Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
2007 Honda Accord 2.4 CM5 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
Fajnie wyglądają.
A jak ze świeceniem, widać coś na poboczu?
PS. EU sobie zostaw na przegląd;)
A jak ze świeceniem, widać coś na poboczu?
PS. EU sobie zostaw na przegląd;)
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
Jest całkiem OK, wygląda to takfotografiks pisze:Fajnie wyglądają.
A jak ze świeceniem, widać coś na poboczu?
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
Na faktycznie - nieźle .
- KOko
- Posty: 1125
- Rejestracja: 26 lis 2014 14:51
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Białystok
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
No auto na pewno odmłodniało. Czarne wkłady o wiele lepsze do tej budy
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
Na ostatnim przeglądzie diagnosta przyczepił się, że nie mam typowych świateł pozycyjnych, a pomarańczowe obrysówki zintegrowane z kierunkowskazami. Warunkowo podbił przegląd, ale kazał to poprawić. Polecił kupić żarówki LED biała pozycja + pomarańczowy kierunek. Żarówki zamontowane:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Skoro z przodu są LEDy, postanowiłem założyć także z tyłu. Poniżej filmik przedstawiający różnice (lewa LED, prawa zwykła żarówka):
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakiś czas temu spaliła mi się kolejny raz żarówka mijania. Miałem żółte HB4 popularne na naszym forum. Niestety u mnie szybko się przepalały (po około 5 miesiącach). Dlatego postanowiłem spróbować czegoś nowego. Wybór padł na LumiTec +130%. Na razie jestem z nich bardzo zadowolony. Cena jest atrakcyjna, a jakość wykonania bardzo dobra i świecą mocnym światłem. Barwa przyzwoita jak na żarówki halogenowe. Zobaczymy jak długo poświecą. Poniżej porównanie do żółtych.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Skoro z przodu są LEDy, postanowiłem założyć także z tyłu. Poniżej filmik przedstawiający różnice (lewa LED, prawa zwykła żarówka):
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jakiś czas temu spaliła mi się kolejny raz żarówka mijania. Miałem żółte HB4 popularne na naszym forum. Niestety u mnie szybko się przepalały (po około 5 miesiącach). Dlatego postanowiłem spróbować czegoś nowego. Wybór padł na LumiTec +130%. Na razie jestem z nich bardzo zadowolony. Cena jest atrakcyjna, a jakość wykonania bardzo dobra i świecą mocnym światłem. Barwa przyzwoita jak na żarówki halogenowe. Zobaczymy jak długo poświecą. Poniżej porównanie do żółtych.
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
Kolejny raz staje do walki z hamulcami w tym aucie. Seryjne w wersji LX to porażka. Może na leniwe jeżdżenie emerytowanego Amerykanina są wystarczające, ale na polskie warunki (i nie mówię tu o żadnych szaleństwach, co najwyżej dynamicznej jeździe) są zdecydowanie za słabe. Bębny z tyłu i tarcza 282 z przodu na tej wielkości auto i silnik to jest pomyłka. Tarcze z tyłu są już od jakiegoś czasu, a z przodu tarcze wentylowane i nawiercane z klockami OEM Honda. Trochę to podziałało i znowu jest przeciętnie. Przy nowym zestawie sprawowało się dobrze, ale z doświadczenia z poprzednimi autami mogę stwierdzić, że tempo zużywania się tych hamulców jest zdecydowanie za szybkie. Tak jak pisałem kilka postów wcześniej, moje przewidywania się sprawdziły i klocki Honda zjadły tarcze Mikody w ekspresowym tempie (klocki są jeszcze grube). Mam już dość zmieniania hamulców co kilkanaście tysięcy kilometrów, prawie jak wymiana oleju
Dlatego na przód wpadnie zestaw 300mm z accord VII 2.4 EU.
Udało mi się w okazyjnej cenie kupić zestaw EBC. Tracze EBC gładkie i kolcki EBC Ultimax 2, a do tego komplet zacisków z jarzmami od wersji EU.
Komplet ma przejechane według sprzedającego 2000km i na oko mogę stwierdzić, że to prawda. Tarcze jak nowe, a klocki maja minimalne zużycie. Zaciski jak to z kilkunastoletniego auta trochę podrdzewiałe, dlatego musiałem je odświeżyć. Za to gumki oraz tłoczki we wzorowym stanie i wszystko lekko chodzi. Dla porównania i na zapas kupiłem też nowe klocki. Litr DOT 4 Ferodo już czeka, trzeba rezerwować czas na sobotę.
Dlatego na przód wpadnie zestaw 300mm z accord VII 2.4 EU.
Udało mi się w okazyjnej cenie kupić zestaw EBC. Tracze EBC gładkie i kolcki EBC Ultimax 2, a do tego komplet zacisków z jarzmami od wersji EU.
Komplet ma przejechane według sprzedającego 2000km i na oko mogę stwierdzić, że to prawda. Tarcze jak nowe, a klocki maja minimalne zużycie. Zaciski jak to z kilkunastoletniego auta trochę podrdzewiałe, dlatego musiałem je odświeżyć. Za to gumki oraz tłoczki we wzorowym stanie i wszystko lekko chodzi. Dla porównania i na zapas kupiłem też nowe klocki. Litr DOT 4 Ferodo już czeka, trzeba rezerwować czas na sobotę.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2099
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
Brawo Ty!
A jeśli chodzi o zużycie zestawów hamulcowych, to rzeczywiście coś w tym jest, że te oryginalnej wielkości, zjadane są zbyt szybko.
Jak patrzę na swoje 320 z EBC Green z przodu, to po 2 latach i ok. 30 tys. km nie wiem, czy zużyły się chociażby w 1/3.
A jeśli chodzi o zużycie zestawów hamulcowych, to rzeczywiście coś w tym jest, że te oryginalnej wielkości, zjadane są zbyt szybko.
Jak patrzę na swoje 320 z EBC Green z przodu, to po 2 latach i ok. 30 tys. km nie wiem, czy zużyły się chociażby w 1/3.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
Swap hamulców wykonany. Poszło sprawnie i bezproblemowo. Jak się dotrą to dam znać jak się sprawują.
Przy okazji wykryłem luz w dolnym sworzniu od strony kierowcy. Auto idzie w odstawkę, a jeździć będę zastępczym staruszkiem.
Zamawiam sworzeń i na dniach wymiana.
Edit:
Wymiana sworznia została wykonana. Wszystkie śruby łatwo się odkręcały, był tylko problem z demontażem czujnika ABS.
Dlatego też musiałem go odczepić pod maską i został w jarzmie. Na szczęście nie przeszkadzało to w dalszych czynnościach.
Nowy sworzeń to CTR CBHO-33. Wybicie starego sworznia nie było problemem, gorzej było zamontować nowy.
Po chwili namysłu skonstruowałem "prasę" do wciskania sworznia (kawałek starego profila zamkniętego z otworami i część tarczy hamulcowej). Do tego dwie wzmocnione śruby i kręcimy, co jakiś czas stukając w profil młotkiem. Wprasowało się gładko Opatentowane urządzenie zostaje, może się przydać, jak będzie potrzeba wymiany sworznia z drugiej strony.
Różnicę widać po tarczy kotwicznej.
Przy okazji wykryłem luz w dolnym sworzniu od strony kierowcy. Auto idzie w odstawkę, a jeździć będę zastępczym staruszkiem.
Zamawiam sworzeń i na dniach wymiana.
Edit:
Wymiana sworznia została wykonana. Wszystkie śruby łatwo się odkręcały, był tylko problem z demontażem czujnika ABS.
Dlatego też musiałem go odczepić pod maską i został w jarzmie. Na szczęście nie przeszkadzało to w dalszych czynnościach.
Nowy sworzeń to CTR CBHO-33. Wybicie starego sworznia nie było problemem, gorzej było zamontować nowy.
Po chwili namysłu skonstruowałem "prasę" do wciskania sworznia (kawałek starego profila zamkniętego z otworami i część tarczy hamulcowej). Do tego dwie wzmocnione śruby i kręcimy, co jakiś czas stukając w profil młotkiem. Wprasowało się gładko Opatentowane urządzenie zostaje, może się przydać, jak będzie potrzeba wymiany sworznia z drugiej strony.
- QuicksilveR
- Administrator
- Posty: 2099
- Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
- Auto: Honda Accord Coupe
- silnik: 3.0 V6
- Lokalizacja: Pruszków WPR
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
Kawał dobrej roboty! U mnie też sworznie zwrotnicy czekają na wymianę - profilaktycznie.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
- wysio
- Posty: 779
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: Honda Accord 2.4 LX+ - poliftowy sedan Bartocha
U mnie sworzeń dolny mój mechanik musi delikatnie w kilku miejscach złapać migomatem, bo wchodzi znów za luźno. Miałem już 555, CTR. Póki co, na razie jest spokój.