Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum

Accord CS2

AYss
Posty: 14
Rejestracja: 11 lis 2013 16:33
Auto: Accord CG4
silnik: F20B7

Accord CS2

Post autor: AYss »

Tak, udało mi się jakiś czas temu wyrwać najcudowniejsze V6 na świecie :)

ROK: 2012
MODEL: Accord Coupe EX-L
SILNIK: J35Z3 (manual)
MOC: 268-274KM wg różnych źródeł
KOLOR NADWOZIA: czarny
ŚRODEK: czarna skóra
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: tarcze Stoptech Slotted, klocki Hawk HPS
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: lato 245/40R19 na obręczach Honda Factory Performance, zima 225/45R18 seria
BODY-KIT: seria
CAR AUDIO: seria
DODATKI: brak
DSC_4411_small.jpg
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2091
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Accord CS2

Post autor: QuicksilveR »

Fajna sztuka, no i w manualu, co tak ludzi ekscytuje ;)
Przy takim silniku, to nawet nie trzeba specjalnie modzić, bo mocy chyba wystarczająco na kołach?
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
AYss
Posty: 14
Rejestracja: 11 lis 2013 16:33
Auto: Accord CG4
silnik: F20B7

Re: Accord CS2

Post autor: AYss »

QuicksilveR pisze:Fajna sztuka, no i w manualu, co tak ludzi ekscytuje ;)
Powiem Ci, że pięknie się tym jeździ w manualu. Silnik jest tak elastyczny, że 6-ty bieg jest normalnie w użyciu nawet w mieście, przy kulturalnej przejazdowej (50-60km/h). Za żadne skarby nie zamieniłbym na automat. Mam poza tym CR-Vkę w diesel/automat i to jest jak dla mnie właściwa kombinacja.
QuicksilveR pisze:Przy takim silniku, to nawet nie trzeba specjalnie modzić, bo mocy chyba wystarczająco na kołach?
Nigdy jej nie brakuje. Problemem z jakim musiałem się zmierzyć na początku były opony, które nie gubiły trakcji, nawet na 3-ce. Niestety nie ma 4x4, więc jedynym rozwiązaniem było się szarpnąć i kupiłem Michelin Pilot Sport 4. Teraz prawo jazdy w terenie zabudowanym mogę stracić szybciej niż trwa spokojne przeczytanie tego zdania :). Z modów, to wjedzie pewnie za chwilę dolot, aby trochę niskich tonów nabrała przy pracy, ale to chyba jedyna rzecz i wcale nie dla koni mechanicznych.
Awatar użytkownika
KOko
Posty: 1124
Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
Auto: Accord 98-02
silnik: 2.0
Lokalizacja: Białystok

Re: Accord CS2

Post autor: KOko »

Gratulacje, odpowiedni silnik i manual : ) Zapodaj więcej fotek auta
JulekCG4
Posty: 160
Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
Auto: Accord CG4
silnik: 2.0
Lokalizacja: Topólka

Re: Accord CS2

Post autor: JulekCG4 »

"Problemem z jakim musiałem się zmierzyć na początku były opony, które nie gubiły trakcji, nawet na 3-ce"

To kupiłeś teraz takie co gubią :D

Świetne auto mam nadzieje też takie za jakiś czas przytulić, ale to nie wcześniej niż za 2 lata
Awatar użytkownika
Bartoch
Posty: 468
Rejestracja: 24 lis 2014 20:38
Auto: Accord CM5
silnik: K24A8

Re: Accord CS2

Post autor: Bartoch »

Fajny wóz ze słusznym motorem. Gratuluje zakupu.
Wrzuć więcej fotek z zewnątrz i coś ze środka.
ODPOWIEDZ