Mój skrzacik ostatnio dostał trochę nowych gratów które były niezbędne, mianowicie:
-nowy rozrząd wraz z konwersją na napinacz manualny
-komplet uszczelniaczy silnika od strony rozrządu
-uszczelniacz/korek wałka od strony skrzyni, przy zaworze vtec
-nowa uszczelka pokrywy
-nowa osłona drążka kierowniczego
-nowe paski osprzętu
-regulacja zaworów
Jeśli chodzi o resztę auta kompletnie w to nie inwestuję, jeżdżę do jesieni, do kiedy mam oc, później leci to na złom, nie ma sensu ratowania już tego. Co do wymiany rozrządu-była konieczna, leciało z uszczelniaczy ciurkiem, na dodatek majster jak mi wymieniał rozrząd to mówił że ten hydrauliczny napinacz nic nie napinał już tego rozrządu i był luźny.
Maksiowy CD7 H22
- Szaaryy
- Posty: 256
- Rejestracja: 17 kwie 2016 22:11
- Auto: CG4 1999
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Wieruszów
Re: Maksiowy CD7 H22
Na zlom? Jest az tak zle? Czy po prostu nie masz juz chęci na naprawy?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Honda Accord CG4 '99 Anglik -> Honda Accord CG4 '99
Re: Maksiowy CD7 H22
Buda jest w stanie agonalnym progi nie istnieją, nakładki progowe musiałem od czoła przykręcić na wkręty bo już nie było do czego, błotniki tył też sam beton z rudą, szyba przednia sama popękała, prawdopodobnie podszybie zgnite, kupione to było po taniości tylko ze względu na silnik, który docelowo wyląduje w cg4, zrobiłem nią już prawie 20 klocka i wsio jest w najlepszym porządku, więc swap będzie na silnik pewny a nie jak to czasami bywa kupi się swap od kogoś, miał być igła a wyszło g...
Re: Maksiowy CD7 H22
Autko sprzedane pod koniec października, nowy właściciel jest z Piły, mój temacik można zamknąć