![Mruga ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Tak, a wystarczyło lekko podszlifować kolektor (o czym mu mówiłem) i inaczej ułożyć przewód.Mial187 pisze:Panie, to gazownik przy instalacji tak upchał przewód pod ssącym ?
Niestety, tak oddałMial187 pisze:Mam cichą nadzieję że, podczas regulacji zaworów, dwie obejmy gdzieś spadły, bo ciężko uwierzyć żeby tak oddał auto
Cylinder misfire na cylindrach 2-6 i EGR.slepak pisze:Co "check" pokazał? Co to za błąd?
Skasuj błąd i zaobserwuj czy przypadkiem nie pojawia się ponownie kiedy po rozgrzaniu silnika rozpędzisz się do prędkości około 80 km/h (50 mil/h) i zwolnisz pedał przyspieszenia?QuicksilveR pisze:A on wyskakuje po jakichś 20 km, czyli po porządnym nagrzaniu układu.slepak pisze:Co "check" pokazał? Co to za błąd?
(...) To zawsze się dzieje po pierwszym hamowaniu, po rozgrzaniu silnika.
Stag Q-max Plus.fotografiks pisze:Daj cynk jeszcze jaki sterownik Ci ten gazowy rzeźnik zapodał?
Przy V6 w sumie ważne są dwa banki - trza by też sprawdzić czy dobrze je skonfigurował.
Bo po tym co zaprezentowałeś parę postów powyżej można się wszystkiego spodziewać...