Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Mała czarna CG4
- rexio
- Posty: 815
- Rejestracja: 16 sie 2014 13:08
- Auto: Accord Coupe 02
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Slask
Re: Mała czarna CG4
Mi Civic pali pod litr oliwy na 1.000. Z tym ze swiecy kawalek pooooszedl w cylinder. Robic mi sie nie chce, lepiej swap.
Re: Mała czarna CG4
Jakich wymiarów macie znaczek ''H'' na tylnej klapie?
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Mała czarna CG4
Ogólnie vtec powinieneś odczuć raczej. Ja u siebie czuję. Ale niech mądra głowa powie przy jakich obrotach bo nie chcę w błąd wprowadzić.
U mnie też niby plam nie ma na kostce czy w garażu a jednak ubywa i krople świeże są. Zapewne kapie podczas jazdy.
Jak sprawdzić wyciek? Wyczyścić to jakąś benzyną ekstrakcyjną, płynem do silników czy nawet głupią szmatką. Zrobić jakiś dystans i zobaczyć czy dalej się sączy.
Odnośnie uszczelniaczy na wale to pytanie czy zostały poprawnie założone. Jak wyeliminujesz wycieki zewnętrzne to można się brać za ściągnięcie skrzyni i będzie wtedy wiadomo.. W tej chwili można tylko wróżyć czy tam się coś dzieje czy też nie.
U mnie też niby plam nie ma na kostce czy w garażu a jednak ubywa i krople świeże są. Zapewne kapie podczas jazdy.
Jak sprawdzić wyciek? Wyczyścić to jakąś benzyną ekstrakcyjną, płynem do silników czy nawet głupią szmatką. Zrobić jakiś dystans i zobaczyć czy dalej się sączy.
Odnośnie uszczelniaczy na wale to pytanie czy zostały poprawnie założone. Jak wyeliminujesz wycieki zewnętrzne to można się brać za ściągnięcie skrzyni i będzie wtedy wiadomo.. W tej chwili można tylko wróżyć czy tam się coś dzieje czy też nie.
Re: Mała czarna CG4
Wyczyściłem zacieki, przejechałem około 30km, wydaje mi się, że wyciek wraca. Czyli prawdopodobnie uszczelka pokrywy zaworów do wymiany.
Odnośnie vteca, Accord na 1 i 2 petarda, na kolejnych biegach bardziej stabilnie. Może po prostu mam za duże oczekiwania od vteca . Zrobiłem diagnozę i brak błędów silnika, wystąpił błąd abs: 32, Zawór magnetyczny, wylot, przód prawy. Nie wiem o co chodzi, ale wydaje mi się, że abs normalnie działa.
Odnośnie vteca, Accord na 1 i 2 petarda, na kolejnych biegach bardziej stabilnie. Może po prostu mam za duże oczekiwania od vteca . Zrobiłem diagnozę i brak błędów silnika, wystąpił błąd abs: 32, Zawór magnetyczny, wylot, przód prawy. Nie wiem o co chodzi, ale wydaje mi się, że abs normalnie działa.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Mała czarna CG4
Najbardziej vteca czuć chyba na 2 czy 3 biegu. Ścisz radio, wyłącz nawiew i z małej prędkości pedał do końca żeby jak najbardziej usłyszeć vteca. Jeśli masz seryjny wydech czy dolot to będzie ciężko usłyszeć
I może po prostu zbyt dużego kopa oczekujesz w F20 za bardzo go nie czuć
I może po prostu zbyt dużego kopa oczekujesz w F20 za bardzo go nie czuć
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Mała czarna CG4
Ja to się albo przyzwyczaiłem, albo nie wiem. Bo ja vteca to już od dawna nie czuję, nie słyszę .... niestety w f ten vtec to taki bardziej umowny jest
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
Re: Mała czarna CG4
Podniosłem dzisiaj wykładzinę przy fotelu pasażera, usuwałem starą wiązkę do zmieniarki.
Okazało się że pod wykładziną mam basen Woda ściekała jakby z szyby przedniej. Zamiast na zewnątrz to do kabiny.
Jak to ogarnąć? Ciężki dostęp trzeba chyba rozebrać cały kokpit?
Póki co zmieniam ręczniki, muszę to jakoś osuszyć.
Okazało się że pod wykładziną mam basen Woda ściekała jakby z szyby przedniej. Zamiast na zewnątrz to do kabiny.
Jak to ogarnąć? Ciężki dostęp trzeba chyba rozebrać cały kokpit?
Póki co zmieniam ręczniki, muszę to jakoś osuszyć.
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Mała czarna CG4
Widze, że cieknie ci dokładnie w tym samym miejscu co mi. U mnie winna była źle wklejona szyba przy wymianie i woda dostawała się w miejscu, gdzie uszczelka szyby łączy się z dachem i slupkiem. Leciała dookoła i wpadała prosto pod moje nogi. Wątpię jednak żeby szyba sama ci się rozszczelniła więc druga możliwość to dziura na łączeniu słupka, tak mi przynajmniej ktoś z forum powiedział ale niech ktoś mądrzejszy rozwinie temat
A vtec w CG4 ma 2 fazy, pierwsza załącza się pomiędzy 2,5 a 3k obrotów a druga bodajże powyżej 4k. U mnie jest to mniej wiecej 2.700, z wkładka i wyrzuconym rezonatorem, słychać go wyraźnie. Jeśli nie umiesz go wychwycić to spróbuj wyciągnąć rezonator i się przejechać. To powinno ci ułatwić zadanie.
Jeśli chodzi o odczucie mocy vteca to może zaraz po zakupie gdzies tam mnie wgniatalo w fotel, teraz powiedzmy, że po prostu wiem, że tam jest
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
A vtec w CG4 ma 2 fazy, pierwsza załącza się pomiędzy 2,5 a 3k obrotów a druga bodajże powyżej 4k. U mnie jest to mniej wiecej 2.700, z wkładka i wyrzuconym rezonatorem, słychać go wyraźnie. Jeśli nie umiesz go wychwycić to spróbuj wyciągnąć rezonator i się przejechać. To powinno ci ułatwić zadanie.
Jeśli chodzi o odczucie mocy vteca to może zaraz po zakupie gdzies tam mnie wgniatalo w fotel, teraz powiedzmy, że po prostu wiem, że tam jest
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
Re: Mała czarna CG4
No ja niestety nie gratuluję zakupu. Przestrzegałem przed tą hondą ze Słomnik w marcu 2017 w obszernym komentarzu tutaj:
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f= ... &start=270" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeździć będzie - bo wszystko jezdzi, ale na prawdę nie wiem jak można tak zaniedbać wóz z małym przebiegiem. 1000 euro to był max dla niemca, a w komisie stałą ponad rok : ) Moja przy niej to salonówka. Dosłownie. Wszystko pracuje inaczej. No ale..
Silnik ładnie mnie zaskoczył , cicho pracował, więc zaskoczenie że łyka olej. Ogólnie zajeżdżona na max po mieście i zaniedbana, poniszczona.
http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f= ... &start=270" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeździć będzie - bo wszystko jezdzi, ale na prawdę nie wiem jak można tak zaniedbać wóz z małym przebiegiem. 1000 euro to był max dla niemca, a w komisie stałą ponad rok : ) Moja przy niej to salonówka. Dosłownie. Wszystko pracuje inaczej. No ale..
Silnik ładnie mnie zaskoczył , cicho pracował, więc zaskoczenie że łyka olej. Ogólnie zajeżdżona na max po mieście i zaniedbana, poniszczona.
Re: Mała czarna CG4
Mam nadzieję, że uda mi się doprowadzić do dobrego stanu. Faktycznie karoseria zostawia wiele do życzenia. Samochód stał całą poprzednią zimę w polach, więc skrzynia chodziła dosyć ciężko. Teraz już się rozrobiła i lepiej chodzi. Kabinę zakonserwowałem, jest w ładnym stanie. Tak jak mówiłeś, auto jeżdżone było na małych dystansach i poprzedni właściciel nie należał do tych najbardziej dbających. Na Hondy szczęście, wpadła mi w oko w porównaniu z tą Hondą z Buska-zdroju, była w dużo lepszym stanie(tamta powypadkowa i strasznie klekotała)
Ta cena która widniała to był jakiś kosmos jak za ten stan w szczególności karoserii. Zbiłem cenę 3000zł w dół. Za to założyłem instalacje gazową. Zostało mi wiele do zrobienia, jest moim samochodem marzeń. Mam nadzieję że z Waszą pomocą, krok po kroku sukcesywnie będę Accorda dopieszczał.
Ta cena która widniała to był jakiś kosmos jak za ten stan w szczególności karoserii. Zbiłem cenę 3000zł w dół. Za to założyłem instalacje gazową. Zostało mi wiele do zrobienia, jest moim samochodem marzeń. Mam nadzieję że z Waszą pomocą, krok po kroku sukcesywnie będę Accorda dopieszczał.