Hondę posiadam od 2014 r. Wcześniej (tzn od 2012) jeździł nią mój kolega.
Dane samochodu:
Honda Accord Coupe EX
Silnik: 3.0 V6 240KM J30A4
Skrzynia: 6-cio biegowa manualna
Rok produkcji 2003
Pierwsza rejestracja w PL 2010r
Instalacja gazowa LPG TECH OBD
Przebieg przy zakupie 133 tyś mil
Aktualny przebieg 205 tyś mil
Nagłośnienie premium
Skórzane podgrzewane fotele
W momencie zakupu samochodu przez kolegę została zamontowana instalacja gazowa (2012r). Wymieniony komplet tulei wahaczy przód na OEM Honda (do dnia dzisiejszego są w nienagannym stanie), oraz sprzęgło. Następnie Accord trafił do mnie.
W ciągu bez mała 5 lat jazdy wymieniłem:
- Sondy Lambda przed katalizatorami na OEM,
- nowe katalizatory
- dolne sworznie wahacza również OEM,
- uszczelkę pod zaworem V-tec (pociła się),
- czujnik ciśnienia oleju (również się pocił),
- wymieniłem łożyska i szczotki alternatora,
- wymieniłem szczotki rozrusznika,
- w ramach akcji serwisowej wymieniony został przewód wspomagania,
- zregenerowałem pompę wspomagania i przekładnie kierowniczą (konieczność w wyniku rozszczelnienia przewodu wspomagania)
- przy przebiegu 173 tyś mil wymieniony został rozrząd (Zestaw rolek OEM, pasek Contitech, pompa wody OEM), wymiana uszczelniaczy na wałkach rozrządu i wale.
- wymienione wszystkie przeguby napędowe
- rok temu wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód (tarcze ATE, klocki OEM - wcześniej na identycznym zestawie zrobiłem 50 tys mil)
- 3 miesiące temu remont skrzyni - wymiana wszystkich łożysk i uszczelniaczy, wymieniony także uszczelniacz tylny na wale.
- poza tym regularna wymiana filtrów, filtrów LPG, olej co 6000 mil Valvoline 5W20, regulacja luzów zaworowych co 20 tyś mil.
- dodatkowo posiadam nakładki na progi.
W samochodzie wszystko elektrycznie i mechanicznie sprawne. Silnik pracuje cicho, równo, nienagannie zarówno na Pb jak i LPG. Jazda tym samochodem to była czysta przyjemność.
Przed świętami miałem nieprzyjemną sytuację drogową więc z wielkim żalem auto sprzedaję jako uszkodzone.
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt przez PW lub telefonicznie.
Cena: 9 000 PLN
Piotrek 515 460 000
Honda Accord 3.0 V6 2003r VII
Re: Honda Accord 3.0 V6 2003r VII
Co jest więcej do naprawy oprócz widocznych uszkodzeń?
Poduszki wystrzelił?
Poduszki wystrzelił?
Re: Honda Accord 3.0 V6 2003r VII
Poduszki nie wystrzelone. Do wymiany hamulce tył i uszczelka pokrywy zaworów na tylnej głowicy.
Re: Honda Accord 3.0 V6 2003r VII
Jeszcze vin by się przydał. Bo ciekawe co się w USA działo.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
Re: Honda Accord 3.0 V6 2003r VII
1HGCM81623A019989
Re: Honda Accord 3.0 V6 2003r VII
https://www.bezwypadkowy.net/forum/80-o ... pe-03#8523" onclick="window.open(this.href);return false;
Kolorowo nie było, ale kto co lubi.
Do tego korekta ze 151 tyś kilometrów(po przeliczeniu z mil 93965) w USA na 115 tyś w PL zaraz po sprowadzeniu i naprawie, niby niewiele, ale zawsze.
Także obecny przebieg z zegarów (330 tyś) + 36 tyś korekty= 366 tyś km. Całkiem sporo.
Kolorowo nie było, ale kto co lubi.
Do tego korekta ze 151 tyś kilometrów(po przeliczeniu z mil 93965) w USA na 115 tyś w PL zaraz po sprowadzeniu i naprawie, niby niewiele, ale zawsze.
Także obecny przebieg z zegarów (330 tyś) + 36 tyś korekty= 366 tyś km. Całkiem sporo.
-F23A1 CG3
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
-J30A1 CG2 --> http://www.usaccord.pl/viewtopic.php?f=9&t=2253" onclick="window.open(this.href);return false;
-N22A1 CN1
- addamah
- Posty: 403
- Rejestracja: 27 sie 2012 13:39
- Auto: Accord coupe 99
- silnik: F22B DOHC
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Honda Accord 3.0 V6 2003r VII
Ślepak na tropie,slepak pisze:https://www.bezwypadkowy.net/forum/80-o ... pe-03#8523
Kolorowo nie było, ale kto co lubi.
Do tego korekta ze 151 tyś kilometrów(po przeliczeniu z mil 93965) w USA na 115 tyś w PL zaraz po sprowadzeniu i naprawie, niby niewiele, ale zawsze.
Także obecny przebieg z zegarów (330 tyś) + 36 tyś korekty= 366 tyś km. Całkiem sporo.
Dobra Robota