Siema forumowicze, przedstawiam wam moje cg4 zakupione w grudniu
ROK:2000
MODEL: CG4
SILNIK: F20B7 Gazolino BRC
MOC:Niby 147km
KOLOR NADWOZIA: granat
ŚRODEK: ES, Bose kaseciak, Białe skóry
UKŁAD WYDECHOWY: seria
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD HAMULCOWY: nie sprawdzałem, ale podobno seria
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: Lato Team Dynamics Motorsport 17' zima aez 15'
BODY-KIT: Spoiler oem
CAR AUDIO: Bose kaseciak
PLANY: Zmiana wydechu na cg2/type r/custom jakiś, wymiana radia (głównie odtwarzam z telefonu), wygłuszenie pod tylną kanapą i prawdopodobnie przy okazji bagażnik, myślę nad retrofitami w lampach, ale z tym narazie powoli, no i oczywiście gleba (ale taka cywilizowana bo jednak daily), w dalszej przyszłości prawdopodobnie swap bo jednak te 147 to troche mało, a trafiła się naprawde zdrowa buda, resztę czas pokaże.
Zapraszamy na VI Zlot USAccord - 30.05-02.06.2024 - Koszelówka k/Gąbina.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Jak co roku, z koleżanką i kolegami Adminami mamy zaszczyt zaprosić członków naszego Forum na zlot w miejscowości Koszelówka (gmina Łąck).
Zaczynamy w czwartek 30 maja (Boże Ciało) i bawić się będziemy do niedzieli 2 czerwca w ośrodku Zacisze BIS.
Pokoje, czy jak kto woli pole namiotowe zamawiamy każdy samodzielnie.
Jeśli będą chętni, to na okolicznościowe koszulki zamówienie zrobimy w osobnym poście.
Drodzy forumowicze!
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Oddajemy Wam do dyspozycji forum na nowym silniku. Nie wszystko jeszcze może działać poprawnie, więc uzbrójcie się w odrobinę cierpliwości. Wszystkie zauważone błędy lub uwagi do działania forum, zgłaszajcie do Administracji Forum.
Serdecznie zapraszamy do korzystania.
Administracja Forum
Cg4 by Piermerlin
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 02 lut 2020 23:43
- Auto: Accord 6 2000
- silnik: 2.0
- Edi
- Moderator
- Posty: 1395
- Rejestracja: 30 lip 2012 22:53
- Auto: Accord 98-02
- silnik: 2.0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Cg4 by Piermerlin
Miło widzieć kolejne CG4 .
Powodzenia w ogarnianiu autka i realizowaniu planów .
Powodzenia w ogarnianiu autka i realizowaniu planów .
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 22 sie 2016 14:52
- Auto: Accord 99
- silnik: 3.0
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Cg4 by Piermerlin
Zacna sztuka. Powodzenia w realizacji planów.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 02 lut 2020 23:43
- Auto: Accord 6 2000
- silnik: 2.0
Re: Cg4 by Piermerlin
Przymusowy tydzień wolnego to wkońcu się coś ruszyło . Na diagnostyce usłyszałem, że ręczny tylny bardzo dobrze działa ale z kolei tylne hamulce nie działają prawie wogóle, przyszedł wkońcu czas sie nimi zająć. Serwisowana w aso przez dobre ostatnie 7 lat huhana dmuchana ale jednak aso to aso, a poprzedni właściciel nie raczył sprawdzić . Nierówna walka z hamulcami trwała ponad pół dnia, bo oczywiście tarcze były przykręcone na śruby na imbus zrobione za przeproszeniem z g*wna i oczywiście nie dało się ich odkręcić, prowadniczki tak zastane, że sam fakt, że na diagnostyce cokolwiek tył przyhamował to był cud, prawdopodobnie nigdy nie nie wyciągane śruby z prowadnic jarzma były tak zastane, że nie dało się ich wyciągnąć nawet po zdemontowaniu jarzma wsadzeniu w imadło i zapierania się z kombinerkami o ścianę... wymiana klocków (oczywiście w tym wypadku też nie było tak łatwo bo w sklepie sprzedawca nawet sprawdzając vin stwierdził, że będą pasować a tu dupa i trzeba było boki przyszlifować bo inaczej nawet nie weszłyby w jarzmo) toczenie tarcz bo było z czego jeszcze zbierać, ustawianie i eh nadal d**a dzisiaj tj 2 dni po operacji, trzeba było ponownie rozbierać bo mimo gruntownego czyszczenia prowadniczek w prawym tylnym kole znowu się zastały i przycierało podczas jazdy . Także miłego weekendu i uważajcie na mietków z aso ;D. Poniżej zdjęcia poglądowe:
- Załączniki
-
- sreq.jpg (137.03 KiB) Przejrzano 3323 razy
-
- 5w.jpg (132.63 KiB) Przejrzano 3323 razy
-
- serr4.jpg (129.63 KiB) Przejrzano 3323 razy
-
- gdt.jpg (139.48 KiB) Przejrzano 3323 razy
Re: Cg4 by Piermerlin
Zapiekające się tylne hamulce to chyba taka typowa usterka aut spod znaku "H".
Dobra robota.
Dobra robota.
Re: Cg4 by Piermerlin
Dokładnie w sedanie też to robiłem, a ostatnio w coupeBartoch pisze:Zapiekające się tylne hamulce to chyba taka typowa usterka aut spod znaku "H".
Dobra robota.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 02 lut 2020 23:43
- Auto: Accord 6 2000
- silnik: 2.0
Re: Cg4 by Piermerlin
Może coś w tym jest ale mój ojciec ma fr-v więc to pierwsze spotkanie z tym problemem, a żeby było śmieszniej poprzedni właściciel mówił, że oddawał do serwisu bo "coś było nie tak z hamulcami" i oczywiście w serwisie naprawili ;D No także taka to historia, jutro leci przepustnica i krokowiec na warsztat bo od zakupu jest problem z szarpaniem, ale spodziewam się, że to może być poduszka skrzyni lub mechanizm różnicowy. Znalazłem luz na półosi i nie jestem pewien jak duży powinien być :/. Pożyjemy zobaczymy.