Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Czemu zestaw uszczelnień x2 na przód brałeś? Oba pasowały?
EDIT:
Dobra, ogarniam, na jedną stronę nie potrzebowałeś tłoczków wymieniać. Ale drugie pytanie podtrzymuję
EDIT:
Dobra, ogarniam, na jedną stronę nie potrzebowałeś tłoczków wymieniać. Ale drugie pytanie podtrzymuję
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Miałem wymieniać dwa, ale wymienię wszystkie tłoczki na przodzie.
Co mogę powiedzieć po montażu...
Odnośnie zestawów to zestaw uszczelnień Autofren D4451 nie do końca pasuje. Mniejszy na tłok 38mm pasuje. Większy na tłok 43mm jest za duży i nie ma szans żeby go poprawnie zamontować.
Natomiast zestaw z tłoczkami Frenkit 238941 pasuje idealnie.
Jeżeli ktoś potrzebuje tłok 38mm, 43mm lub sam zestaw uszczelnień na przód to w necie zestaw ten jest rozpisany na składowe numery.
Odnośnie montażu tarczy Blueprint to na normalnym ustawieniu ma około 0,05 bicia. Ustawiłem tak żeby było ~0,01.
Czekam na drugi zestaw Frenkit i składam prawy przód.
Co mogę powiedzieć po montażu...
Odnośnie zestawów to zestaw uszczelnień Autofren D4451 nie do końca pasuje. Mniejszy na tłok 38mm pasuje. Większy na tłok 43mm jest za duży i nie ma szans żeby go poprawnie zamontować.
Natomiast zestaw z tłoczkami Frenkit 238941 pasuje idealnie.
Jeżeli ktoś potrzebuje tłok 38mm, 43mm lub sam zestaw uszczelnień na przód to w necie zestaw ten jest rozpisany na składowe numery.
Odnośnie montażu tarczy Blueprint to na normalnym ustawieniu ma około 0,05 bicia. Ustawiłem tak żeby było ~0,01.
Czekam na drugi zestaw Frenkit i składam prawy przód.
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
To ja dodam, że ERT jest takie same, jak Autofren, więc też nie pasuje.
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Wyskakuje często check. Sprawdziłem i pokazuje błąd 23 (grzałka czujnika sondy lambda) oraz błąd 41 (czujnik spalania stukowego). Lambde mam tylko muszę jakoś moją starą wykręcić.
Odnośnie czujnika spalania stukowego to wykręcałem go ostatnio, ponieważ myślałem, że jest to czujnik ciśnienia oleju. Jak już zlokalizowałem czujnik ciśnienia oleju schowany za filtrem oleju to dokręciłem czujnik spalania stukowego dość mocno i wyczyściłem pin czujnika ciśnienia. Także kontrolka od ciśnienia oleju działa teraz poprawnie, ale wyrzuca błąd czujnika stukowego . :/
Z tego co wyczytałem na forum to mogłem go uszkodzić tak... ? ;/
Odnośnie czujnika spalania stukowego to wykręcałem go ostatnio, ponieważ myślałem, że jest to czujnik ciśnienia oleju. Jak już zlokalizowałem czujnik ciśnienia oleju schowany za filtrem oleju to dokręciłem czujnik spalania stukowego dość mocno i wyczyściłem pin czujnika ciśnienia. Także kontrolka od ciśnienia oleju działa teraz poprawnie, ale wyrzuca błąd czujnika stukowego . :/
Z tego co wyczytałem na forum to mogłem go uszkodzić tak... ? ;/
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Topólka
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Mogłeś go uszkodzić ponieważ trzeba go z odpowiednim momentem dokręcać, bo właśnie jak się przesadzi to się go psuje
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Aha.... Lipa. Spróbuje go odkręcić i przykręce z odpowiednim momentem. Co mi szkodzi. Zresetuje kompa i zobaczymy.
Błąd grzałki sondy (41) pojawiał się cały czas. Zamontowałem używaną oryginalną sondę z Civica 1.5 d15b7 Denso NS6. Sonda wygląda tak samo jedynie ma lekko dłuższy przewód co w niczym nie przeszkadza. Wtyczka i ułożenie pinów pasują.
A wykres z jej działania wygląda poprawnie .
Pozostał jedynie błąd 23 czujnika spalania stukowego.
Przednie zaciski regenerowane i docieramy. Polecam każdemu zrobi pomiar bicia piast i tarcz przy montażu. Według manuala może być 0,10mm odchyłki.
" onclick="window.open(this.href);return false;
08.09.2018
Podczas "ostrego przyspieszania" auto zaczęło szaleć na obrotach. Przełączyłem na benzynę i dalej to samo. W pierwszej chwili pomyślałem o lewym powietrzu. Wszystkie wężyki ok. Przełączyłem na gaz i silnik zaczął chodzić jak traktor. Poruszałem wtryskami gazowymi i jeden wypadł, a dwa kolejne bez problemu wyszły przy lekkim pociągnięciu.
Gazownikom nie chciało się założyć opasek...
Założone nowe wężyki od listwy do wtrysków i od wtrysków do wkrętek w kolektorze ssącym.
Pozostało zrobić uchwyt, który przytrzyma listwę żeby nie stukała.
Błąd grzałki sondy (41) pojawiał się cały czas. Zamontowałem używaną oryginalną sondę z Civica 1.5 d15b7 Denso NS6. Sonda wygląda tak samo jedynie ma lekko dłuższy przewód co w niczym nie przeszkadza. Wtyczka i ułożenie pinów pasują.
A wykres z jej działania wygląda poprawnie .
Pozostał jedynie błąd 23 czujnika spalania stukowego.
Przednie zaciski regenerowane i docieramy. Polecam każdemu zrobi pomiar bicia piast i tarcz przy montażu. Według manuala może być 0,10mm odchyłki.
" onclick="window.open(this.href);return false;
08.09.2018
Podczas "ostrego przyspieszania" auto zaczęło szaleć na obrotach. Przełączyłem na benzynę i dalej to samo. W pierwszej chwili pomyślałem o lewym powietrzu. Wszystkie wężyki ok. Przełączyłem na gaz i silnik zaczął chodzić jak traktor. Poruszałem wtryskami gazowymi i jeden wypadł, a dwa kolejne bez problemu wyszły przy lekkim pociągnięciu.
Gazownikom nie chciało się założyć opasek...
Założone nowe wężyki od listwy do wtrysków i od wtrysków do wkrętek w kolektorze ssącym.
Pozostało zrobić uchwyt, który przytrzyma listwę żeby nie stukała.
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Ehh to o czym pisał quick, wszystko na odwal zrobione, opaski groszowa sprawa, a bardzo ważne, to lepiej było wszystko taśmą owinąć....
Powiedz mi jak pozbyłeś się tych oprawek z żarówek do podświetlania przycisków z kierownicy? że teraz tak mocno świecą.
Powiedz mi jak pozbyłeś się tych oprawek z żarówek do podświetlania przycisków z kierownicy? że teraz tak mocno świecą.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2143
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Taśma ważna rzecz Wtryski cicho pracują. A opaski? Po co to komu, przecież to wolnossący silnik
Ważne, że nie było poważniejszego wycieku, bo mogłoby się skończyć nieciekawie. Przypadkowa iskra... Ehhh, szpece.
Ważne, że nie było poważniejszego wycieku, bo mogłoby się skończyć nieciekawie. Przypadkowa iskra... Ehhh, szpece.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Dokładnie taśma wycisza trochę i nie stukają. Wtryski są pojedyncze i nie mają żadnych mocować. Dlatego po założeniu nowych węży i opasek owinięte parcianką.
A odnośnie przycisków kierownicy to świecą bardzo dobrze. Zmieniłem tylko diody smd, a te osłonki siwe zostawiłem.
A odnośnie przycisków kierownicy to świecą bardzo dobrze. Zmieniłem tylko diody smd, a te osłonki siwe zostawiłem.
Re: Satin Silver Accord 2.0i ES Krzysiek15255
Dzięki za odpowiedź, ktoś ostatnio wrzucał zdjęcia podświetlonej kiery ze zdjętymi tymi kapturkami i świeciło taką jasnością jak reszta deski. Dużo jest roboty żeby dostać się do tych kapturków?
Robota z mocowaniem jak zwykle profi.
Robota z mocowaniem jak zwykle profi.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1