Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: Białystok
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Miałem na myśli przewody gumowe a te jak widzę na zdjęciach masz seryjne.
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Aaa tych narazie nie zmieniam bo z budżetem się nie dopinam.
Na oba Accordy w tym miesiącu pare tysięcy zainwestowałem tak więc narazie będzie cisza może do wakacji.
Na oba Accordy w tym miesiącu pare tysięcy zainwestowałem tak więc narazie będzie cisza może do wakacji.
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 lip 2017 16:40
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 3,0 V6
- Lokalizacja: Białystok
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Ciekaw jestem jak hamowanie zmieni się po zamontowaniu przewów w oplocie. Nazbieram trochę kaski i sam sprawdzę efekty.
Honda Accord Coupe 3.0 V6 /CG2/ 2000
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 26 maja 2016 14:11
- Auto: Accord sedan 98-02
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Tarnów / Mielec / Kraków
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Osobiście uważam, że te Twoje nadają samochodowi unikalności. Nie widziałem jeszcze drugiego takiego USA dedykowanego na rynek arabski...Kondziu pisze:Tak się zacząłem zastanawiać.
Każdy sedan w PL ma szerokie lampy bo jest z USA/Kanada a mój jedyny ma wąskie.
Może zostawię tak jak jest co by był oryginalny
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Pojeździłem już trochę z nowymi hamulcami.
W weekend dość mocno przegoniłem auto na odcinku 500km
Jest ogromna różnica w hamowaniu, co za czym idzie jeździ się dużo lepiej i bezpieczniej.
Można sobie pozwolić na częstsze i szybsze wyprzedzanie itd.
Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
W weekend dość mocno przegoniłem auto na odcinku 500km
Jest ogromna różnica w hamowaniu, co za czym idzie jeździ się dużo lepiej i bezpieczniej.
Można sobie pozwolić na częstsze i szybsze wyprzedzanie itd.
Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2104
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Kondziu pisze:Cóż mogę powiedzieć, warto było wydać worek pieniędzy akurat na to, polecam wszystkim
Dodać do tego, że Kondziu jeszcze zregenerował komplet P+T, to już w ogóle musi być bajka.slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Ja się zabieram do podmiany na 320 mm jak pies do jeża Ale to już nieuniknione w najbliższym czasie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
U mnie były 280mm ale jedno tłoczkowe i tarcze cienkie na 23mm tylko wchodziły.slepak pisze:Zmiana z 260mm na 320mm to już spora poprawa hamowania
Domyślam się że jesteś zadowolony, bo wiem po cg3 że te 260mm w ogóle nie hamuję i tarcze można zmieniać co 5 tyś kilometrów
Z tyłu też już kiepsko to chodziło tak więc kompletna renowacja się opłacała
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
Kurde, a po vinie jak sprawdzałem to pamiętam że tam 260 było na przodzie,a z tyłu 262, chodź mogę się mylić.
Na tył to mogłeś adaptery kupić z ebaya, do tego oryginalny zacisk i wsadzać tarczę 300mm z crv/accorda VIII które fabrycznie miały w lepszych wersjach taką średnicę tarcz montowaną. Koszt adapterów koło 100 euro jak pamiętam.
Na tył to mogłeś adaptery kupić z ebaya, do tego oryginalny zacisk i wsadzać tarczę 300mm z crv/accorda VIII które fabrycznie miały w lepszych wersjach taką średnicę tarcz montowaną. Koszt adapterów koło 100 euro jak pamiętam.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: CG1 3.0 V6 Bahrajn Style by Kondziu
I tak jest problem z zaciskami z tyłu. Okazuje się że są trzy różne rodzaje zacisków na tył.
I te co kupiłem i zregenerowałem to nie da się do nich założyć linki hamulca ręcznego.
Tak więc regeneruje moje stare a te co kupiłem będą do sprzedania.
Wypiaskowane ocynkowane i zregenerowane.
Do mojej jazdy spokojnie wystarczy taki zestaw jak jest teraz
I te co kupiłem i zregenerowałem to nie da się do nich założyć linki hamulca ręcznego.
Tak więc regeneruje moje stare a te co kupiłem będą do sprzedania.
Wypiaskowane ocynkowane i zregenerowane.
Do mojej jazdy spokojnie wystarczy taki zestaw jak jest teraz
CB9 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=28&t=1230
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2
CG1 http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=3065
CC1 > CB3 > CB9 > CG9 > CG1 > CE2