Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.

Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Wymiana klocków Acco 2012

Wszystko co nie związane z Hondą, Accordem itp
MaRkO911
Posty: 125
Rejestracja: 13 maja 2013 11:21
Auto: Accord Coupe 98
silnik: 3.0
Lokalizacja: Gdańsk

Wymiana klocków Acco 2012

Post autor: MaRkO911 »

Witam serdecznie,

Słuchajcie, na wstępie chciałem zaznaczyć, że nie jest to wersja US tylko UK, a dokładnie jak numer VIN wskazuje JPN :), ale dla jednego pytania nie chciałem specjalnie szukać innego forum.

Sprawa wygląda następująco. Przeglądając różnego tutoriale na YouTube'ie czy innych stronach, sprawa powinna być prosta i standardowa. Natomiast okazuje się że zaciski mają inną budowę niż te prezentowane w DIY'ach. Czy ktoś może jest w stanie opisać pokrótce jak wymienić jedynie klocki, albo ma link do DIY (osobiście nie znalazłem czegoś co by przypominało zacisk na zdjęciach).

Z góry wielkie dzięki.
Acco12BrakesFrontA.jpg
Acco12BrakesFrontB.jpg
Awatar użytkownika
slepak
Posty: 1636
Rejestracja: 21 lip 2013 21:41
Auto: CL7
silnik: N22A1

Re: Wymiana klocków Acco 2012

Post autor: slepak »

Zacisk wygląda identycznie jak w VII genie.
https://3.allegroimg.com/s512/0130fb/70 ... d2fd588613" onclick="window.open(this.href);return false;

Ściągasz na zdjęciu widoczną sprężyna zabezpieczającą klocek.
Klucz 7 imbus, odkręcasz zacisk, ściągasz go.
Wyciągasz klocki. Czyścisz miejsce kontaktu klocków z jarzmem. Przegląd prowadnic oraz gumek na zacisku. Przegląd tłoczka( gumka na tłoczku) Przednie klocki są wciskane, tylne wkręcane.
Montujesz klocki do zacisku, wtedy w całości zakładasz na tarczę z powrotem. Skręcasz z powrotem dwie śruby od prowadnic.
Cała filozofia.

Patrząc na to jakie masz ranty na tarczy na zewnątrz, to zapewne od wewnętrznej strony z racji nacisku tłoczka rant będzie jeszcze większy. Ale zrobisz jak uważasz, dla mnie poza klockami wymieniłbym jeszcze tarcze.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
ODPOWIEDZ