Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
- Krzysiek15255
- Posty: 1003
- Rejestracja: 01 lut 2017 21:56
- Auto: Accord CG4 1998
- silnik: F20B7
- Lokalizacja: Krzyżówki (kujawsko-pomorskie)
Re: Accord Coupe by Stelmi
Świetny wzór.. zazdroszczę
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10 lip 2018 08:14
- Auto: Accord CG4
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Topólka
Re: Accord Coupe by Stelmi
Jak S2000, taki wzór maja
Re: Accord Coupe by Stelmi
Nowy rok to trzeba było zrobić coś szalonego. I stało się. Po dobrym słowie od kilku osób z forum na temat Dmra (Regret, Edi) zdecydowałem się wykonać swap silnika H22A5 z konwersją na skrzynię manualną u Dmra.
W nocy z 1 na 2 stycznia wybrałem się na swapa z do Elbląga. Po 5-cio godzinnej podróży klepałem się w głowę co robię, a na co mi to a po co.
Michał jaki Ty jesteś głupi przecież miałeś dobry rozszczelniony silnik F20B5 ze skrzynią automatyczną i nalotem 354tys. przebiegu.
Dla mnie to była fajna przygoda. Dreszczyk emocji z dojazdem do Elbląga, nauka cierpliwości, uodpornienie się na negatywne komentarze i prowokacje ze strony znajomych.
Chciałbym by ten wyczyn, na który się zdecydowałem był inspiracją dla osób, które chcą spełnić jakies marzenia (nie tylko motoryzacyjne) a wahają się by to zrobić krok.
Moim był swap H22 Bardzo dziękuję Edycie, Mieszkowi, znajomym za wsparcie mentalne w tym Patrykowi mojemu kumplowi z reala za pomoc w odbiorze auta, Arkowi za cześci, Tomkowi za wykonanie całej roboty i zdjęć <3
Oprócz swapa silnika oraz konwersji skrzyni zostały wykonane zmiany w zawieszeniu oraz układzie hamulcowym.
Poniżej z grubsza przedstawiam listę rzeczy, które zostały wykonane.
- Swap H22A5 + skrzynia M2V5;
- nowy rozrząd + konwersja na na manualny napinacz;
- rozwiercony koletor ssący;
- uszczelniacze;
- lakierowanie silnika i podzespołów;
- wiązka;
- kable zapłonowe NGK;
- kolektor wydechowy od jarusia owinięty 3mm bazaltowym bandazem;
- komputer P28 + strojenie;
- konwersja OBD2 -> OBD1;
- BBK tył pod tarcze 292mm;
- Przednie osłony tarcz hamulcowych 300mm z ATR;
- komplet sworzni górnych CTR, dolnych 555;
- usunięcie instalacji LPG;
- Odnowione felgi 17 OZ Crono HT odnowione full dipem z oponami 215/45 Yokohama BluEarth-Es ES32
- Rozpórka przednich kielichów staffa
W nocy z 1 na 2 stycznia wybrałem się na swapa z do Elbląga. Po 5-cio godzinnej podróży klepałem się w głowę co robię, a na co mi to a po co.
Michał jaki Ty jesteś głupi przecież miałeś dobry rozszczelniony silnik F20B5 ze skrzynią automatyczną i nalotem 354tys. przebiegu.
Dla mnie to była fajna przygoda. Dreszczyk emocji z dojazdem do Elbląga, nauka cierpliwości, uodpornienie się na negatywne komentarze i prowokacje ze strony znajomych.
Chciałbym by ten wyczyn, na który się zdecydowałem był inspiracją dla osób, które chcą spełnić jakies marzenia (nie tylko motoryzacyjne) a wahają się by to zrobić krok.
Moim był swap H22 Bardzo dziękuję Edycie, Mieszkowi, znajomym za wsparcie mentalne w tym Patrykowi mojemu kumplowi z reala za pomoc w odbiorze auta, Arkowi za cześci, Tomkowi za wykonanie całej roboty i zdjęć <3
Oprócz swapa silnika oraz konwersji skrzyni zostały wykonane zmiany w zawieszeniu oraz układzie hamulcowym.
Poniżej z grubsza przedstawiam listę rzeczy, które zostały wykonane.
- Swap H22A5 + skrzynia M2V5;
- nowy rozrząd + konwersja na na manualny napinacz;
- rozwiercony koletor ssący;
- uszczelniacze;
- lakierowanie silnika i podzespołów;
- wiązka;
- kable zapłonowe NGK;
- kolektor wydechowy od jarusia owinięty 3mm bazaltowym bandazem;
- komputer P28 + strojenie;
- konwersja OBD2 -> OBD1;
- BBK tył pod tarcze 292mm;
- Przednie osłony tarcz hamulcowych 300mm z ATR;
- komplet sworzni górnych CTR, dolnych 555;
- usunięcie instalacji LPG;
- Odnowione felgi 17 OZ Crono HT odnowione full dipem z oponami 215/45 Yokohama BluEarth-Es ES32
- Rozpórka przednich kielichów staffa
Ostatnio zmieniony 04 maja 2020 10:53 przez melo1993, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Pięknie.
Jak wrażenia po wymianie silnika i skrzyni?
Było hamowane po strojeniu?
Jak wrażenia po wymianie silnika i skrzyni?
Było hamowane po strojeniu?
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Na hamownie wybiore się jak troche te restrykcje opadną.
Pierwsze wrazenie no... Jestem zadoowlony
Pierwsze wrazenie no... Jestem zadoowlony
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2143
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Ale jak to tak...??? Bez LPG
Fajny mod. Oby jeździło długo i bezawaryjnie.
Chociaż regulacja zaworów na dwóch wałkach nie jest już taka fajna, jak na F20B5
Fajny mod. Oby jeździło długo i bezawaryjnie.
Chociaż regulacja zaworów na dwóch wałkach nie jest już taka fajna, jak na F20B5
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
H22 i LPG ?
Ogólnie to martwi mnie jedna rzecz. Auto mi robi kangurki na 1,2 biegu i mnie to troche martwi. Przejazd przez progi zwalniające musze wykonywać na luzie lub pół sprzęgle....
Pytanie czy to moje nie umiejętności jezdne manualem czy problem jest gdzieś indziej.
Ogólnie to martwi mnie jedna rzecz. Auto mi robi kangurki na 1,2 biegu i mnie to troche martwi. Przejazd przez progi zwalniające musze wykonywać na luzie lub pół sprzęgle....
Pytanie czy to moje nie umiejętności jezdne manualem czy problem jest gdzieś indziej.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2143
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Nie widzę problemumelo1993 pisze:H22 i LPG ?
Poduszki nowe? Czy zostały stare?melo1993 pisze: Ogólnie to martwi mnie jedna rzecz. Auto mi robi kangurki na 1,2 biegu i mnie to troche martwi. Przejazd przez progi zwalniające musze wykonywać na luzie lub pół sprzęgle....
Pytanie czy to moje nie umiejętności jezdne manualem czy problem jest gdzieś indziej.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Poduszki są uzywane w dobrym stanie. Dmra wspominał, ze pasowaloby je wzmocnić bo to moze być przyczyna. Mozliwe, ze z F serii pod H poduszki nie dają rady.
- jacobsen
- Posty: 664
- Rejestracja: 02 maja 2013 18:29
- Auto: Accord Coupe V6
- silnik: J30A1
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Accord Coupe [H22A5] by Stelmi
Pro robota. Gratki