Jako, że ostatnio nasz kolega Qiucsilver dokonał zakupu przewodów hel dedykowanych do CG2, a że u siebie też musze zmienić sztywne przewody, to pomyślałem, że od razu i te wpadną konkretne, to mam teraz pytanie.....
Jaka jest różnica między przewodami do CG2 a acco VI TYPER ?
bo do CG2 są o 1,5 stówki droższe od tych do ATR ,a nie nie bardzo wiem na czym polega różnica
jest ktoś w stanie rozszyfrować zagadkę
Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
przewody w oplocie
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
przewody w oplocie
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: przewody w oplocie
A. Ie roznia sie te modele plyta podlogowa?
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: przewody w oplocie
przy płycie podłogowej różnica byłaby raczej w przewodach sztywnych, a te to sięz metra wymienia.
zwrotnice wyglądają prawie identycznie, a mimo to przewody elastyczne są różne do EU i US
zwrotnice wyglądają prawie identycznie, a mimo to przewody elastyczne są różne do EU i US
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: przewody w oplocie
Ja kupowałem niedawno, nie wziąłem dedykowanych z ich strony bo zastanowiła mnie ilość przewodów na tył (4 szt.), zadzwoniłem sobie i gość stwierdził że chyba mają błąd w specyfikacji, dobrali mi indywidualnie (z jakiegoś innego acco) za 380 z przesyłką. Tył zamontowalem i pasuje, przodu jeszcze nie zakładałem ale powinno być ok
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2101
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: przewody w oplocie
Tak to wygląda u mnie. 2 przewody dłuższe, 4 krótsze tej samej długości (nie wiem jeszcze, czym się różnią, poza dodatkową otuliną na końcówce przewodu).
W tygodniu pokuszę się pewnie o wymianę, przy okazji wymiany klocków z przodu, to zobaczymy na co ich aż tyle
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001