisze:Piter a ten temat przeglądałeś? (...)
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f= ... &start=200" onclick="window.open(this.href);return false;
W kwestii Twojego pytania:
Przednie zaciski były regenerowane - wymiana tłoczków, gumek itp. Dodatkowo jak we wrześniu ub. r. zakładałem nowe tarcze, to było pomierzone bicie - wyniosło 0,02 wg tego co mi powiedzieli, czyli pomijalne.slepak pisze:(...)Piasty na 10000% proste i zaciski przód oraz tył sprawne? (...)
Tylne zaciski natomiast były sprawne i zostały jedynie oczyszczone. Zmieniono tam klocki i nic więcej. Bicia piast na tylnej osi nie mierzono.
Bieżący problem natomiast nie pojawił się od razu po wymianie, ale po przejechaniu 4-5 tysięcy kilometrów. Na początku było wszystko Ok.
Wbrew pozorom nie jest to żaden pseudo-pokrowiec. Wykonali go z całkiem ciekawego materiału, wydaje się nawet, że nieco zbyt delikatnego, bo jest bardzo miękki i wręcz aksamitny w dotyku.Edi pisze:Jaki rozczarowany .majorekk5 pisze:Ooo to ten pseudo pokrowiec to oryginał?
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Silber CG4 von Piter ;)
Na mnie ten mieszek z narzędziami wywarł przesmiewcze wrazenie. Hehe, jest jak kondonik na jakas lornetke zdjełano w cccp Ale oczywiscie z sentymentu narzedzia w nim mam i jezdza dzielnie przy zapasie
- Rataj
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 kwie 2017 22:22
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Łódź
Re: Silber CG4 von Piter ;)
To widzę, że mój niemiec nie był łasy na narzędzia z accorda, bo mam cały komplet , no brakuje mi rączki do śrubokręta z tego co pamiętam
ANGIELSKO-POLSKIE TŁUMACZENIE SŁOWA "ACCORD"
accord {rzecz.} - porozumienie, zgoda, uzgodnienie
to accord {czas.} - pozwalać, być w zgodzie
accord {rzecz.} - porozumienie, zgoda, uzgodnienie
to accord {czas.} - pozwalać, być w zgodzie