Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Górny, przedni wahacz
Re: Górny, przedni wahacz
Sworzeń trzeba wbić w odpowiednim położeniu to wiem. Jego się wbija i blokuje segerm? Szkoda ze nikt nie wpadł na pomysł zrobienia fotek co i jak Rozumiem ze tuleje wystarczy wybić i wbić nowe obojętne jak? Ogólnie warto od razu wymienić tuleje czy tylko sworzeń skoro tuleje mam ponoć dobre?
- Robertos
- Posty: 169
- Rejestracja: 24 mar 2010 11:35
- Auto: Coupe F20B7
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Górny, przedni wahacz
Tulei nie tykaj, tak jak pisał Lebow, one bez problemu dadzą radę i będą lepiej pracowały na wahaczu jak nie jeden zamiennik.adincg2 pisze:Sworzeń trzeba wbić w odpowiednim położeniu to wiem. Jego się wbija i blokuje segerm? Szkoda ze nikt nie wpadł na pomysł zrobienia fotek co i jak Rozumiem ze tuleje wystarczy wybić i wbić nowe obojętne jak? Ogólnie warto od razu wymienić tuleje czy tylko sworzeń skoro tuleje mam ponoć dobre?
Nabijasz sworzeń i blokujesz segerem.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Górny, przedni wahacz
Ewentualnie jak sworzeń wejdzie luźno to wypadałoby go heftnąć w trzech miejscach żeby nie ruszał się.
- krisss111
- Posty: 1700
- Rejestracja: 07 maja 2011 11:59
- Auto: CG4 2001r
- silnik: f20B7
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Szczytno
- Kontakt:
Re: Górny, przedni wahacz
ja wsadzałem ostatnio do górnego w VII genie sworznie 555 i pasują na mega wcisk.... stary sworzeń po odcięciu "ramienia" czy jak to tam nazwać, został wybity młoteczkiem bez żadnego problemu, kilka konkretnych trafień i wyskoczył, nowy, po oczyszczeniu gniazda wchodzi na wcisk. odpowiednio dobrana nasadka (bodajże 38) imadło i wchodzi, jak się delikatnie przekosi, to pomóc mu młoteczkiem wrócić na właściwy tor. nie wiem jak inne ale 555 mają seger zabezpieczający. stare nie miały, ale obstawiam, że to jeszcze OEM były.
dolne sworznie też ostatnio wymieniałem i u siebie i w jakimś VII genie. do mnie poszło 555 a do VII CTR. jedne i drugi miały seger, i oba godne polecenia. z tym, że w przypadku sworznia CTR i VII gena gniazdo miało tak jakby za wysoki kołnierz, żeby wszedł seger. konieczne było wyjęcie sworznia i podszlifowanie wahacze, dosłownie milimetr i dopiero wszedł pierścień
dolne sworznie też ostatnio wymieniałem i u siebie i w jakimś VII genie. do mnie poszło 555 a do VII CTR. jedne i drugi miały seger, i oba godne polecenia. z tym, że w przypadku sworznia CTR i VII gena gniazdo miało tak jakby za wysoki kołnierz, żeby wszedł seger. konieczne było wyjęcie sworznia i podszlifowanie wahacze, dosłownie milimetr i dopiero wszedł pierścień
nieduże naprawy / wymiana hebli, zawieszenie itp
- wysio
- Posty: 778
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Górny, przedni wahacz
Panowie, jaki w końcu sworzeń wchodzi w górny wahacz, bo przejrzałem forum i sklepy, i zgłupiałem, bo są rozbieżności. Chodzi mi o CTR. Robertos napisał, że włożył CBHO-28 , a znów regred, że CBHO-14 i te generalnie widnieją w katalogach jako przeznaczone do Accorda. CBHO-28 to niby do Civic, Preludy i CRX. To jak to w końcu jest? Dwa modele sworzni, te same auto...
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2001
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Górny, przedni wahacz
Jak wymieniałem to kupiłem 14 teraz będę wymieniał i kupiłem Sidem 47683 bo niestety ctr'a odkręcić się nie da (gwint się zerwał)
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Górny, przedni wahacz
Dolny sworzeń: 555 SB-6182
Górny sworzeń: 555 SB-6191
Jeden wszedł ciasno, a drugi trochę lżej. Dlatego obydwa heftnięte w 3 miejscach.
Górny sworzeń: 555 SB-6191
Jeden wszedł ciasno, a drugi trochę lżej. Dlatego obydwa heftnięte w 3 miejscach.
Re: Górny, przedni wahacz
Potwierdzam, CTR lubi zerwac gwint.MuzykGrzes pisze: niestety ctr'a odkręcić się nie da (gwint się zerwał)
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 kwie 2018 15:04
- Auto: Accord VI
- silnik: 2.3
Przywitanie i pytanie (sworznie wahaczy oraz ABS)
Witam wszystkich forumowiczów. Piotrek z Chełma. Od miesiąca jestem wlascicielem Accorda VI 2002 r. 2.3 benzyna+ swieżo zalozony gaz. Przyszedl czas na maly serwis. Do wymiany poszedl kompletny rozrząd z pompą i uszczelniaczem. Samochód wlasnie stoi w warsztacie i mam do forumowiczów dwa pytania. Okazało się ze do wymiany są tez sworznie wahaczy z przodu a także jest jakis problem z abs-em. Mechanik ktory zajmuje się nie moze znaleść sworzni oraz czujników abs-u. Moze ktos z was forumowiczów jest w stanie mi pomóc
Bedę zobowiązany za każdą radę i pomoc (ja niestety w mechanice jestem zielony)
Pozdrawiam jeszcze raz
Piotrek
Bedę zobowiązany za każdą radę i pomoc (ja niestety w mechanice jestem zielony)
Pozdrawiam jeszcze raz
Piotrek
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Górny, przedni wahacz
Powyżej masz dobre info apropo polecanego CTRa.
Podrzuce tylko, że dolny sworzeń OEM to :
51220-S84-305 po tym Twój maestro powinien znaleźć interesujący go element lub zamienniki.
Z innej beczki:
Górny wahacz:
51450-S84-A01 prawy
51460-S84-A01 lewy
Ja się nie patyczkuję i wymieniam zawsze całe górne wahacze - teraz latam na jakichś Kamoka za 60zł/szt i blisko 20 tysi banglają jak złe
Podrzuce tylko, że dolny sworzeń OEM to :
51220-S84-305 po tym Twój maestro powinien znaleźć interesujący go element lub zamienniki.
Z innej beczki:
Górny wahacz:
51450-S84-A01 prawy
51460-S84-A01 lewy
Ja się nie patyczkuję i wymieniam zawsze całe górne wahacze - teraz latam na jakichś Kamoka za 60zł/szt i blisko 20 tysi banglają jak złe
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle