Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach :)

Pokaż nam swojego USDM Accorda 6gen!
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2121
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach :)

Post autor: QuicksilveR »

SirBufor pisze: 10 lip 2024 15:01 Czyszczenie, płukanie Ravenolem :) DW-1, olej Mitasu Z1 zalany jako docelowy
U mnie też pójdzie Mitasu Z1 docelowo. Właśnie słyszałem, że u Ciebie zrobił robotę, to się skusiłem na 8 litrów.
SirBufor pisze: 10 lip 2024 15:01 i wymiana wszystkich elektrozaworów na 22 urodziny Hondy.
Duży koszt, jeśli można spytać?
SirBufor pisze: 10 lip 2024 15:01 A co do piszczenie, bardzo przyziemny problem, ze względu na to, że zamontowałem dodatkowy filtr na przewodach olejowych między głównym elektrozaworem, a chłodnicą. Filtr już wykonał swoją robotę po roku i miał za małą przepustowość, przez co elektrozawór popiskiwał, po wymianie filtra wszystko wróciło do normy. Polecam to rozwiązanie przy tych naszych "wbudowanych" dwudziestokilkuletnich fabrycznych filtrach.
Właśnie się zastanawiam, czy montaż dodatkowego filtra nie wpłynie negatywnie na ciśnienie oleju w układzie. Ale skoro piszesz, że jest dobrze, to może wypróbuję.
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
SirBufor
Posty: 38
Rejestracja: 29 lis 2017 22:45
Auto: Accord 02
silnik: 3,0

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach :)

Post autor: SirBufor »

Koszt wszystkich z cłami Vatami itd. 4600zł, filtr nie wpływa na ciśnienie, a jeśli wpływa to w niezauważalny sposób.
Awatar użytkownika
QuicksilveR
Administrator
Posty: 2121
Rejestracja: 17 cze 2010 12:31
Auto: Honda Accord Coupe
silnik: 3.0 V6
Lokalizacja: Pruszków WPR

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach :)

Post autor: QuicksilveR »

SirBufor pisze: 10 lip 2024 15:11 Koszt wszystkich z cłami Vatami itd. 4600zł
Grubo :shock:
Jakieś pewne źródło? Ja ostatnio zamawiam z amerykańskiego Amazona. A ponieważ przyjeżdżają pojedyncze nieduże paczki, to jeszcze żadnego cła nie płaciłem. Ale może to też chodzi o wartość towaru, a jednak elektrozawory troszku kosztują.
SirBufor pisze: 10 lip 2024 15:11 filtr nie wpływa na ciśnienie, a jeśli wpływa to w niezauważalny sposób.
To chyba zaryzykuję ;)
Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 [rozbita, sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 [sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999 [była, ale się spaliła/sprzedana]
Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
Awatar użytkownika
michael
Posty: 17
Rejestracja: 04 maja 2016 13:26
Auto: Accord coupe 2000
silnik: 3.0
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach :)

Post autor: michael »

WOW.

świetna robota, auto w dobrych rękach.


Przednie zaciski Acura RL (Legend KB1) tarcze Nissan 350Z 324mm - czy do wymiany to styka czy coś jest potrzebne jeszcze? też myślę u siebie nad większym heblem.


Układ wydechowy Kozieł Performance Garage Active Catback + nowy katalizator Euro 4 (aktywny, sterowany z pilota) - masz jakiś film jak to gada? :)
Awatar użytkownika
SirBufor
Posty: 38
Rejestracja: 29 lis 2017 22:45
Auto: Accord 02
silnik: 3,0

Re: Honda Accord Coupe CG2 2002r. przedstawienie po 5 latach :)

Post autor: SirBufor »

Żródło to Amayama, japończycy nigdy nie przymykają oczy na dokumenty i nie wysyłają jako gift :) ale jeśli solenoid na ebay kosztuje 220$ a na Amayamie 170$ + podatki to kalkulacja jest prosta. Amayama = OEM. :)

Dziękuję za miłe słowa, filmiku z wydechem nie mam, a i po czasie nie jestem jakoś niesamowicie zadowolony z efektu więc nie polecę tej firmy :) to co zapadło mi w pamięć to cena i brak terminowości. O inochi mogę powiedzieć to samo więc może poprostu jestem za wymagający albo nie mam szczęścia do exhaustowców :D
Jak myślisz o większym heblu to zatrzymaj się na zaciskach z type s VII, te od acury może i są niezauważalnie sprawniejsze, ale zawężają Ci niesamowicie wybór felg. Nic z et poniżej 48 nie wejdzie a to na dzień dzisiejszy standard.
ODPOWIEDZ