cześć
Z racji tego, iż firm tuningowych jest dziesiątki to potrzebowałbym porady co dobrać.
Na ten moment mam wycięte dwa tłumiki środkowe i zostawione końcowe. Efekt docelowy fajny, do 3500obr można spokojnie jeździć - ale trochę zostało "buczenie" na końcowych tłumikach
Potrzebowałbym jakiś przyzwoitych tłumików końcowych, które nadają brzmienia ale nie powodują bólu głowy :E z ładnymi końcówkami. Chciałbym się zmieścić w 1000zł za dwa.
Ewentualnie jak ktoś ma jeszcze wrzucony sportowy środkowy i końcowe to prosiłbym o propozycję.
Jestem z Krakowa jakby to miało znaczenie.
sportowy tłumik przelotowy i środkowy - Coupe J30A1 3.0 v6
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
- Auto: VI
- silnik: 3.0 v6
- fotografiks
- Posty: 1023
- Rejestracja: 28 maja 2013 11:20
- Auto: Accord Coupe 99 CG3
- silnik: 2.3
- Lokalizacja: SBE / SB
Re: sportowy tłumik przelotowy i środkowy - Coupe J30A1 3.0
Wysłano z Elektrim RWT CB-740
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
The perfect curves: 90-60-90:
90 km/h, 60 pulse, 90° drift angle
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
- Auto: VI
- silnik: 3.0 v6
Re: sportowy tłumik przelotowy i środkowy - Coupe J30A1 3.0
ma sens jechać specjalnie do nich, żeby zrobić tłumiki końcowe? Nie wystarczy zamówić jakiegoś np z proexa i zamontować? Mam dość dobrą ekipę w Krakowie która zajmuje się wydechamifotografiks pisze:Jak z małopolszy to:
https://www.gtperformance.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- wysio
- Posty: 786
- Rejestracja: 29 lis 2014 09:22
- Auto: Accord Coupe 99
- silnik: V6 3l
- Lokalizacja: Otwock
Re: sportowy tłumik przelotowy i środkowy - Coupe J30A1 3.0
Taki niezły przykład...
https://youtu.be/Myn9mGUyHBY
https://youtu.be/Myn9mGUyHBY
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
- Auto: VI
- silnik: 3.0 v6
Re: sportowy tłumik przelotowy i środkowy - Coupe J30A1 3.0
Zrobiłem taką modyfikację
Zostawiłem środkowy tłumik od strony katalizatora. Usunęliśmy końcowe i drugi środkowy. Dorzuciłem takie końcówki : https://allegro.pl/oferta/koncowka-wyde ... 8479517325" onclick="window.open(this.href);return false; i zostały zamontowane nowe rury od tłumika środkowego do końca.
Auto brzmi naprawdę fajnie i się nie drze jak się jeździ normalnie, ale jest problem z bardzo mocnym rezonansem przy 1800-2200 obrotów gdzie wtedy okropnie buczy.
Z tego co zdążyłem wyczytać to problemów może być dziesiątki, myślicie czy wymiana samego tłumika środkowego przelotowego na nowy / inny może naprawić ten problem?
Zostawiłem środkowy tłumik od strony katalizatora. Usunęliśmy końcowe i drugi środkowy. Dorzuciłem takie końcówki : https://allegro.pl/oferta/koncowka-wyde ... 8479517325" onclick="window.open(this.href);return false; i zostały zamontowane nowe rury od tłumika środkowego do końca.
Auto brzmi naprawdę fajnie i się nie drze jak się jeździ normalnie, ale jest problem z bardzo mocnym rezonansem przy 1800-2200 obrotów gdzie wtedy okropnie buczy.
Z tego co zdążyłem wyczytać to problemów może być dziesiątki, myślicie czy wymiana samego tłumika środkowego przelotowego na nowy / inny może naprawić ten problem?
Re: sportowy tłumik przelotowy i środkowy - Coupe J30A1 3.0
Polecam Turboworks. Mam w Civicu twin loopa, brzmi świetnie. Przy niskich obrotach cichy i basowy, na wyższych robi się głośniej i bardziej surowo. Wiadomo, w 4-cyl to pierdzi, ale w V6 musi brzmieć znakomicie, do siebie też będę to wkładał
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 18 gru 2020 22:22
- Auto: VI
- silnik: 3.0 v6
Re: sportowy tłumik przelotowy i środkowy - Coupe J30A1 3.0
Wrzuciłem z powrotem oryginalne dwa tłumiki środkowe. Zrobiło się cicho a przy dodaniu gazu odpala japę rezonans wyeliminowany do praktycznie zera.
Teraz przy czerwonym zaczynam słyszeć gwizd - pewnie z racji dwururek. Nie zmieniam nic bo jeździ się przyjemnie, oszczędzam kasę na coś lepszego ;D
Teraz przy czerwonym zaczynam słyszeć gwizd - pewnie z racji dwururek. Nie zmieniam nic bo jeździ się przyjemnie, oszczędzam kasę na coś lepszego ;D