Drodzy forumowicze.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Coś się zaczyna, coś się kończy.
A powoli kończy się moja przygoda z forum w roli admina.
Co z samym forum, jeszcze nie wiemy.
Na pewno będzie działało do 11 maja 2025, kiedy to kończy się okres abonamentowy za serwer.
Później wszystko będzie zależało od tego, czy znajdzie się ktoś, kto podejmie się odpowiedzialności za jego prowadzenie i utrzymanie.
Szkoda byłoby, aby wiedza zgromadzona przez tyle lat na forum, przez tylu użytkowników US Accordów, odeszła w niebyt.
Może wśród Was znajdzie się chętny na poniesienie dalej tego "kaganka" wiedzy o naszych ulubionych samochodach.
Pozostawiam pod rozwagę, zostało jeszcze trochę czasu na decyzję.
Pozdrawiam, QuicksilveR.
Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
- Joker
- Posty: 38
- Rejestracja: 04 sie 2012 22:15
- Auto: Civic
- silnik: coś tam wyrczy
- Lokalizacja: Kraków
Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
co tu duzo pisać, jest zemna od 5 lat, w miedzy czasie zostalo zmienione praktycznie wszystko, od nowego lakieru, po trzeci juz silnik. Edi zna dobrze moją Honde, jezdziła nią, wiec moze cos wiecej powiedzieć jakby co
MODEL:
-civic coupe EJ2 Pro-Tec
SILNIK:
Już trzeci z kolei
- D15b7 seryjne
- D15 B7 poplątane z B2, skrzynia z D16Z6
- od sierpnia 2011 B18c4
UKŁ. DOLOTOWY:
-Stożek (kiedyś go odseparuje)
UKŁ. WYDECHOWY:
- kiedyś 4-2-1 Power Racing + bandaż, koncowy M-Tech + silencer w bagażniku sie pląta
- Aktualnie przelot, końcowy m-Tech
ELEKTRONIKA:
-elektryczne szyby,szyberdach,lusterka,alarm,alarm,centralny z pilota
-klimatyzacja (dziala) - aktualnie wywalona, bo potrzebne miejsce na chłodnice do kompresora
UKŁ. NAPĘDOWY:
-seria( w planach 4x4 z Shuttle lub Crv)
ZAWIESZENIE:
-przód: kiedyś -80, teraz na przodzie kolo -120 na tyle kolo -80
-rozpórka:górna przednia na kielichach
OPONY I FELGI:
- obręcze Momo 15'
- Aktualnie po swapie zmiana na 4x114,3 felgi ori odnowione w czarnym półmacie, opony Firestone Firehawk
UKŁ. HAMULCOWY:
- przód tarcze Brembo, klocki Ferrodo Premium
- tył: bębny seria
- aktualnie przod tarcze 282, tył tarcze 260
NADWOZIE:
- Nowy lakier ciemniejszy niz seryjny Pro-Tec
- usunięta tylnia lotka z klapy
- dokładka przedniego zderzaka VTi (chwilowo urwana)
- ciemne tylnie boczne szyby (folia)
- usuniete oznaczenia
- lepy klubowe itp
- lampy przednie: ciemne cleary i ambery
- maska, szyberdach, wlew paliwa, tylnia blenda oklejone folia 3M Carbon 3D
WNĘTRZE:
- fotele od Suzuki GTI + pasy szelkowe SCHROTH usuniete tylnie pasy
- aluminiowe ryflowane dywaniki
- gałka zmiany biegów Momo
- Kierownica MOMO
- zegary ciśnienia oleju, temperatury oleju i temp wody w słupku AutoGauges
AUDIO:
-Blaupunkt dudni, Pionieer gra, radyjko JVC, jakis wzmak jest niema dyskoteki, ale mnie starczy
MOC / MOMENT:
- niemierzona
- aktualnie
tak bylo kiedys
w trakcie prac blacharsko-lakierniczych
troche pozniej
mniej wiecej aktualnie
MODEL:
-civic coupe EJ2 Pro-Tec
SILNIK:
Już trzeci z kolei
- D15b7 seryjne
- D15 B7 poplątane z B2, skrzynia z D16Z6
- od sierpnia 2011 B18c4
UKŁ. DOLOTOWY:
-Stożek (kiedyś go odseparuje)
UKŁ. WYDECHOWY:
- kiedyś 4-2-1 Power Racing + bandaż, koncowy M-Tech + silencer w bagażniku sie pląta
- Aktualnie przelot, końcowy m-Tech
ELEKTRONIKA:
-elektryczne szyby,szyberdach,lusterka,alarm,alarm,centralny z pilota
-klimatyzacja (dziala) - aktualnie wywalona, bo potrzebne miejsce na chłodnice do kompresora
UKŁ. NAPĘDOWY:
-seria( w planach 4x4 z Shuttle lub Crv)
ZAWIESZENIE:
-przód: kiedyś -80, teraz na przodzie kolo -120 na tyle kolo -80
-rozpórka:górna przednia na kielichach
OPONY I FELGI:
- obręcze Momo 15'
- Aktualnie po swapie zmiana na 4x114,3 felgi ori odnowione w czarnym półmacie, opony Firestone Firehawk
UKŁ. HAMULCOWY:
- przód tarcze Brembo, klocki Ferrodo Premium
- tył: bębny seria
- aktualnie przod tarcze 282, tył tarcze 260
NADWOZIE:
- Nowy lakier ciemniejszy niz seryjny Pro-Tec
- usunięta tylnia lotka z klapy
- dokładka przedniego zderzaka VTi (chwilowo urwana)
- ciemne tylnie boczne szyby (folia)
- usuniete oznaczenia
- lepy klubowe itp
- lampy przednie: ciemne cleary i ambery
- maska, szyberdach, wlew paliwa, tylnia blenda oklejone folia 3M Carbon 3D
WNĘTRZE:
- fotele od Suzuki GTI + pasy szelkowe SCHROTH usuniete tylnie pasy
- aluminiowe ryflowane dywaniki
- gałka zmiany biegów Momo
- Kierownica MOMO
- zegary ciśnienia oleju, temperatury oleju i temp wody w słupku AutoGauges
AUDIO:
-Blaupunkt dudni, Pionieer gra, radyjko JVC, jakis wzmak jest niema dyskoteki, ale mnie starczy
MOC / MOMENT:
- niemierzona
- aktualnie
tak bylo kiedys
w trakcie prac blacharsko-lakierniczych
troche pozniej
mniej wiecej aktualnie
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2012 10:43 przez Joker, łącznie zmieniany 3 razy.
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
ładny, trochę siana wpompowałeś w auto, ale efekt super.
Wg wykresu równo rozwija moc, dobrze musi zapitalać
Wg wykresu równo rozwija moc, dobrze musi zapitalać
Re: Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
fajna zaba ale pare elementow moznaby zmienic, maska z karbonu i wlew moglby byc seryjny, i te dywaniki aluminiowe slabo wygladaja a i ten wybuch poduszki powietrznej u pasazera... generalnie jest okejka, troche w nia władowales nie ma co
- Prywo
- Loża szyderców
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 wrz 2010 20:38
- Auto: O3FL
- silnik: 1.4
- Lokalizacja: Warszawa WK / Raszyn WPR
Re: Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
faktycznie nie zauważyłem dywaników, zdecydowanie materiałowe lub zwykłe gumiaki będą lepsze, ale są różne gusta i to właścicielowi musi się podobać.
- Trojan
- Loża szyderców
- Posty: 2407
- Rejestracja: 05 maja 2011 14:00
- Auto: S3
- silnik: 1.8T APY
- Lokalizacja: Wawa
Re: Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
Felgi bardziej matowe by lepiej pasowały moim zdaniem poza tym zmian naprawdę dużo,graty.
Ten 'carbon' w środku wokół panelu sterowania nawiewu,szyberdachu itd. to hydrografika czy oklejałeś ten element o ile da się go zdemontować?
Kiera mi się nie podoba no i te dywaniki dramat.
Ten 'carbon' w środku wokół panelu sterowania nawiewu,szyberdachu itd. to hydrografika czy oklejałeś ten element o ile da się go zdemontować?
Kiera mi się nie podoba no i te dywaniki dramat.
Re: Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
wazyles moze auto?
Re: Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
Trojan wersje pro-tec miały taką naklejkę ala carbon.
Civ ładny z dobrym sercem
Civ ładny z dobrym sercem
HR
- Joker
- Posty: 38
- Rejestracja: 04 sie 2012 22:15
- Auto: Civic
- silnik: coś tam wyrczy
- Lokalizacja: Kraków
Re: Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
wiec po kolei
to jajko nie żaba 5 gen, nie 6
dywaniki byly od nowosci, swietnie sie sprawuja, latwe w utrzymaniu czystosci nie powiem ze mi sie podobaja, ale waza kilka gram dosłownie i sa proste w obsłudze
poduszka wybuchla od lekkiego dzwona 3 lata temu w kierownicy rowniez, stad zmiana. Auto jest proste, swap byl po stłuczce
nie wazylem, ale powinno byc kolo 1100kg bez kierowcy, jest w pelni wyposazone + audio i inne graty
pseudo karbon na desce to urodzaj tak miały wersje Pro-Tec
maska musi byc w karbonie, bo mam zboczenie zawodowe z pracy i draznia mnie odpryski od kamieni na masce a jako ze w firmie sie zajmujemy tez takimi rzeczami, to testowałem na swoim aucie
felgi matowe kiepsko, bo mam prawie zawsze naczernione opony, wiec matowa felga z blyszczaca opona wyglada słabo w ten sposob optycznie nie widac ze to 15'
Czy zapier*** to nie mnie oceniac, juz mi brakuje, Edi sie moze wypowiedziec, miala kilka startów spod światel jako pasażer z aut objechanych toinnych marek nie licze, w Hondzie Accord 2.4 200koni polegl z rolki i ze startu, VTI nie ma z czym podejsc, podobno ponizej 7sek jest 100km/h, ale nie mierzyłem.
kasa.. hmm gentelmani o pieniadzach nie rozmawiaja, ale za kase wsadzona w to auto moglbym juz miec dwu, trzyletniego accorda...
Auto prawie nigdy nie jest brudne (wyjatek stanowi ostatni miesiac, miałem wypadek na moto i bark zdrutowany, wiec nie myje auta) pracuje jak juz pisalem w firmie autodetailingowej, wiec w ramach testow na Hondzie jest "tona" roznego rodzaju woskow, powłok szklanych, teflonowych, niewidzialnych wycieraczek, sealeantów, czernideł itp itd taka mam mozliwosc, wiec korzystam jak jest okazja
to jajko nie żaba 5 gen, nie 6
dywaniki byly od nowosci, swietnie sie sprawuja, latwe w utrzymaniu czystosci nie powiem ze mi sie podobaja, ale waza kilka gram dosłownie i sa proste w obsłudze
poduszka wybuchla od lekkiego dzwona 3 lata temu w kierownicy rowniez, stad zmiana. Auto jest proste, swap byl po stłuczce
nie wazylem, ale powinno byc kolo 1100kg bez kierowcy, jest w pelni wyposazone + audio i inne graty
pseudo karbon na desce to urodzaj tak miały wersje Pro-Tec
maska musi byc w karbonie, bo mam zboczenie zawodowe z pracy i draznia mnie odpryski od kamieni na masce a jako ze w firmie sie zajmujemy tez takimi rzeczami, to testowałem na swoim aucie
felgi matowe kiepsko, bo mam prawie zawsze naczernione opony, wiec matowa felga z blyszczaca opona wyglada słabo w ten sposob optycznie nie widac ze to 15'
Czy zapier*** to nie mnie oceniac, juz mi brakuje, Edi sie moze wypowiedziec, miala kilka startów spod światel jako pasażer z aut objechanych toinnych marek nie licze, w Hondzie Accord 2.4 200koni polegl z rolki i ze startu, VTI nie ma z czym podejsc, podobno ponizej 7sek jest 100km/h, ale nie mierzyłem.
kasa.. hmm gentelmani o pieniadzach nie rozmawiaja, ale za kase wsadzona w to auto moglbym juz miec dwu, trzyletniego accorda...
Auto prawie nigdy nie jest brudne (wyjatek stanowi ostatni miesiac, miałem wypadek na moto i bark zdrutowany, wiec nie myje auta) pracuje jak juz pisalem w firmie autodetailingowej, wiec w ramach testow na Hondzie jest "tona" roznego rodzaju woskow, powłok szklanych, teflonowych, niewidzialnych wycieraczek, sealeantów, czernideł itp itd taka mam mozliwosc, wiec korzystam jak jest okazja
- audiotone
- Posty: 1076
- Rejestracja: 20 paź 2010 10:40
- Auto: CG4
- silnik: F20B5
- Lokalizacja: Perth Scotland
Re: Civic EJ2. 5gen coupe by Joker
No no Joker piękna furmanka
jestem pod wrażeniem
gratuluje
jestem pod wrażeniem
gratuluje