założony katalizator sportowy od AWG - 200cpsi. Zostałem przy fabrycznej puszce środkowej i końcowkach rm motors. Zauważalny rezonans poniżej 2000obr. Próbuję działać z Jpipe według tego ->
https://www.youtube.com/watch?v=z5SY5oUTEccale źle obliczyłem i zamiast 70cm założyliśmy 30cm (zapomniałem że tam były cale w obliczeniach XD;długa historia) i rezonans się uciszył na wyższych obrotach i zszedł poniżej 1700obr - także działa, tylko muszę założyć odpowiedną długość
dodałem do oleju skrzyni AT liquid moly ATF Addictive - bo skrzynia i tak jest do regeneracji bo przeciąga biegi więc spróbowałem tego wynalazku. Producent pisze, że po około 1000km czuć jakąkolwiek różnicę więc na ten moment się nie wypowiadam - i tak zachowuje się różnie w zależności od temperatury na zewnątrz
wymieniłem 3l oleju statycznie na millers - MILLERMATIC ATF SP III-WS
w maju będę działał dalej z wydechem