Witam mam taki problem po odpaleniu silnika obroty wskakują na jakieś 900 obr po czym spadają do 500 obr i znów wracają na jakieś 700 obr
Tak samo jest w przypadku przegazowania np na 4 tys/obr w wskazówka nie spada na 700 tylko na 500 poczym wraca na 700 od czego to może być ?? Z góry dzięki
Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Obroty Silnika
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Obroty Silnika
U mnie w F23 takie efekty były jak się kończył czujnik spalania stukowego.
W momencie jak kończył się oryginalny to nagminnie spadały obroty i później zaczęło walić już checkiem.
Na chinczyku za parę zł jest o wiele lepiej, chociaż czasem jest taki okres ze przez kilka dni spada poniżej nominalnych obrotów.
Ale zacznij w sumie od rzeczy najprostszych :
- śmignij elektrody świec papierem ściernym ew wymień na nowe - co ważne: jak latasz na benzynie to ustaw szczelinę 1 ~ 1.1, a jak na LPG to magiczne 0.7mm;
- przeczyść przepustnice;
- zerknij do filtra powietrza i wymiana lub januszowanie za darmoszkie -> czepanko i odkurzanie;
- sprawdź czy nie bierze lewego powietrza - można to sprawdzić wpinając się jakimkolwiek skanerem obd którym można odczytać obciążenie silnika lub w przypadku posiadania gazu ładnie to widać po wpięciu się w sterownik LPG, jest też opcja za darmoszkie, jak to robią niektórzy amerykanie, na cygaro
- może to być też map sensor - to powinno wyjść przy badaniu w punkcie powyżej biorąc pod uwagę wskazania. Chociaż przy map sensorze obroty raczej falują niż stale opadają...
W momencie jak kończył się oryginalny to nagminnie spadały obroty i później zaczęło walić już checkiem.
Na chinczyku za parę zł jest o wiele lepiej, chociaż czasem jest taki okres ze przez kilka dni spada poniżej nominalnych obrotów.
Ale zacznij w sumie od rzeczy najprostszych :
- śmignij elektrody świec papierem ściernym ew wymień na nowe - co ważne: jak latasz na benzynie to ustaw szczelinę 1 ~ 1.1, a jak na LPG to magiczne 0.7mm;
- przeczyść przepustnice;
- zerknij do filtra powietrza i wymiana lub januszowanie za darmoszkie -> czepanko i odkurzanie;
- sprawdź czy nie bierze lewego powietrza - można to sprawdzić wpinając się jakimkolwiek skanerem obd którym można odczytać obciążenie silnika lub w przypadku posiadania gazu ładnie to widać po wpięciu się w sterownik LPG, jest też opcja za darmoszkie, jak to robią niektórzy amerykanie, na cygaro
- może to być też map sensor - to powinno wyjść przy badaniu w punkcie powyżej biorąc pod uwagę wskazania. Chociaż przy map sensorze obroty raczej falują niż stale opadają...
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle