Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2001
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Ciekawe tylko w jakim miejscu ? Może w tym roku za mało na nas zarobili i nie byli zadowoleni z naszego pobytu....
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Będziemy myśleć za rok. Ekipa jest świetna więc miejsce może być inne.
Po ostatnim wydarzeniu Grzesia na autostradzie naszło mnie wreszcie na wymianę przednich opon Event. Niby 2014, ale spękane mocno. :/
Na przód przekładam tylne Barum Bravuris 3HM 225/40/18 z 2016. Na tył wpadną nowe Fulda SportControl 2 225/40/18.
Po ostatnim wydarzeniu Grzesia na autostradzie naszło mnie wreszcie na wymianę przednich opon Event. Niby 2014, ale spękane mocno. :/
Na przód przekładam tylne Barum Bravuris 3HM 225/40/18 z 2016. Na tył wpadną nowe Fulda SportControl 2 225/40/18.
- MuzykGrzes
- Moderator
- Posty: 2001
- Rejestracja: 07 cze 2014 20:54
- Auto: Accord Coupe CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wałbrzych
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Krzysiu u mnie to chyba jednak problemem było to że te opony wcześniej jeździły w negatywie i nacisk na oponę był z tej strony gdzie się rozpadła większy. tak czy owak na ten sezon przyszły używane Continental ContiSportContact 5 a za rok wstawimy nowy komplet.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Ogólnie to dwie felgi oddałem do malowania...
Tymczasem gałka z ATR
Przednie Audiosystem MX165de grały do tej pory pod radiem UTE-92BT. Teraz dokupiłem stary 2-kanałowy piecyk Alpine 3523. Podłączone na szybko i gra trochę lepiej niż na radiu. Bas jest bardziej odczuwalny i nie słychać tak przesterów. Na pewno polecam komuś, kto ma słabe radio. Między moim markowym różnica jest nie taka, jak się spodziewałem.
08.07.18
W wolnej chwili wziąłem się za podłączenie manetki z Legenda.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Tymczasem gałka z ATR
Przednie Audiosystem MX165de grały do tej pory pod radiem UTE-92BT. Teraz dokupiłem stary 2-kanałowy piecyk Alpine 3523. Podłączone na szybko i gra trochę lepiej niż na radiu. Bas jest bardziej odczuwalny i nie słychać tak przesterów. Na pewno polecam komuś, kto ma słabe radio. Między moim markowym różnica jest nie taka, jak się spodziewałem.
08.07.18
W wolnej chwili wziąłem się za podłączenie manetki z Legenda.
" onclick="window.open(this.href);return false;
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Po przetoczeniu tarcz jednak coś zaczęło bić. Zakupiłem czujnik zegarowy, pomierzyłem piasty i wszystkie mają około 0,02-0,03mm odchyłki. Piasty i tarcze wyczyszczone do gołego i obracane każda pięć razy żeby ustawić je w najlepszym położeniu. Tylne tarcze mają około 0,05mm odchyłki. Natomiast przednia prawa w najlepszym ułożeniu 0,03mm. Przednia lewa to jakiś kosmos. W najlepszym ułożeniu 0,15mm.
Także trzeba było zrobić małe zakupy:
-tarcze Blueprint ADH24364 5x114, otwór 64,1, wysokość 47mm, grubość 28mm, średnica 28mm. Szukałem czegoś lepszego z ATE z innego auta byle parametry się zgadzały. Znalazłem ATE Z Hondy Legend II 3,2 v6 i wystarczyłoby dorobić centrujące pierścienie. Ale cena za te tarcze 800zł ponad za dwie. Brakeparts zaproponowało EBC w kwocie około 800zł za dwie na przód.
-Autofren Seinsa D7072C prowadnice z gumkami na tylne zaciski 3.0 V6 CG2,
-Autofren Seinsa D4451 komplet uszczelnień na przedni zacisk do 3.0 V6 CG2,
-Frenkit 238941 zestaw naprawczy do CG2 przód (tłoczek 38mm x 51,5mm, tłoczek 43mm x 51,5mm, komplet uszczelnień, odpowietrzniki z osłonkami,
-świece NGK ZFR6F-11
Także trzeba było zrobić małe zakupy:
-tarcze Blueprint ADH24364 5x114, otwór 64,1, wysokość 47mm, grubość 28mm, średnica 28mm. Szukałem czegoś lepszego z ATE z innego auta byle parametry się zgadzały. Znalazłem ATE Z Hondy Legend II 3,2 v6 i wystarczyłoby dorobić centrujące pierścienie. Ale cena za te tarcze 800zł ponad za dwie. Brakeparts zaproponowało EBC w kwocie około 800zł za dwie na przód.
-Autofren Seinsa D7072C prowadnice z gumkami na tylne zaciski 3.0 V6 CG2,
-Autofren Seinsa D4451 komplet uszczelnień na przedni zacisk do 3.0 V6 CG2,
-Frenkit 238941 zestaw naprawczy do CG2 przód (tłoczek 38mm x 51,5mm, tłoczek 43mm x 51,5mm, komplet uszczelnień, odpowietrzniki z osłonkami,
-świece NGK ZFR6F-11
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Nie prościej było kupić za grosze przednie zaciski z jarzmami pod 300mm z VII czy pod 298 z VIII.
Tam masz pełen wybór producentów tarcz i klocków.
Jak Ci się te fuldy spisują? Bo kupiłem ostatnio 18 advan sport i na mokrym mocne rozczarowanie... od 1 do 3 biegu kontrola trakcji z nogą w podłodze.
Tam masz pełen wybór producentów tarcz i klocków.
Jak Ci się te fuldy spisują? Bo kupiłem ostatnio 18 advan sport i na mokrym mocne rozczarowanie... od 1 do 3 biegu kontrola trakcji z nogą w podłodze.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Jeśli swap to już na 320 chciałem, ale narazie na to pieniędzy nie mam. Jak blueprinty nie dadzą rady to będę myślał o swapie.
Hmm.. Jak się Fuldy sprawują? Są na tyle i ogólnie to dużo rzadziej abs się włącza. Jednak raz na rondzie szybko wjechałem i takie dziwne wrażenie jakby lekko tył targnęło.
Hmm.. Jak się Fuldy sprawują? Są na tyle i ogólnie to dużo rzadziej abs się włącza. Jednak raz na rondzie szybko wjechałem i takie dziwne wrażenie jakby lekko tył targnęło.
- wysio
- Posty: 779
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Ja zmieniałem na wiosnę na tarcze A.B.S. i po przejechaniu 2 tyś km dają radę. Fakt, że po problemach z bijącymi hamulcami teraz zmieniłem taktykę hamowania i nie hamuje ostro od świateł do świateł.
Ostatnio też zmieniłem opony na używane, ale w bardzo dobrym stanie i dobrej cenie Continental sport Contact 5 - przód 215x45 , tył 225x45 i auto jedzie jak przyklejone. Aż wysuwam się z fotela na ostrych zakrętach
Ostatnio też zmieniłem opony na używane, ale w bardzo dobrym stanie i dobrej cenie Continental sport Contact 5 - przód 215x45 , tył 225x45 i auto jedzie jak przyklejone. Aż wysuwam się z fotela na ostrych zakrętach
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
No własnie wcześniej miałem conti sport 5 i była bajka, teraz na advan sport jest małe rozczarowanie... a wcale dużo tańsze od conti niebyły ;/
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Continentale miałem w Civicu z B18C4 i byłem zadowolony.
Wreszcie naprawiłem czujnik ciśnienia oleju po 1,5 roku jazdy z niedziałającym. Co się okazało accord ma ten czujnik schowany na filtrem oleju. Wystarczyło wyczyścić pin czujnika i już działa.
Niby głupota i kontrolka ciśnienia pokazuje się podobno jak już pompa umrze, ale ten "system" ostrzegania powinien być sprawny.
Teraz zabieram się za diagnozowanie sondy lambda. Grzałka niby jest sprawna i po odpięciu wyrzuca błąd, ale sonda pokazuje wartości ~0.00V, a korekty paliwowe są na plusie i chyba trochę podlewa silnik. Przy odcince potrafi przykopcić na czarno, więc tak jakby komp podlewał paliwem przez zły odczyt sondy.
Wreszcie naprawiłem czujnik ciśnienia oleju po 1,5 roku jazdy z niedziałającym. Co się okazało accord ma ten czujnik schowany na filtrem oleju. Wystarczyło wyczyścić pin czujnika i już działa.
Niby głupota i kontrolka ciśnienia pokazuje się podobno jak już pompa umrze, ale ten "system" ostrzegania powinien być sprawny.
Teraz zabieram się za diagnozowanie sondy lambda. Grzałka niby jest sprawna i po odpięciu wyrzuca błąd, ale sonda pokazuje wartości ~0.00V, a korekty paliwowe są na plusie i chyba trochę podlewa silnik. Przy odcince potrafi przykopcić na czarno, więc tak jakby komp podlewał paliwem przez zły odczyt sondy.