Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2007
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Szczerze mówiąc to kierownica jest na bank poliftowa bo tylko ta miała wzgórki pod kciuk i podświetlenie o ile dobrze pamiętam.
Krzychu gratki za przelutowanie diod w pomarańczowy kolor.
Krzychu gratki za przelutowanie diod w pomarańczowy kolor.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Zamontowany zwijak z Accord VII lift (18 pinów + 2 od poduchy). Wszelkie mocowania podorabiane, żeby to miało ręce i nogi. Od razu mówię, że nie obyło się bez drobnych przeróbek przy montażu zwijaka. Więcej odnośnie do montażu w poradniku, który już się pisze.
Taśma leżała pewnie gdzieś na półce w magazynie i musiała się zabrudzić, przez co głośno chodziła. Rozebrałem, wyczyściłem, przedmuchałem. Nasmarowana wazeliną i dopiero teraz chodzi cicho. Od razu warto wyciągnąć biały "plastik" od kierunkowskazów (trzeba lekko szarpnąć, żeby wyskoczył), wymyć go i nasmarować jakimś bezwonnym smarem. Ja użyłem do tego smar do prowadnic Boscha.
Podsumowanie:
-kierownica polift z "cyckami" ze zdemontowanymi dolnymi przełącznikami,
-tylny plastik kierownicy zmieniony na taki bez otworów na dodatkowe dolne przyciski,
-zwijak polift o oznaczeniu VD,
-poduszka przedlift,
-przyciski polift z zielonym podświetleniem (zmienione na pomarańczowe),
-pełna funkcjonalność tempomatu wraz z podłączeniem dodatkowego włącznika tempomatu na kierownicy. Niezależnie od siebie działają włączniki tempomatu zarówno na desce, jak i na kierownicy.
-klakson działa i poduszka również bez błędu sterownika.
Myślę nad zmianą radia na nowszy model Alpine, także jakby ktoś był chętny na moje to niedługo będzie w dziale giełda.
Dokładnie taki model posiadam.
Po zmianie zabieram się za podłączenie sterowania radia z kierownicy oraz przycisków telefonu.
Efekt "końcowy" wygląda tak:
18.05.2018
Po zimie zaczęło coś bić przy 140-160. Sprawdziłem luzy i zrobiłem zbieżność. Auto lekko ściąga w prawo, ale już sporo lepiej jest niż przed zbieżnością. Decyzja padła na sprawdzenie wszystkich tłoczków. 4 w stanie idealnym. 2 lekkie ślady korozji. Wyczyszczone i nasmarowane bardzo ładnie chodzą.
I żeby nie było kolorowo przy składaniu zapomniałem przykręcić uchwyt przewodu hamulcowego.... Rozdarta osłona przegubu i giętki przewód hamulcowy.... Bez komentarza.
Zamontowany lewy przegub Ashika 62-04-453 i przewód giętki Corteco 0019032889.
Przy okazji przejrzane wszystkie prowadnice i wyczyszczone przylgnie tarcz, piast i felg.
Bicie ustało i auto hamuje równo jak należy.
Taśma leżała pewnie gdzieś na półce w magazynie i musiała się zabrudzić, przez co głośno chodziła. Rozebrałem, wyczyściłem, przedmuchałem. Nasmarowana wazeliną i dopiero teraz chodzi cicho. Od razu warto wyciągnąć biały "plastik" od kierunkowskazów (trzeba lekko szarpnąć, żeby wyskoczył), wymyć go i nasmarować jakimś bezwonnym smarem. Ja użyłem do tego smar do prowadnic Boscha.
Podsumowanie:
-kierownica polift z "cyckami" ze zdemontowanymi dolnymi przełącznikami,
-tylny plastik kierownicy zmieniony na taki bez otworów na dodatkowe dolne przyciski,
-zwijak polift o oznaczeniu VD,
-poduszka przedlift,
-przyciski polift z zielonym podświetleniem (zmienione na pomarańczowe),
-pełna funkcjonalność tempomatu wraz z podłączeniem dodatkowego włącznika tempomatu na kierownicy. Niezależnie od siebie działają włączniki tempomatu zarówno na desce, jak i na kierownicy.
-klakson działa i poduszka również bez błędu sterownika.
Myślę nad zmianą radia na nowszy model Alpine, także jakby ktoś był chętny na moje to niedługo będzie w dziale giełda.
Dokładnie taki model posiadam.
Po zmianie zabieram się za podłączenie sterowania radia z kierownicy oraz przycisków telefonu.
Efekt "końcowy" wygląda tak:
18.05.2018
Po zimie zaczęło coś bić przy 140-160. Sprawdziłem luzy i zrobiłem zbieżność. Auto lekko ściąga w prawo, ale już sporo lepiej jest niż przed zbieżnością. Decyzja padła na sprawdzenie wszystkich tłoczków. 4 w stanie idealnym. 2 lekkie ślady korozji. Wyczyszczone i nasmarowane bardzo ładnie chodzą.
I żeby nie było kolorowo przy składaniu zapomniałem przykręcić uchwyt przewodu hamulcowego.... Rozdarta osłona przegubu i giętki przewód hamulcowy.... Bez komentarza.
Zamontowany lewy przegub Ashika 62-04-453 i przewód giętki Corteco 0019032889.
Przy okazji przejrzane wszystkie prowadnice i wyczyszczone przylgnie tarcz, piast i felg.
Bicie ustało i auto hamuje równo jak należy.
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Dobrze, ze obyło się bez katastrofy.
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Trafiła się okazja i za jedyne 92zł pod dom mam cały komplet manetek z Hondy Legend KA9 z płynną regulacją prędkości wycieraczek, włącznikiem spryskiwaczy lamp oraz gumowymi osłonami na manetkach.
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
z gumo nie wejdzie! musisz sie nauczyc synek bez gumy taka rada jak będziesz to wszystko potem składał
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Faktycznie... prawa guma pasuje:
Lewa wygląda jakby miała pęknąć. Napięta niczym plandeka na żuku.
Koko na Twoją odpowiedzialność składam bez gumy.
Dla potomnych: Lewa manetka z legenda nie pasuje. Inna wtyczka.
Lewa wygląda jakby miała pęknąć. Napięta niczym plandeka na żuku.
Koko na Twoją odpowiedzialność składam bez gumy.
Dla potomnych: Lewa manetka z legenda nie pasuje. Inna wtyczka.
Ostatnio zmieniony 22 maja 2018 22:20 przez Krzysiek15255, łącznie zmieniany 2 razy.
- Edi
- Moderator
- Posty: 1396
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Proszę wstawić mniejsze zdjęcia.
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
No mówiłem, z gumą nawet brzydziej wygląda
...no i frajdy więcej bez gumy
...no i frajdy więcej bez gumy
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Jasna sprawa.
-nowy filtr,
-dolot zrobiony z aluminium owinięty bandażem bazaltowym 2mm,
Jak mówiłem tak zrobiłem..
Aktualnie na kierownicy działają:
-wszystkie przyciski od tempomatu,
-wszystkie przyciski od sterowania radiem,
-dodatkowo rozłączanie/odbieranie połączeń oraz dwa przyciski po prawej, do których przypisałem mute i pause.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Podświetlenie zmienione z zielonego na pomarańczowe.
Manetka z Honda Legend KA9 z płynną regulacją prędkości wycieraczek i przełącznikiem spryskiwaczy lamp gdyby mnie w przyszłości naszło na 2din.
Po poście Mateusza Fotografiksa na fb odnośnie wymiany klaksonu w jego coupe usdm zdecydowałem się zamówić trąbki z Citroena C5 III. Słyszałem je i miały bardzo fajny niski ton. Okazało się, że w Citroenie są Fiamm AM80S L i H, a u Nas Fiamm AM80 L i H ( są lekko większe, ale dźwięk jest praktycznie porównywalny).
Nie ukrywam, że byłem trochę zdenerwowany. Zamiast spojrzeć co mam, to zamówiłem od razu te z Citroena. Okazuje się, że chyba USDM ma gorszy pojedynczy klakson. Te z Citroena są w trochę lepszym stanie, więc zostały zamontowane jako klakson. W miejsce oryginalnego piszczka alarmu zamontowałem Fiamm AM80 L, który był u mnie jako klakson.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest pomysł na wykorzystanie otworów od halogenów jako wloty powietrza. Prototyp wlotu już się tworzy. Wszędzie są kratki lub halogeny, a u mnie będzie trochę inaczej.
16 czerwca na moje 26 urodziny wybrałem się na najlepszy zlot czyli II zlot USAccord w Zdworzu.
W oczekiwaniu na Gurasa.
Zbiórka na autostradzie i ruszamy do celu
Taki to pożyje
Więcej aut jak i wspaniałych ludzi z różnych krańców Polski
Pogoda dopisała. Piękna niczym ten wschód słońca w niedzielny poranek przed zaśnięciem
Do zobaczenia za rok w jeszcze większym gronie. Dzięki za życzenia i miło spędzone kolejne urodziny.
-nowy filtr,
-dolot zrobiony z aluminium owinięty bandażem bazaltowym 2mm,
Jak mówiłem tak zrobiłem..
Aktualnie na kierownicy działają:
-wszystkie przyciski od tempomatu,
-wszystkie przyciski od sterowania radiem,
-dodatkowo rozłączanie/odbieranie połączeń oraz dwa przyciski po prawej, do których przypisałem mute i pause.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Podświetlenie zmienione z zielonego na pomarańczowe.
Manetka z Honda Legend KA9 z płynną regulacją prędkości wycieraczek i przełącznikiem spryskiwaczy lamp gdyby mnie w przyszłości naszło na 2din.
Po poście Mateusza Fotografiksa na fb odnośnie wymiany klaksonu w jego coupe usdm zdecydowałem się zamówić trąbki z Citroena C5 III. Słyszałem je i miały bardzo fajny niski ton. Okazało się, że w Citroenie są Fiamm AM80S L i H, a u Nas Fiamm AM80 L i H ( są lekko większe, ale dźwięk jest praktycznie porównywalny).
Nie ukrywam, że byłem trochę zdenerwowany. Zamiast spojrzeć co mam, to zamówiłem od razu te z Citroena. Okazuje się, że chyba USDM ma gorszy pojedynczy klakson. Te z Citroena są w trochę lepszym stanie, więc zostały zamontowane jako klakson. W miejsce oryginalnego piszczka alarmu zamontowałem Fiamm AM80 L, który był u mnie jako klakson.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest pomysł na wykorzystanie otworów od halogenów jako wloty powietrza. Prototyp wlotu już się tworzy. Wszędzie są kratki lub halogeny, a u mnie będzie trochę inaczej.
16 czerwca na moje 26 urodziny wybrałem się na najlepszy zlot czyli II zlot USAccord w Zdworzu.
W oczekiwaniu na Gurasa.
Zbiórka na autostradzie i ruszamy do celu
Taki to pożyje
Więcej aut jak i wspaniałych ludzi z różnych krańców Polski
Pogoda dopisała. Piękna niczym ten wschód słońca w niedzielny poranek przed zaśnięciem
Do zobaczenia za rok w jeszcze większym gronie. Dzięki za życzenia i miło spędzone kolejne urodziny.
- KOko
- Posty: 1126
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Za rok, i za kolejny.. i za następny...